Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-02-2012 12:53:26
Ik zeg: doen! :eusa_clap:

Moet ik het geld een dezer dagen aan je over maken?

Ewøut

Kun jij misschien ook informeren wat een sirene en/of interieursensor kost voor het alarm? En een AQS sensor? :eusa_pray:

Ik zal vanavond of morgenavond even de nummertjes opzoeken en prijs opvragen. Misschien dat Sbv zijn kanaal kan raadplegen en dan kijken we wel wie de laagste prijs krijgt. Het wisselt wel eens (lees: hangt van de bui van de magazijnman af). Dan wordt het dus:

- brandereenheid
- AQS sensor
- sirene
- interieursensor (welke precies? :eusa_shifty: )

Sbv

Als de nummers bekend zijn dan wil ik wel informeren.

@Ewout, stuur even een PB met je chassis nummer

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 21-02-2012 14:47:26
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-02-2012 12:53:26
Ik zeg: doen! :eusa_clap:

Moet ik het geld een dezer dagen aan je over maken?

Ewøut

Kun jij misschien ook informeren wat een sirene en/of interieursensor kost voor het alarm? En een AQS sensor? :eusa_pray:

Ik zal vanavond of morgenavond even de nummertjes opzoeken en prijs opvragen. Misschien dat Sbv zijn kanaal kan raadplegen en dan kijken we wel wie de laagste prijs krijgt. Het wisselt wel eens (lees: hangt van de bui van de magazijnman af). Dan wordt het dus:

- brandereenheid
- AQS sensor
- sirene
- interieursensor (welke precies? :eusa_shifty: )

Ik bedoel de bewegingsensor in het plafond. Leuk dat jullie dat willen doen. :eusa_dance:

Die AQS sensor staat helemaal onderaan het lijstje. Pas als al het andere in orde is ga ik die eventueel vervangen. Geld van te voren overmaken is geen probleem.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 21-02-2012 14:51:29
Als de nummers bekend zijn dan wil ik wel informeren.

@Ewout, stuur even een PB met je chassis nummer

U heeft een PB.  ::)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Stuur die PB ook even mijn kant op als je wil, wel zo handig :-)

Sbv

Citaat van: Taranis op 21-02-2012 18:52:42
Stuur die PB ook even mijn kant op als je wil, wel zo handig :-)
Zal ik even doen gelijk

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 21-02-2012 18:52:42
Stuur die PB ook even mijn kant op als je wil, wel zo handig :-)

Grrrrr, wat ga jij dan met m'n VIN doen? Importplaten bestellen? :eusa_wall:
Je wilde hem toch gelijk in de Schelde donderen? Of vindt je mijn XC stiekem toch mooier? ;D (Er zit nu een spoiler op...)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Je VIN nummer is wel handig om onderdelen op te zoeken, weet je tenminste zeker dat je 't goede artikelnr hebt. Soms geven ze namelijk meerdere nummers op en moet je een keuze maken op basis van het chassisnummer ;)

Maar nu je het zegt, ik moet inderdaad nog even achter importplaten aan :eusa_whistle:

Sbv

De winterbanden zijn denk ik ook wel handig

Ewout Schalkwijk

#624
Deze staat een paar dagen voor de deur in de periode 13, 14, 15 maart.
Goed tegen rovende en plunderende Zeeuwen. ;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Jammer van die stickers op de achterportieren :eusa_think:

Sbv

Ik ben geen zeeuw dat scheelt

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 21-02-2012 20:27:12
Ik ben geen zeeuw dat scheelt

Dit was ook voornamelijk tegen Ronald gericht... Zijn Crossmeeuw kan nog wel wat delen gebruiken ;D


@Ronald: Die deuren zijn neutraal in kleur, dus daar valt alles nog van te maken. Zou het wel heul erg stoer vinden als je het land verlaat met een deur uit een politieauto achterin...


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Ewöut, vraag die jongens dan meteen even de sirenes van de auto te trekken. Kunnen ze die meteen bij het alarm inbouwen.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 21-02-2012 21:16:12
Ewöut, vraag die jongens dan meteen even de sirenes van de auto te trekken. Kunnen ze die meteen bij het alarm inbouwen.

Ik kan natuurlijk ook gewoon voor een auto ruil gaan. Kan ik voortaan ook wat steviger doorrijden op de snelweg. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein