Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Taranis

En langzaam keerde de rust in Hvittingfoss weer...

Ewout en Marije (en Claire en Niek) super bedankt voor 2 hele toffe dagen namens alle 3 :)

De foto's kan ik niet zien op telefoon dus spiek vanavond in het hotel wel even :)
@Chris: tnx! Nu onderweg naar veerboot Horten-Moss en daarna de roestmeeuw ophalen bij viking_in_shorts :)

elianmars

Leuk om de klusfoto's te zien. Ik baal er wel van dat ik niet "zomaar" een week vrij kan nemen. Zou graag eens meegaan  :-\

Goede reis en doe Tim de groeten  ;D

Quota

Ziet er gezellie uit mannen, mooi klusweer ook!

Ik ga zaterdag naar een poetsmeeting, maar als ik de auto van sander zie hoef ik er niet op te rekenen dat ik daar tijdens onze vakantie veel plezier van ga hebben.... :eusa_shifty: :eusa_think:

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 15-03-2012 09:47:22
Leuk om de klusfoto's te zien. Ik baal er wel van dat ik niet "zomaar" een week vrij kan nemen. Zou graag eens meegaan  :-\

Goede reis en doe Tim de groeten  ;D

Ik ga ze niet meer zien. Maar je mag me zelf ook de groeten doen hoor ;)
Je bent van harte welkom :D

GeertG

Mooi om te lezen en zien allemaal  :D
Geweldig toch dat dit allemaal via dit forum tot stand komt  :eusa_clap:

Goede terugreis gewenst.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 15-03-2012 10:02:20
Ik ga ze niet meer zien. Maar je mag me zelf ook de groeten doen hoor ;)
Je bent van harte welkom :D

Oh? Maar de wagen van Ronald staat toch nog bij jou?


viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 15-03-2012 13:14:22
Citaat van: viking_in_shorts op 15-03-2012 10:02:20
Ik ga ze niet meer zien. Maar je mag me zelf ook de groeten doen hoor ;)
Je bent van harte welkom :D

Oh? Maar de wagen van Ronald staat toch nog bij jou?



Klopt ... maar niet achter slot en grendel. Ze langs mijn huis  - Ronald hopt in zn auto en ze rijden door.  Ze hoeven niet te wachten totdat ik thuis ben van werk ...

Chris

#757
Citaat van: Taranis op 15-03-2012 09:32:56
En langzaam keerde de rust in Hvittingfoss weer...

Ewout en Marije (en Claire en Niek) super bedankt voor 2 hele toffe dagen namens alle 3 :)

De foto's kan ik niet zien op telefoon dus spiek vanavond in het hotel wel even :)
@Chris: tnx! Nu onderweg naar veerboot Horten-Moss en daarna de roestmeeuw ophalen bij viking_in_shorts :)

Ah, die voorboot heb ik ook weleens genomen toen we voor een proefrit met een V70R op pad gingen. Moss was ook 1 van de stops die ik altijd maakte als ik met de bus op weg was van Fredrikstad naar Oslo of andersom.

Ik krijg een beetje een 'die goeie ouwe tijd' gevoel ;D....

Ps. Zwaai even naar Sarpsborg voor me als je van Moss naar Goteborg rijdt ;).

UserID6342

Leuke foto's hoor en ziet er idd uit als een geslaagde trip voor iedereen.  Mooi dat het zo kan allemaal.

knoopie

Ziet er allemaal gezellig uit inderdaad leuke foto's Iris heb jij je ook nog wat vermaakt
in die dagen bij Ewout?

Goeie reis terug en we spreken elkaar!

;)

viking_in_shorts

Zie net dat ze in Kba zijn en bij 1 van mijn favoriete tenten zitten. www.cafekarma.se
Zou graag willen dat ik er ook was :(

Taranis

Sbv heeft speciaal voor jou nog een foto gemaakt :)

KIM

Heerlijk he, dat klusteam.

Ik heb wel bijna spijt dat ik niet mee ben gegaan, maar ik moet nog herstellen van onze tuin operatie waar het klusteaam aan mee heeft geholpen.

Sbv

Ewout en Marije,
Ook namens Iris en mij heel hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en het toch wel heel erg lekkere vlees.
Wij hebben een paar heel erg leuke dagen gehad.

Hopelijk blijft alles wat heel de komende tijd. In ieder geval kan je nu zelf storingen uitlezen etc.

Inmiddels in Kopenhagen.

Taranis

Citaat van: elianmars op 14-03-2012 19:45:24
Citaat van: Taranis op 14-03-2012 19:43:49
Even nieuwe draagarmen steken en dan rijdt ie nog veel strakker! Echt bizar hoe fijn dat ding loopt :D

Even?  :eusa_shifty:  ;D

Mooi dat het sleutelen geluk is, mannen!  :eusa_clap:

Bij mijn XC zat alles vastgerot na 330.000 km pekel happen, ik gok dat dat bij de XC van Ewout niet anders zal zijn dus een aardig vergelijk. Bij mij was 't anderhalf uur werk per kant, zonder haasten. Dat wil ik bij Ewout best nog een keertje doen hoor, vond het 1 van de leukere klusjes.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-03-2012 22:37:20
@ KIM: Ronald heeft vanmiddag even in de V70 TDI gereden en we waren het er beiden over eens dat het een heerlijke en echte mannenauto is. Ruw en onbehouwen maar gewoon een brok nostalgie.:eusa_dance:

@Taranis: Dank voor je compliment, ook al zweet m'n differentieel en roesten mijn deuren ook. De motor en bak zijn super. M'n injectoren zijn alle vijf helemaal gezond. :eusa_clap:

@Viking_in_shorts: Ja, Donald Duck certified tyres. Wel load index 102.

Het was echt gaaf om weer eens in zo'n oude tractor-diesel te mogen rijden. Klinkt zooooo lekker ;D
Compliment is verdiend, het rijdt gewoon echt erg strak. We hadden het er vandaag nog over.

We vroegen ons trouwens wel af wat de snelheidscodering van je banden was, we zijn gisteren vergeten er naar te kijken.

Citaat van: elianmars op 15-03-2012 09:47:22
Ik baal er wel van dat ik niet "zomaar" een week vrij kan nemen. Zou graag eens meegaan  :-\

Dat kun je plannen, óók als je een eigen bedrijf hebt ;)

Citaat van: Sbv op 15-03-2012 18:49:05
Inmiddels in Kopenhagen.

In een veel te sjiek hotel :P

En ja, het vlees was idd errug lekker! :D