Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

@Elianmars, nee de voorkant moet nog, misschien morgenavond. Woensdag krijg ik de nieuwe bumper erop. :eusa_dance:

@Triton: Skollenborg? Dan ben je bijna door m'n tuin gereden :-) Kom maar langs. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Mag je de oude bumper meenemen ? Misschien dat je er nog iemand blij mee kan maken

triton

Ja klopt .

De mensen die we daar brachten hadden eerst in de buurt van Al  gewoond en zijn nu naar skollenborg gegaan.

Hij is trouwens electricien wat in Noorwegen een beschermd beroep schijnt te zijn .

Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

#843
Citaat van: triton op 26-03-2012 20:36:36
Ja klopt .

De mensen die we daar brachten hadden eerst in de buurt van Al  gewoond en zijn nu naar skollenborg gegaan.

Hij is trouwens electricien wat in Noorwegen een beschermd beroep schijnt te zijn .




He he, dat zijn Mark en Leonie. Die zijn vorig jaar zomer eens bij ons komen informeren hoe het in deze omgeving is. Ze wilden weg uit Ål en wat meer in de bewoonde wereld wonen. We hebben ze een poosje geleden in Skollenborg (20 min hiervandaan) bezocht nadat ze net verhuisd waren. Ze waren erg tevreden met jullie (wederom).

@KIM: Als je dit leest: Leonie is de dochter van de kaasboer op het Holleblok in Huizen. Wat een kleine wereld. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Haha, maar dat hadden we zelf al ontdekt toch?
P.S. ik zal mezelf goede vrijdag nog bij tante Pietje uitnodigen  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 26-03-2012 21:21:53
Haha, maar dat hadden we zelf al ontdekt toch?
P.S. ik zal mezelf goede vrijdag nog bij tante Pietje uitnodigen  ;D

Wist jij dat dan? Ik zie je volgende week dan, zo eind vd middag denk ik.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Heb je al een mooi najaarsklus moment in gedachten ? dan hebben we wat om naar toe te leven  ;D

Ivm vakantie aanvraag etc is het wel handig

Taranis

Citaat van: Sbv op 27-03-2012 10:49:22
Ivm vakantie aanvraag etc is het wel handig

+ 1

Aangezien hier alles 6x uitloopt en verschuift...

Ewout Schalkwijk

Huh? Ben ik nou de draad kwijt of hadden we het ergens al gehad over, op Ronalds wens, na week 36 o.i.d. Met alle communicatiekanalen in gebruik, raak ik blijkbaar de draad een beetje kwijt. Ik meende toch echt ergens het al te hebben geschreven, maar ik vind het niet terug. ???

Het ziet er naar uit dat er gezinsuitbreiding gaat komen in de vorm van een puppie en dat we daardoor niet op vakantie gaan. Wij zijn van mening dat zo'n puppie eerst de maximale aandacht/opvoeding thuis nodig heeft. En ach, we zijn zes jaar geleden nog op vakantie geweest. :eusa_whistle:

Hierdoor staat eigenlijk alles nog open, maar deze keer wil ik die dagen dan ook echt vrij zijn.

Voor mij kan: Augustus en September. Oktober kan ook maar dan ben je nog minder zeker van het weer. Desnoods kan ik ook later in het jaar naar een knutselmeeting in Nederland komen...

Dus heren: kom met een voorstel z.s.m. en dan leggen we het vast.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

#849
Ja, op dat andere forum ;D


Ewout Schalkwijk

Ik zie nu dat 'op dat andere forum' nogal wat gereageerd is waar ik geen melding van heb gezien... :'(
Als ik thuis ben maar even de instellingen checken voor wat betreft berichtgeving.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-03-2012 12:45:20
En ach, we zijn zes jaar geleden nog op vakantie geweest. :eusa_whistle:



Als je in zo'n omgeving woont, is het toch elke dag vakantie?  ;D

fredtref

Zeker een kleine wereld, Leonie de dochter van Ted de kaasboer ;D

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 27-03-2012 14:54:15
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-03-2012 12:45:20
En ach, we zijn zes jaar geleden nog op vakantie geweest. :eusa_whistle:



Als je in zo'n omgeving woont, is het toch elke dag vakantie?  ;D

Je haalt me de woorden uit de mond
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

#854
Ach ja, klagen de ik dan ook niet. Net de bevestiging gekregen dat 'Mac' half mei naar ons toe komt. ;D

puppie 'Mac'






Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein