Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

#870
Omdat ik toch best vaak met m'n telefoon aan m'n oor rijd, heb ik van de week een Jabra Freeway besteld. Buiten de auto heb ik geen behoefte aan zo'n 'oortje' en in de auto is het juist handig. Aangezien de 'baas' dit soort accessoires betaalt voor z'n personeel snap ik niet dat ik er zolang mee heb gewacht.

Het apparaat hangt aan je zonnescherm en bedient makkelijk. De geluidskwaliteit is werkelijk subliem en de Jabra ondersteunt ook het A2D2 protocol waardoor je ook muziek kan streamen. Met 3 ingebouwde speaker(tjes) zit je gewoon de hele dag muziek te luisteren in je leenauto (of in je eigen auto met kapotte HU-650 :-[).

Jabra claimt 14 uur spreektijd of 40 dagen standby tijd.  :eusa_clap:



Reclame filmpje van Jabra met de functies.
Filmpje...



Hopelijk krijg ik vandaag m'n XC weer terug, nadat die gisteren de hele dag gewoon buiten heeft gestaan bij het schadebedrijf. Om m'n geduld te oefenen ben ik er niet naartoe gegaan en ik wacht netjes af tot vanmiddag. :angel:
Ik heb helemaal niks te klagen over de 'Peus", maar het is niet mijn auto. Handmatige airco, plastic stuur, 68kw (91HP) :eusa_whistle: ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

#871
Handig ding, die Jabra, maar er gaat toch niets boven een ingebouwd systeem, dat het geluid van de radio uitzet (hoe gaat dat bij dit apparaat?) en het het geluid van het gesprek over de speakers gaat.

Bovendien moet je wel in de gaten houden dat de accu opgeladen is, anders doet-ie het niet meer. Mijn pa had ook zo'n zonneklep-geval. Donderde naar beneden als de zonneklep naar beneden ging (handig dat dan de bediening tegen de voorruit zit..... ) en had regelmatig toch de telefoon aan zijn oor, omdat de accu van dat ding weer leeg was. Vorige maand was hij jarig en heb ik hem een Parrot carkit gegeven. Ik heb 'm zelf ingebouwd en dat stelt echt geen fluit voor. Werkt perfect.

maruska

en weer een mini usb die je moet voeden..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Waarom geen Parrot erin, dan ben je gelijk klaar, verloop kabel erop en klik klaar

Chris

Citaat van: Sbv op 30-03-2012 12:07:31
Waarom geen Parrot erin, dan ben je gelijk klaar, verloop kabel erop en klik klaar

Goed plan. Ik heb er nog één liggen. Kopen Ewout ;D?

Ewout Schalkwijk

#875
Ik rij nu met die Jabra, goed geluid. En.... gratis. :angel:
Vandaag aantal keren gebeld en ik ben onder de indruk van de geluidskwaliteit. Accu indicatie krijg ik rechtstreeks op m'n iPhone, dus dat zal niet voor verassingen zorgen. Apparaat gaat zelf 'slapen' als ik er niet bij en koppelt zodra ik weer in de auto zit.
Voorlopig ziet het eruit als een fijn apparaat, zeker nu ik zonder radio rondrij.


Batterijindicatie voor telefoon en Bluetooth.




En opladen??? Iedere dag: 4 iPhones, iPad, MacBook, 4 tandenborstels, Tarzan... :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:10:12
Citaat van: Sbv op 30-03-2012 12:07:31
Waarom geen Parrot erin, dan ben je gelijk klaar, verloop kabel erop en klik klaar

Goed plan. Ik heb er nog één liggen. Kopen Ewout ;D?

Echt niet? Gemiste kans! Special price because you are my friend ;D?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:27:01
Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:10:12
Citaat van: Sbv op 30-03-2012 12:07:31
Waarom geen Parrot erin, dan ben je gelijk klaar, verloop kabel erop en klik klaar

Goed plan. Ik heb er nog één liggen. Kopen Ewout ;D?

Echt niet? Gemiste kans! Special price because you are my friend ;D?

Oh oh, jij wilt er wel heel erg van af.... Is die stuk ofzo? ;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-03-2012 16:14:27
Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:27:01
Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:10:12
Citaat van: Sbv op 30-03-2012 12:07:31
Waarom geen Parrot erin, dan ben je gelijk klaar, verloop kabel erop en klik klaar

Goed plan. Ik heb er nog één liggen. Kopen Ewout ;D?

Echt niet? Gemiste kans! Special price because you are my friend ;D?

Oh oh, jij wilt er wel heel erg van af.... Is die stuk ofzo? ;D



Nee, hij is echt nog prima ;D. Hij ligt er gewoon al een tijd. Opzich mag iemand hem voor een leuk prijsje hebben.

viking_in_shorts

Citaat van: Chris op 30-03-2012 16:37:21
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-03-2012 16:14:27
Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:27:01
Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:10:12
Citaat van: Sbv op 30-03-2012 12:07:31
Waarom geen Parrot erin, dan ben je gelijk klaar, verloop kabel erop en klik klaar

Goed plan. Ik heb er nog één liggen. Kopen Ewout ;D?

Echt niet? Gemiste kans! Special price because you are my friend ;D?

Oh oh, jij wilt er wel heel erg van af.... Is die stuk ofzo? ;D



Nee, hij is echt nog prima ;D. Hij ligt er gewoon al een tijd. Opzich mag iemand hem voor een leuk prijsje hebben.
Nou ...

Je hebt zeker geen plannen om binnenkort hier eens in de buurt te zijn, offuh :eusa_think:
Welk model is het?

Taranis

Past prima in een dikke envelop...

Ik heb zelf een 3200 en ben er supertevreden over. Eerst niet, maar dat bleek achteraf aan die *** SonyEricsson te liggen. Nu met Blackberry echt foutloos. Je telefoon blijft in je broekzak zitten en als je iemand wilt bellen dan zoek je die op in het telefoonboek in de Parrot. Perfect! En inderdaad, de radio gaat meteen op mute.

Niettemin: als 't gratis is.... gewoon proberen. Je kunt 't altijd nog veranderen :) (ik had het ook gedaan als 't gratis was)

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 30-03-2012 19:20:34
Past prima in een dikke envelop...

Ik heb zelf een 3200 en ben er supertevreden over. Eerst niet, maar dat bleek achteraf aan die *** SonyEricsson te liggen. Nu met Blackberry echt foutloos. Je telefoon blijft in je broekzak zitten en als je iemand wilt bellen dan zoek je die op in het telefoonboek in de Parrot. Perfect! En inderdaad, de radio gaat meteen op mute.

Niettemin: als 't gratis is.... gewoon proberen. Je kunt 't altijd nog veranderen :) (ik had het ook gedaan als 't gratis was)

Ik had er al eerder naar zitten kijken. Maar uiteindelijk niet gedaan omdat mn vriendin nog geen telefoon met Bluetooth heeft. Niet dat ze dat nu wel heeft, maar ik begin (oa door de BT headset up werk) erg gevoelig te worden voor hands-free bellen ...

Oh - en gratus hoef 't niet te sein hoor ...

Taranis

Met gratis bedoelde ik het jabbadabbadoe setje van Ewout ;) (al ben ik na 2 bluetooth headsets die het niet naar behoren deden wel een beetje klaar met abracadabra)

KIM

Mijn Parrot heeft al in 3 verschillende auto's gezeten (en is waarschijnlijk al een jaar of 10 oud).
Absoluut de moeite waard dus!

UserID6342

Citaat van: Taranis op 30-03-2012 19:32:19
Met gratis bedoelde ik het jabbadabbadoe setje van Ewout ;) (al ben ik na 2 bluetooth headsets die het niet naar behoren deden wel een beetje klaar met abracadabra)
Ik heb in de 760 ook zo'n goedkoop gevalletje zitten voor aan de zonneklep en bevalt an sich goed.  Geluidskwaliteit is meer als voldoende, gebruikersgemak idem en het aantal keren opladen valt erg mee.  heb het setje nu al een poosje en heb 'm vorige week pas voor de 2e keer op moeten laden via de mini-usb / laptop.  Heb er ook een los snoer bij om op te laden in de auto, maar vind een kabel voor me snufferd hangend niet fijn rijden.