Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Chris

Goede reis Ewout. Als ik een XC zie in Den Haag met Noors kenteken zal ik wel even als een meaungeaul gaan zwaaien ;D!

Taranis

Gefeliciteerd dan! :D

Ik verwacht morgen trouwens wel een 200+ foto gewhatsappt te krijgen :P

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 03-04-2012 20:31:56
Gefeliciteerd dan! :D

Ik verwacht morgen trouwens wel een 200+ foto gewhatsappt te krijgen :P

Dat durf ik echt niet... :angel: :eusa_naughty:
Of ik moet die foto van jou weer aan je terug sturen... ;)

Ik ga nu naar bed. 05:30 uur gaat het wekkertje en de standkachel heeft de auto om 06:00 warm. Het is 's-nachts ineens weer zo'n -6 graden.

Truste, oh wrede wereld...


Ewøut



Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#903
Citaat van: Chris op 03-04-2012 19:45:38
Goede reis Ewout. Als ik een XC zie in Den Haag met Noors kenteken zal ik wel even als een meaungeaul gaan zwaaien ;D!

Vanaf zo'n 22:00 a 23:00 uur: Leidschenveen-Ypenburg. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-04-2012 22:09:22
Citaat van: Taranis op 03-04-2012 20:31:56
Gefeliciteerd dan! :D

Ik verwacht morgen trouwens wel een 200+ foto gewhatsappt te krijgen :P

Dat durf ik echt niet... :angel: :eusa_naughty:
Of ik moet die foto van jou weer aan je terug sturen... ;)

Ik ga nu naar bed. 05:30 uur gaat het wekkertje en de standkachel heeft de auto om 06:00 warm. Het is 's-nachts ineens weer zo'n -6 graden.

Truste, oh wrede wereld...


Ewøut





Ik had vanmorgen - 8 :o

Voor pasen is "blixt-halka" voorspeld, dus pas maar goed op voor gladde stukken!

Ewout Schalkwijk

05:40 motor staat warm te stoken bij -7. Kopje koffie drinken en pleite.
Ik houd m'n vingers gekruisd. Toch vreemd, ik heb de auto 5 maanden en bijna 20.000 km en toch ben ik licht gespannen of alles wel goed gaat. Dat heb ik hiervoor nooit gehad. Zal wellicht de leeftijd (van mij) zijn...


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Goede reis voor nu, mag de XC eens lekker werken in dld vandaag

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Goede reis Ewout en laat je niet gek maken door de mede-forummers :)

viking_in_shorts

Als je om 11 rond Gbg bent, mag je me contacteren. Ik heb lunch van 11 tot 12 en volgens mij ben jij rond 11 hier :eusa_think:
De weersvoorspellingen zijn momenteel prachtig; zonnetje, frisjes (-6 vanmorgen) en licht verkeer. Volgens mij een prachtige dag om te toeren!


Ewout Schalkwijk

#910
Citaat van: viking_in_shorts op 04-04-2012 07:26:17
Als je om 11 rond Gbg bent, mag je me contacteren. Ik heb lunch van 11 tot 12 en volgens mij ben jij rond 11 hier :eusa_think:
De weersvoorspellingen zijn momenteel prachtig; zonnetje, frisjes (-6 vanmorgen) en licht verkeer. Volgens mij een prachtige dag om te toeren!



Ik zit op de SuperSpeed naar Hirtshals. Stampvol met Noren die pasen gaan vieren in Denemarken.
Lunch gaat dus niet lukken. Ik kom ook pas om 12:00 uur van de boot.

Het weer is prachtig, ik ga er lekker van genieten in m'n eentje, en niet als een gek racen. Ik wil zondag weer aan het paasontbijt zitten met m'n gezinnetje.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-04-2012 22:11:01
Citaat van: Chris op 03-04-2012 19:45:38
Goede reis Ewout. Als ik een XC zie in Den Haag met Noors kenteken zal ik wel even als een meaungeaul gaan zwaaien ;D!

Vanaf zo'n 22:00 a 23:00 uur: Leidschenveen-Ypenburg. ;D

Denk dat ik dan alweer in R'dam ben, maar toch ;D.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-04-2012 07:56:58
Citaat van: viking_in_shorts op 04-04-2012 07:26:17
Als je om 11 rond Gbg bent, mag je me contacteren. Ik heb lunch van 11 tot 12 en volgens mij ben jij rond 11 hier :eusa_think:
De weersvoorspellingen zijn momenteel prachtig; zonnetje, frisjes (-6 vanmorgen) en licht verkeer. Volgens mij een prachtige dag om te toeren!



Ik zit op de SuperSpeed naar Hirtshals. Stampvol met Noren die pasen gaan vieren in Denemarken.
Lunch gaat dus niet lukken. Ik kom ook pas om 12:00 uur van de boot.

Het weer is prachtig, ik ga er lekker van genieten in m'n eentje, en niet als een gek racen. Ik wil zondag weer aan het paasontbijt zitten met m'n gezinnetje.


Ewøut

Heel verstandig Ewout ;). Nogmaals goede reis en geniet ervan!

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Een half uurtje terug was ie bijna in de haven in Denemarken ;)

maruska

schiet ook niet op zo'n xc..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R