Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Sbv


triton

Professioneel raddraaier

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-04-2012 20:51:13
Citaat van: Sbv op 16-04-2012 20:42:25
Zo te zien zal het wel een andere motorkap worden. Bumper verder geen schade ?

Duh, zo'n stoere V70 kan wel tegen zo'n kudt Bambietje hoor... :eusa_whistle:

;D ;D ;D

Mooi dat Marije er niets aan over gehouden heeft. Die motorkap krijg je volgens mij niet goed zonder dat over een jaar de roest eruit barst. Althans, ik zou er zelf liever een ander kapje op leggen.
Jammer dat zo'n kap niet zo makkelijk meenemen is.

triton

Professioneel raddraaier

Taranis

Mocht je die kap willen hebben, laat dan maar weten dan haal ik 'm op. Transport naar Noorwegen komt op 1 of andere manier wel goed dan. 75 euro inclusief grille is geen geld.

Sbv

Citaat van: Taranis op 16-04-2012 21:29:01
Mocht je die kap willen hebben, laat dan maar weten dan haal ik 'm op. Transport naar Noorwegen komt op 1 of andere manier wel goed dan. 75 euro inclusief grille is geen geld.
Kan vertekening van beeld zijn, maar er lijkt nog wel wat schade op de rand te zitten boven de grille

Taranis

Citaat van: Sbv op 16-04-2012 21:30:59
Kan vertekening van beeld zijn, maar er lijkt nog wel wat schade op de rand te zitten boven de grille

Viel mij ook op, maar ik laat het aan Ewout over om te e-mailen voor betere foto's ;)

triton

Als Ewout hem nu nog kan bereiken neem ik hem morgen mee
Professioneel raddraaier


Taranis


Ewout Schalkwijk

Ik heb die op Marktplaats een mail gestuurd met de vraag of hij snel wil reageren. Tot hoe laat kan jij eventueel die kap halen André?

Best spannend.... :D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-04-2012 22:04:11
Ik heb die op Marktplaats een mail gestuurd met de vraag of hij snel wil reageren. Tot hoe laat kan jij eventueel die kap halen André?

Best spannend.... :D

Ewøut
Kijk eerst maar goed naar foto's eventueel wat grotere daar het echt lijkt of er schade op zit

triton

Had hem ook al een mailtje gestuurd.
Kan hem nu of anders tot morgen 8.00 uur ophalen .

Even afwachten dus........
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

#1048
Natuurlijk heb ik gevraagd of die kap nog ok is. De ene beschadigde kap voor een andere wisselen heeft niet zoveel zin.
Ik hoop dat er een reactie komt.


Wel weer  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: voor de snelle hulpreactie's. Dat is zo gaaf om te lezen.. :D


Who needs FaceBook... ??? Not me. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoopie

CiteerWel weer   voor de snelle hulpreactie's. Dat is zo gaaf om te lezen..

Dat is de kracht en de vriendschap hier op het forum gewoon voor elkaar klaar staan....
hoop dat het allemaal gaat lukken!

Gr. Richard

;)