Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Chris

Zo dan, frisse bedoening zo vlak voor de zomer...

Ligt het erg hoog?

Sbv

Hmm tijd voor de winterbanden dan maar weer zo te zien

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 01-06-2012 12:11:48
Hmm tijd voor de winterbanden dan maar weer zo te zien

Nou, dat hoeft ook weer niet. Hier beneden bij ons is het 12 graden en half bewolkt. Eigenlijk best prima 'sleutelweer'.

Citaat van: Chris op 01-06-2012 12:00:46
Zo dan, frisse bedoening zo vlak voor de zomer...

Ligt het erg hoog?


Neuh, niet echt. Zo'n 650 a 700 meter gok ik.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-06-2012 13:49:20
Citaat van: Sbv op 01-06-2012 12:11:48
Hmm tijd voor de winterbanden dan maar weer zo te zien

Nou, dat hoeft ook weer niet. Hier beneden bij ons is het 12 graden en half bewolkt. Eigenlijk best prima 'sleutelweer'.

Lekker BBQ weer dus  ;D

knoopie

Ewout het is toch van de gekke, dat je er bij ons geen pijl op kan trekken kwa weer oké
maar bij jullie....
Rare gewaarwording is dat dan hé.


Taranis

Volgens weeronline krijgen we het hele weekend 17-18 graden en regen ;D (dat is alvast 5 graden meer dan hier op dit moment)

Sbv

Citaat van: Taranis op 03-06-2012 12:09:03
Volgens weeronline krijgen we het hele weekend 17-18 graden en regen ;D (dat is alvast 5 graden meer dan hier op dit moment)
Als het maar droog is en toch wel iets warm zou ik zeggen

Ewout Schalkwijk

Alles vanaf 13 graden met zon, zonder wind is helemaal goed. Zo veel mensen in de laatste jaren kunnen overtuigen dat het niet perse boven de 20 graden hoeft te zijn om het heerlijk terras weer te laten zijn.

Ik houd m'n vingers gekruist voor volgende week :eusa_pray: :eusa_pray:

Volgens de Noorse meteorologische dienst lijkt het niet mooi maar wel droog te worden. KLIK


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Ach je hebt anders nog een paar dagen om de garage wat op te ruimen zodat de XC erin past  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 03-06-2012 19:10:29
Ach je hebt anders nog een paar dagen om de garage wat op te ruimen zodat de XC erin past  ;D

Dat moet ook echt gebeuren. Ik verslof de garage al sinds jullie vorige bezoek.... Is ook makkelijk: deuren dicht en geen haan die er naar kraait. :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ik denk dat er dan volgend weekend 2 man heel hard kraait dat je er een t*ringbende van hebt gemaakt! Ik bulldozer het wel even aan de kant met die XC, is de voorbumper meteen ontmaagd ;D

Chris

Citaat van: Taranis op 03-06-2012 20:48:50
Ik denk dat er dan volgend weekend 2 man heel hard kraait dat je er een t*ringbende van hebt gemaakt! Ik bulldozer het wel even aan de kant met die XC, is de voorbumper meteen ontmaagd ;D

Zat toch al een witte streep op, toch :eusa_whistle: ;D?

Taranis

Op mijn voorbumper wel ja. Maar we gaan met de auto van Sander ;D

De voorbumper van Ewout daarentegen is net nieuw dus nog maagdelijk :eusa_whistle:

Chris

Citaat van: Taranis op 03-06-2012 20:53:25
Op mijn voorbumper wel ja. Maar we gaan met de auto van Sander ;D

De voorbumper van Ewout daarentegen is net nieuw dus nog maagdelijk :eusa_whistle:

Aha.... I see! ;D

Maargoed, die van Sander was ook al wat mis mee liet hij me laatst zien. Jullie willen dus gewoon dat Ewout ook bij de niet-maagdelijke-bumper-club hoort ::).

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Chris op 03-06-2012 20:59:00
Maargoed, die van Sander was ook al wat mis mee liet hij me laatst zien. Jullie willen dus gewoon dat Ewout ook bij de niet-maagdelijke-bumper-club hoort ::).

;D Je ziet het: ze gunnen me alleen het beste. :angel:

Citaat van: Taranis op 03-06-2012 20:48:50
Ik denk dat er dan volgend weekend 2 man heel hard kraait dat je er een t*ringbende van hebt gemaakt! Ik bulldozer het wel even aan de kant met die XC, is de voorbumper meteen ontmaagd ;D

Ik proef hier toch enige frustratie over een onbeschadigde voorbumper... ;D

@Chris: Die schade was toch niet in de buurt van de linkerachterlamp zoals bij mij??? :eusa_whistle: Die zou Sander heel houden voor me..


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein