Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Kom je van de week even langs? Ik ben deze hele week nog thuis incl. weekend. Maandag 30-7 begin ik weer.

U en de uwen zijn welkom. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Gaat goed komen. We Whatsappen  ;)

Sbv

Citaat van: elianmars op 22-07-2012 22:43:46
Gaat goed komen. We Whatsappen  ;)
Brobizz werkt ook in Noorwegen. PS hou je echt aan de maximum snelheden anders gaat het een hele dure vakantie worden.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-07-2012 22:53:27
Wie of wat is Brobizz???
http://uk.oresundsbron.com/page/945

Kan je achter de ruit zetten en dan kan je gelijk doorrijden bij de bruggen in Denemarken en het werkt ook bij de electronische tolpoortjes in Noorwegen

irikro

Citaat van: Sbv op 22-07-2012 22:55:52
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-07-2012 22:53:27
Wie of wat is Brobizz???
http://uk.oresundsbron.com/page/945

Kan je achter de ruit zetten en dan kan je gelijk doorrijden bij de bruggen in Denemarken en het werkt ook bij de electronische tolpoortjes in Noorwegen
Mits je deze niet te vroeg in het dashboardkastje wegstopt..... ;D
dan krijg je de rekening achteraf thuis in de brievenbus  ;)

Taranis

Citaat van: irikro op 23-07-2012 01:06:06
Citaat van: Sbv op 22-07-2012 22:55:52
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-07-2012 22:53:27
Wie of wat is Brobizz???
http://uk.oresundsbron.com/page/945

Kan je achter de ruit zetten en dan kan je gelijk doorrijden bij de bruggen in Denemarken en het werkt ook bij de electronische tolpoortjes in Noorwegen
Mits je deze niet te vroeg in het dashboardkastje wegstopt..... ;D
dan krijg je de rekening achteraf thuis in de brievenbus  ;)

Wat ben jij gemeen ;D (maar je hebt wel gelijk :P )
Gewoon lekker op de ruit laten zitten.

Chris

Mits hij er niet afvalt. Meen me te herinneren dat hij bij jou toen we de boot op gingen niet onwijs lekker bleef plakken.

Taranis

Klopt, maar Sander heeft zo'n kleintje die ongeveer 6x in de mijne (of eigenlijk die van pa) past. Er hangt dus niet zoveel gewicht aan :)

Chris

Ik denk dat ik die inderdaad wel een keer gezien heb. Het zit hem inderdaad puur in het gewicht, die zuignapjes kunnen ook helemaal niet zoveel hebben. Zo'n kleine kun je dan gewoon lekker laten zitten.

Marc O.

Citaat van: Taranis op 23-07-2012 09:45:34
Klopt, maar Sander heeft zo'n kleintje die ongeveer 6x in de mijne (of eigenlijk die van pa) past. Er hangt dus niet zoveel gewicht aan :)

Maar goed dat we weten dat het over een Brobizz gaat...... :-X ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Hier hebben we ze permanent op de ruit zitten. Toen ik laatst een nieuwe voorruit kreeg, kreeg ik ook een nieuw plakvoetje. Je krijgt ze onmogelijk nog los van de ruit. ;D

Die van ons werken ook in S en DK.


Dadelijk zijn beide kinderen weg en Marije is aan het werk en heeft de XC mee. Kan ik eens naar die stuurpomp kijken. Ik denk dat we vandaag toch zeker de 16 graden gaan halen. :angel:
De klerelijers van YR.no roepen al een week dat de zomer eraan komt.... Maar wanneer dan? We hebben nu van alle ellende een weekje all-inclusive Turkije geboekt in oktober. Dan vier ik m'n 45 ste verjaardag tenminste nog in zomers weer. (Hoop ik).


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Hier hetzelfde. Het weer zou nu omslaan en het zou lekker worden. :eusa_wall:
Ach ja-het regent niet.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 23-07-2012 10:29:03
Hier hetzelfde. Het weer zou nu omslaan en het zou lekker worden. :eusa_wall:
Ach ja-het regent niet.

:eusa_pray: als dat maar zo blijft, regen is nooit leuk. :eusa_pray:


Gisteren door de wat lagere temperaturen en een paar dagen zonder regen wel een hele mooie tocht kunnen maken naar twee toppen hier vlakbij. Zulke tochten met 25 graden vind ik niet fijn.
Heb ik ook gelijk m'n nieuwe gewicht kunnen testen, en ik moet zeggen het scheelt heel veel bij het klimmen. De walrus van weleer is nu nog een mini olifant. :eusa_whistle:

ctrl-klik (oid) voor grotere versie:




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Erg mooi uitzicht Ewout... keertje wandelen daar lijkt me niet verkeerd.