Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-08-2012 16:36:55
De oude, ietswat rotte, condensor. :eusa_whistle:
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_3863.jpg

De nieuwe hangt erin...
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_3864.jpg

<knip>

Ronald: wederom hartelijk dank voor je medewerking t.a.v. het bestellen en (laten) transporteren van m'n bestellingen. de nieuwe lijst is al weer in aanleg. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Dat is wel een aardig verschilletje ;D
Graag gedaan hoor, daar heb je vrienden voor ;) Ik zie de nieuwe lijst wel verschijnen :) Als ik 'm over een weekje of 2 in kan dienen, dan heb je 't zeker op tijd.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-08-2012 22:04:56
Citaat van: Taranis op 01-08-2012 19:48:31
Graag gedaan hoor, daar heb je vrienden voor ;)

:-*
Je kan een hele grote lijst maken, hulp genoeg en ook transport geen gebrek

KIM

Citaat van: Sbv op 01-08-2012 22:09:36
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-08-2012 22:04:56
Citaat van: Taranis op 01-08-2012 19:48:31
Graag gedaan hoor, daar heb je vrienden voor ;)

:-*
Je kan een hele grote lijst maken, hulp genoeg en ook transport geen gebrek

Nu nog een dikke bankrekening...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 01-08-2012 22:35:33
Nu nog een dikke bankrekening...

Pffffff, net weer geleegd... Sorry, heel fout om te posten maar ik kon het niet laten. ;D

iPad 2 voor Claire (zelf voor gespaard) en een iPad 3 voor de baas. (Ook zelf voor gespaard :-[)



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fpede

oh goody!!! :eusa_drool:

moet mezelf hier behelpen met m'n iPad 1, die toch erg traag begint te worden.... :eusa_wall:

veel plezier met jullie nieuwe speeltje! ;D

Sbv

Ze hebben weer een speeltje erbij. Geniet ervan. Ik ben nog steeds niet gewend aan een Ipad-3 eigenlijk kan ik er maar weinig mee

Ewout Schalkwijk

Citaat van: fpede op 04-08-2012 19:51:31
oh goody!!! :eusa_drool:

moet mezelf hier behelpen met m'n iPad 1, die toch erg traag begint te worden.... :eusa_wall:

veel plezier met jullie nieuwe speeltje! ;D

Ik heb ook een iPad 1 (64Gb + 3G) en ook ik vond hem al een tijd heel traag. Vandaar de upgrade. Marije wil die iPad 'erbij' houden, terwijl ik weet dat ze toch nog behoorlijk geld opbrengen op marktplaats of zo.

Citaat van: Sbv op 04-08-2012 19:55:27
Ze hebben weer een speeltje erbij. Geniet ervan. Ik ben nog steeds niet gewend aan een Ipad-3 eigenlijk kan ik er maar weinig mee

Hoezo kun je er weinig mee? Je kan toch kranten en boeken lezen, spelletjes spelen etc.? Misschien voor weinig aan 'fpede' doorschuiven? ;) Die weet wel wat hij er mee kan. ;D

Nee gekheid. Stap in je rappe AWD en kom langs voor een privé lesuurtje. Niet weten wat je met je iPad aanmoet... :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fpede

haha, nee dankje,... geef m'n geld liever uit aan m'n 850  :eusa_angel:   ;D ;D ;D
en daarbij,... zolang deze nog werkt mag ie blijven,... wordt toch meer gebruikt voor te surfen dan iets anders,... :eusa_whistle:

Sbv

Het ding is van mijn werk, maar blijf het wat kansloos vinden. krant lezen ok. internet ook wel, maar dan moet het niet te ingewikkeld worden ivm ontbreken van flash. Werk liever met laptop. Groot voordeel is wel de lange accuduur en niet zo zwaar

maruska

liever een macbook met retina dus ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 04-08-2012 21:40:40
liever een macbook met retina dus ?
yup, binnenkort maar eens kijken

elianmars

Niet teveel meer afvallen, Ewout. Straks blijft er niks meer van je over  :eusa_shifty:

Heb je drie dagen niks gegeten na de worstjes en de wijn? ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 04-08-2012 22:48:03
Niet teveel meer afvallen, Ewout. Straks blijft er niks meer van je over  :eusa_shifty:

Heb je drie dagen niks gegeten na de worstjes en de wijn? ;D

Ha ha, nee na de wijn en pølsers heb ik het een paar dagen heel rustig aan gedaan. Tot nu toe nog geen alcohol gedronken. Vanochtend woog ik 98,5 kilo... :D
Da's dus -16,6 kilo... :eusa_whistle:

Ik ga door... ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Dat gaat erg de goede kant op. Tot hoe ver wil je doorgaan met afvallen ? 90 kg ?