Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Was het weer zoveel dan wat je mee moet nemen ?

Taranis

Volgens mij viel het wel mee, maar er stond een stapel dozen gereed :eusa_think:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 30-08-2012 20:59:47
Hoe is het met de verbouwing thuis eigenlijk ? Heeft men al puin gestort voor uitbreiding van de parkeerruimte ?

Nee, dat gaat allemaal niet zo snel. Grondwerkers zijn allemaal overbelast na deze slechte zomer en ook zeker de overstromingen van een aantal weken geleden maken het niet makkelijker om er een hier te krijgen. Ook proberen we een architekt in de hand te nemen voor de kelder etage. Ach we hebben al vijf en een half jaar geduld.  :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Nodig Marcel nog een keer een lang weekend uit dan zit alles erin

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 30-08-2012 21:07:08
Dan heb ik vast een probleem gezien de berg onderdelen die ik vanmiddag bij Koert zag liggen :o ;D

Ach die onderdelen zijn in ieder geval gemaakt door 'søte bror'. Zweden dus
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Sbv op 30-08-2012 21:22:09
Nodig Marcel nog een keer een lang weekend uit dan zit alles erin

Ik weet wat de plannen van Ewout en Marije zijn. Dat red ik niet in een weekend. Ben geen tovenaar  ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 30-08-2012 21:32:40
Citaat van: Sbv op 30-08-2012 21:22:09
Nodig Marcel nog een keer een lang weekend uit dan zit alles erin

Ik weet wat de plannen van Ewout en Marije zijn. Dat red ik niet in een weekend. Ben geen tovenaar  ;D
Lang weekend dan maar  ;D
Tijd voor een ritje met een bus vol spullen dan maar

Ewout Schalkwijk

Ik denk dat alleen een badkamer al twee weken werk is. Daarnaast een nieuwe ingang maken en alle vloeren nivelleren, voorzien van vloerverwarming etc. Word wel een maand werk voor een prof.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ach loopt de Mazda ook weer eens :) Die ritjes naar het Zeeuwse is dat ding al lang weer vergeten :P

elianmars

Citaat van: Taranis op 31-08-2012 07:50:04
Ach loopt de Mazda ook weer eens :) Die ritjes naar het Zeeuwse is dat ding al lang weer vergeten :P

Ik moet er niet aan denken om langer dan twee uur in dat ding te moeten rijden. Dat overleef ik niet  :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

#1630
OK, niet boos worden, maar dit is even volledig off-topic.

Vandaag een preview via MMS gekregen van de klasse foto's van vorige week. Kan niet anders zeggen dat ik wel een beetje trots ben op m'n kroost.

Om het meer in m'n eigen taal te zeggen: Dat heb ik toch maar fijn bij mekaar geneukt. ;D

Niek


Claire




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342


viking_in_shorts

Perfect! Zat net mn dochter voor te bereiden op een evt. bezoek aan Noorwegen. "En daar zijn dan ook andere kindjes" Ik ga ze morgen laten zien ;)
Foto van mijn dochter nodig :eusa_whistle: ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 31-08-2012 20:34:02
Perfect! Zat net mn dochter voor te bereiden op een evt. bezoek aan Noorwegen. "En daar zijn dan ook andere kindjes" Ik ga ze morgen laten zien ;)
Foto van mijn dochter nodig :eusa_whistle: ?

Zet er maar op hoor. Niek is 9 en Claire is 11. Hoe oud is Maja? (ik meen me te herinneren dat ze zo heet...)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Een stuk jonger. Ze is in Jan 6 geworden. Ik zoek zo ff n foto op :)