Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

pwberg

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-09-2012 10:34:06
Vandaag een historische dag in m'n leven... -20 kilo. :eusa_dance: :eusa_dance: Marije -13,5 kilo. :eusa_dance: :eusa_dance:

Begonnen op maandag 11 juni een half uur nadat Ronald, Sander en Iris waren vertrokken. Ik heb me in tien jaar niet zo fit en gezond gevoeld en dat klopt ook, want toen woog ik ook zoiets. :angel:

Ewøut

Congrats....

Chapeau voor jullie beiden....  :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sbv

Van harte met jullie afslank proces. Ik zit op - 8 kg. Iets later begonnen en Iris op -10 kg.

Nu volhouden


maruska

holy fock.. is dit de "afvallers-meeting" ?
wel ontzettend goed van jullie allen... chapeau inderdaad !

@ewout, wist je dat niet ? ;D staat ook in profiel foto... de automaat staat te koop overigens.. dussssss
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 02-09-2012 11:02:18
holy fock.. is dit de "afvallers-meeting" ?
wel ontzettend goed van jullie allen... chapeau inderdaad !

@ewout, wist je dat niet ? ;D staat ook in profiel foto... de automaat staat te koop overigens.. dussssss
Ja, en we gaan jouw op een Dachau dieet zetten.  10kg in 1 weekend. De Vacuumpomp staat klaar  ;D

maruska

 :eusa_naughty:

maatpak voor over een maand... :eusa_whistle:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 02-09-2012 11:04:05
Citaat van: maruska op 02-09-2012 11:02:18
holy fock.. is dit de "afvallers-meeting" ?
wel ontzettend goed van jullie allen... chapeau inderdaad !

Ja, en we gaan jouw op een Dachau dieet zetten.  10kg in 1 weekend. De Vacuumpomp staat klaar  ;D

;D ;D ;D


@Mark: Nee dat wist ik niet, dacht dat het een 'bananen meeting' foto was. Zou graag een derde Volvo hebben. Die van KIM vind ik heel mooi, en een banaan vind ik al jaren zo geil....

Maar de Noorse import is zo duur. Volgens mij alleen al 5000 euro aan import kosten. Dan komt er nog e.e.a. bij. Maar ik wil er heel graag een keer in zitten. :eusa_pray: :eusa_pray:


@Sbv: Holy fuck, ik wist niet eens dat jullie echt aan het lijnen waren. ik had wel gelezen dat je een paar kilo was gezakt, maar van Iris wist ik het helemaal niet. Toen ik het tegen Marije riep, zij ze dat ze al wist van FB dat jullie bezig waren. En toch wil ik nog steeds geen FB. :eusa_snooty:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Is import van schade auto ook zo duur of maakt dat niet uit ?

Bouke

Mark moet wel komen want ik rij met hem terug :angel:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 02-09-2012 12:29:28
Is import van schade auto ook zo duur of maakt dat niet uit ?

Geen idee. Misschien kan je hier wat mee. http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=en

Ik heb geen verdere gegevens over de 740 van KIM of die banaan.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

Calculation 
Value added taxes:   0,00
The motor vehicle tax for this vehicle will be as follows:
Tax on unladen weight:   76 197,40
Tax on engine rating:   121 375,00
Tax on enigne volume:   113 363,00
Tax on NOx:   0,00
Motor vehicle tax for a corresponding new vehicle:   310 935,40
Second-hand vehicle deduction (80%):   -248 748,32
Total:   62 187,00
Vehicle scrap deposit:   1 700,00
Totalt taxes:   63 887,00
Total for this vehicle including taxes:   63 887,00
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 02-09-2012 17:23:03
Total for this vehicle including taxes:   63 887,00

Tsjakka, met de koers van vandaag: € 8.760.37. Heb ik er even niet voor over. Hoewel... :eusa_think: zelfs Marije weet hoe mooi ik een banaan vind.

Wat moet die ik NL opbrengen?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

alleen al aan import... omg.. en dan te weten dat mijn automaat voor minder dan de importkosten de deur uit mag ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-09-2012 15:57:35
Citaat van: Sbv op 02-09-2012 12:29:28
Is import van schade auto ook zo duur of maakt dat niet uit ?

Geen idee. Misschien kan je hier wat mee. http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=en

Ik heb geen verdere gegevens over de 740 van KIM of die banaan.
De 740 is van 1990 uit mijn hoofd een 155 pk turbo

Taranis

Citaat van: maruska op 02-09-2012 11:02:18
holy fock.. is dit de "afvallers-meeting" ?
wel ontzettend goed van jullie allen... chapeau inderdaad !

Ze hebben 't er eerst in 1 weekend aan gegeten :eusa_whistle:

Maar uh, nogmaals de complimenten :) Nu volhouden inderdaad! been there, didn't succeed

Bouke

Ewout zijn er nog dingen die je wil gedaan hebben qua poetsen :eusa_think: buiten je koplampen? Dan weet ik een beetje wat ik mee moet nemen. En ff kijken of er een tas van Ronald uit moet of niet  :eusa_whistle: