Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 05-09-2012 09:27:16
bbq ?
Ja lekker. Neem maar Vlees mee, als je gelijk vanuit Nederland gaat rijden en dan koelbox mee hebt kunnen we in de avond de koe gaan braden

maruska

jij arriveert toch laat ?
koelbox heb ik idd wel..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 05-09-2012 09:36:14
jij arriveert toch laat ?
koelbox heb ik idd wel..
Staat nog ter discussie, mogelijk toch dinsdagmiddag einde middag weg en dan tussen Hamburg en Flensburg een hotel.
koelbox heb ik wel, ook 1 op 12v, al kan daar niet zoveel in

elianmars

Citaat van: Sbv op 05-09-2012 09:09:36
Bier en een halve Eland/Koe/Rendier dan zijn ze tevreden en een vrouw met lang haar die ze hun grot weer in kunnen slepen  ;D

;D

Ewout Schalkwijk

Vandaag een lange afdaling met een paar haarspelden in z'n 'vrij' gedaan en dan alleen remmen op de remmen... (klinkt vreemd :eusa_shifty:)
Naarmate er vaker geremd wordt wordt het schudden echt heftig. Onderaan uitgestapt en voorzichtig de vier velgen betast. Weinig tot geen verschil waargenomen. De velgen zijn gewoon koel. Bij koude remmen is het schudden wel minder.


@Sbv: kun jij ergens van die revisiesetjes op de kop tikken? Wat kosten klauwen eigenlijk in NL? En achter? Ik moet er nog een vervangen daar... :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Geen idee of je ergens revisie setjes kan kopen. Ik heb enkel een set klauwen voor de voorkant liggen die ik mee kan nemen eventueel kunnen we die monteren, dan neem ik de oude klauwen weer mee terug, dan heb ik nog een set liggen voor het geval ik weer terug naar origineel wil

Bouke

Zijn je schijven soms dun en dat als ze hitte krijgen iets gaan golven,dat heb ik ook wel een met de diamandschijf als hij  bijna op is.Ik doe ook maar een gooi :eusa_shifty:

Taranis

Dat is niet eens zo'n dom idee, mijn 850 had daar ook last van inderdaad.

Sbv

Ik kan wel mijn schijven en blokken meenemen, maar die zijn redelijk op, geen optie dus. Als de schijven en blokken redelijk op zijn, dan gewoon vervangen. Liggen denk ik gewoon bij dealer en dan kan en wil Ronald best wel meenemen  ;D

Taranis

De mail naar Koert voor de klauwen is al verstuurd  :eusa_shhh:

Broabander

Mijn voorremmen beginnen bij een stevige remactie of bij 'vaak een beetje' remmen ook te hobbelen, en die schijven zijn redelijk dun. Maar ik nam aan dat als je die schijf er zo vaak af hebt gehad je dat wel gemerkt/gemeten zou hebben :P
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Ewout Schalkwijk

Volgens mij zijn die schijven nog meer dan prima, er zit nog niet eens zo'n randje op.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

vreemd..schokbrekers ? draagarmen hebben we al vernieuwd

Taranis

Had je dit trillen voor het vervangen van het wiellager ook?