Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Vandaag was het EU Kontroll (APK) en kon ik het eventuele resultaat van m'n inspanningen zien.

Autootje binnen en baasje in de gietende regen buiten. Gelukkig werd het na een half uurtje weer prima weer.



Met vlag en wimpel geslaagd, een keurig papiertje met alleen maar 'nulletjes' wat betekent dat alles in orde is.



Beide Volvo's kunnen er weer twee jaar tegenaan. Volgende week gaan we vrolijk verder met onderhoud.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Mooi dat er niet iets bijzonders gekomen is

Taranis

Ik had niets anders verwacht :)

Ewout Schalkwijk

En deze was ik gisteren vergeten te posten. Toen kwam er bezoek en een paar uur later was ik dronken... :-[




Een setje 'omgekeerde' tapjes en twee nieuwe ontluchtingsnippels. Volgende week eens kijken of we m'n rechtsachterklauw kunnen redden. Als dat lukt ben ik voor 70 kronen weer klaar.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-09-2012 10:29:29
En deze was ik gisteren vergeten te posten. Toen kwam er bezoek en een paar uur later was ik dronken... :-[


http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_4388.jpg

Een setje 'omgekeerde' tapjes en twee nieuwe ontluchtingsnippels. Volgende week eens kijken of we m'n rechtsachterklauw kunnen redden. Als dat lukt ben ik voor 70 kronen weer klaar.


Ewøut

Haha ... die linker heb ik ook, maar dan van de Mekonomen :)
Ik snap alleen nog steeds niet hoe je die dingen het beste vast houdt. Welk gereedschap heb jij dat vierkant is?

KIM

#1790
Heb je ook een wringijzer besteld?:



Ik zal mijn tapsetje ook wel meenemen (kunnen we de draad een beetje gangbaar maken), echter is het wringijzer daarvan kapot.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 15-09-2012 10:33:22
Haha ... die linker heb ik ook, maar dan van de Mekonomen :)
Ik snap alleen nog steeds niet hoe je die dingen het beste vast houdt. Welk gereedschap heb jij dat vierkant is?

Een 'tapset'?  :eusa_whistle:

@KIM: heb ik liggen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Dan ga ik jullie heel nauwkeurig op de vingers kijken, want ik durf het zelf niet met een remklauw. Dus dat wil ik een keertje zien :D (al was het maar omdat ik degene ben die het gemold heeft)

pwberg

Kijk wel uit met die linkse tappen, en probeer een zo groot mogelijke maat te gebruiken. Natuurlijk wel zodanig dat hij nog genoeg vlees heeft...

Als zo'n ding afbreekt kun je weleens aardig zuur zijn met het verwijderen van het afgebroken deel.......  Been there..... :eusa_wall:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

KIM

Kunnen we 'm misschien niet beter uitboren?

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 16-09-2012 08:04:07
extra klauw dus mee ;D
Ik heb enkel 2 voorklauwen liggen en geen achter klauwen

UserID6342


Sbv

Citaat van: Dirk342 op 16-09-2012 19:26:49
Wij hebben er nog zat ;D
Niet voor een V70n denk ik zo maar

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein