Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Pffff... Je moet echt in oplossingen gaan leren denken.

Mijn vrouw denkt ook altijd in problemen, terwijl ik oplossingen probeer te bedenken. :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-09-2012 16:26:28
Pffff... Je moet echt in oplossingen gaan leren denken.

Mijn vrouw denkt ook altijd in problemen, terwijl ik oplossingen probeer te bedenken. :angel:

Tssss .. ik heet niet voor niets Mona!!!  :eusa_snooty:

knoopie

Geef de gene allemaal een schep, na 2 dagen rij je met alle volvo's je oprit aan en laat de meest verlaagde volvo ( denk mark) voor op rijden om de oneffenheden er uit te halen en je bent van je probleem af......

in oplossingen denken heet dat toch

er is ook een hovenier aanwezig, komt met Ronald mee die kan de boel een beetje aansturen, die andere hovenier typt nu dit berichtje en komt een andere keer graag mee...... :eusa_shifty:

;)

KIM

Ik hoef gelukkig niet aan mijn auto te sleutelen. Daar ga ik tenminste niet helemaal voor naar Noorwegen.
Grasveld ziet er prima uit (zolang het niet gaat regenen...).

UserID6342

Heb je wat hout Ewout om onder de krikken te leggen ?  Zo ja, niets aan de hand en lekker op het gras doen ;D

Taranis

Dat gaat wel lukken om in de garage te komen hoor.

Bouke

Citaat van: Taranis op 17-09-2012 17:07:37
Dat gaat wel lukken om in de garage te komen hoor.
Zeker als de sleutels in de kraan blijven zitten dankan ik gelijk aan de gang :eusa_dance:

maruska

bouke, neem jij nog wat poets spul mee ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 17-09-2012 19:49:11
bouke, neem jij nog wat poets spul mee ? ;D
Ja en ik ook iets aan poetsspullen

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 17-09-2012 19:42:45
Citaat van: Taranis op 17-09-2012 17:07:37
Dat gaat wel lukken om in de garage te komen hoor.
Zeker als de sleutels in de kraan blijven zitten dankan ik gelijk aan de gang :eusa_dance:

Helaas Bouke, Ze hebben net de grindberg een beetje verplaatst zodat er eventueel in de garage gewerkt kan worden. Daarna is de graafmachine weer op de vrachtwagen gereden en naar een volgende klus vervoerd.





Als ik morgenavond nog wat hark en komt het wel goed. Denk ik.  :angel:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Is men wel klaar met puinstorten en uitbreiden van de tuin ? Nu alleen grind nog wegharken ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 17-09-2012 20:31:39
Is men wel klaar met puinstorten en uitbreiden van de tuin ? Nu alleen grind nog wegharken ?

Nee joh, het is nu pas allemaal begonnen. Ik ben maanden bezig geweest om een paar mensen te vinden die zin en tijd hadden om zo'n klus(je) uit te voeren.
Ik denk dat we van ellende alleen maar gaan BBQen en zuipen. :angel:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-09-2012 20:42:46
Ik denk dat we van ellende alleen maar gaan BBQen en zuipen. :angel:

Dan wens ik je nog veel ellende toe ;D

Ewout Schalkwijk

Laat het waar zijn.... :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:






De laatste weken is het best prima weer geweest, maar nu de 'tref' nadert, vind ik het toch wel wat spannend worden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Citaat van: maruska op 17-09-2012 19:49:11
bouke, neem jij nog wat poets spul mee ? ;D
Ja zekers :eusa_dance: heb je nog wensen :eusa_think: