Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

knoopie

Het zal wel rustig zijn in Hvittingfoss na al die manschappen over de vloer of zijn er nog een paar achterblijvers gebleven?

Leuke dingen gedaan zo met elkaar en fijn om te horen dat de zeeuwen weer thuus benne ehé....
Ewout ik zou gewoon een pension beginnen.....


;)

Bouke

Zo ik ben d'r ook weer. Mark ,Sander,Iris en ik zijn rond 8:45 uit veyle(of zoiets) vertokken en met een minimeet bij de BurgerKing aan gekomen om 16:30 in Bergambacht aangekomen. We hadden vooral in DK veel regen maar richting NL werd het steeds beter.

Ewout Schalkwijk

Goed om te horen dat jullie weer thuis zijn. Hier is het vandaag echt bokkeweer met veel wind en regen. Wat dat aangaat hebben we dus echt geluk gehad.

Tot de volgende meet!


Ewøut


P.S. Het is 'Vejle' maar dat is verder niet zo belangrijk ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-09-2012 18:44:22
Goed om te horen dat jullie weer thuis zijn. Hier is het vandaag echt bokkeweer met veel wind en regen. Wat dat aangaat hebben we dus echt geluk gehad.

Tot de volgende meet!


Ewøut


P.S. Het is 'Vejle' maar dat is verder niet zo belangrijk ;D
Vejle idd :eusa_doh: tnx ;)

viking_in_shorts

Citaat van: Bouke op 25-09-2012 18:42:33
Zo ik ben d'r ook weer. Mark ,Sander,Iris en ik zijn rond 8:45 uit veyle(of zoiets) vertokken en met een minimeet bij de BurgerKing aan gekomen om 16:30 in Bergambacht aangekomen. We hadden vooral in DK veel regen maar richting NL werd het steeds beter.

Die brug is trouwens wel erg mooi, in Veijle. Heb er een paar jaar terug in de buurt gezeten met mijn familie.

Geen flitsers gezien onderweg ?

Bouke

Nee niet daar :eusa_shifty: wel in Duitsland ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Bouke op 25-09-2012 18:52:17
Nee niet daar :eusa_shifty: wel in Duitsland ;D

Wie zat er achter het stuur ??

knoopie

Citaat van: Bouke op 25-09-2012 18:52:17
Nee niet daar :eusa_shifty: wel in Duitsland ;D

Oh jee staat die banaan er op?

Sbv

Nee een XC70 staat met een lachende Bouke op de foto.

Bij wegwerkzaamheden in Noord Duitsland 1 flitser gezien en verder de bekende bij Oyten op de A1

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 25-09-2012 18:56:12
Nee een XC70 staat met een lachende Bouke op de foto.

Bij wegwerkzaamheden in Noord Duitsland 1 flitser gezien en verder de bekende bij Oyten op de A1

Dat was de heenweg. Ik ben benieuwd naar de terugweg ;)

Bouke


Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 25-09-2012 18:57:01
Citaat van: Sbv op 25-09-2012 18:56:12
Nee een XC70 staat met een lachende Bouke op de foto.

Bij wegwerkzaamheden in Noord Duitsland 1 flitser gezien en verder de bekende bij Oyten op de A1

Dat was de heenweg. Ik ben benieuwd naar de terugweg ;)
We hebben redelijk netjes gereden. Paar maal sprintje getrokken

Bouke

Citaat van: Sbv op 25-09-2012 18:56:12
Nee een XC70 staat met een lachende Bouke op de foto.

Bij wegwerkzaamheden in Noord Duitsland 1 flitser gezien en verder de bekende bij Oyten op de A1
Misschien was het voor de auto acher ons :eusa_pray:

Sbv

Zojuist even op de weegschaal gestaan en niet noemenswaardig aangekomen. Denk dat de pepernoten eraf gelopen zijn tijden de Preikestolen wandeling

Ewout Schalkwijk

Nog twee filmpjes van de Gasserati:

Deel 1: https://www.youtube.com/watch?v=eCQjXE2WFS0

Deel 2: https://www.youtube.com/watch?v=ascKGnqAqOU

Delen maar die filmpjes, dan worden ze tenminste bekeken. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein