Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Sbv op 27-09-2012 22:06:41
Mooie bleeder  :P


Heeft-ie die van jou weer achtergehouden?  ;D

Ewout, hou wel het slangetje in de gaten, op de plek waar het vast zit aan de "fles", net boven de slangklem. Daar was die van mij gaan lekken, toen we met Richard z'n wagen bezig waren. Het spoot alle kanten op  :eusa_wall:

UserID6342

En als je er nu eens een vaatje tussenhangt met 2 snelkoppelingen waar je de nieuwe remvloeistof indoet ?  Dan gebruik je dat ding alleen voor de druk, hoef je niet iedere keer opnieuw te pompen als je de vloeistof moet vervangen en je kunt de vloeistof zo wisselen, zonder drukverlies ?

Taranis

Citaat van: elianmars op 27-09-2012 22:38:09
Ewout, hou wel het slangetje in de gaten, op de plek waar het vast zit aan de "fles", net boven de slangklem. Daar was die van mij gaan lekken, toen we met Richard z'n wagen bezig waren. Het spoot alle kanten op  :eusa_wall:

De koppeling in de slang drupt soms ook. Ik leg(de) er altijd een papiertje onder.

Binnenkort zelf even (samen met ArjenT5R) zo'n ding bestellen :D

Sbv

Citaat van: elianmars op 27-09-2012 22:38:09
Citaat van: Sbv op 27-09-2012 22:06:41
Mooie bleeder  :P


Heeft-ie die van jou weer achtergehouden?  ;D

Ewout, hou wel het slangetje in de gaten, op de plek waar het vast zit aan de "fles", net boven de slangklem. Daar was die van mij gaan lekken, toen we met Richard z'n wagen bezig waren. Het spoot alle kanten op  :eusa_wall:
Yep, maar ik mag die van jouw vast wel even lenen binnenkort toch ?   :)

elianmars

Citaat van: Sbv op 27-09-2012 22:45:00
Citaat van: elianmars op 27-09-2012 22:38:09
Citaat van: Sbv op 27-09-2012 22:06:41
Mooie bleeder  :P


Heeft-ie die van jou weer achtergehouden?  ;D

Ewout, hou wel het slangetje in de gaten, op de plek waar het vast zit aan de "fles", net boven de slangklem. Daar was die van mij gaan lekken, toen we met Richard z'n wagen bezig waren. Het spoot alle kanten op  :eusa_wall:
Yep, maar ik mag die van jouw vast wel even lenen binnenkort toch ?   :)

Uiteraard. Dat weet je toch  ;)

Ewout Schalkwijk

Schoolvoorbeeld :eusa_whistle:




Ik hoop dat het zo blijft, ik check het met enige regelmaat en sinds juni gaat het al goed. :eusa_pray:

Citaat van: elianmars op 27-09-2012 22:38:09
Ewout, hou wel het slangetje in de gaten, op de plek waar het vast zit aan de "fles", net boven de slangklem. Daar was die van mij gaan lekken, toen we met Richard z'n wagen bezig waren. Het spoot alle kanten op  :eusa_wall:

Ik zal erop letten. :)


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Mooi net gewist allemaal  ;D

Mooi dat er geen fouten in zitten. Vorige week ook al niet

Taranis

Jeetje. Ik moet altijd zoeken tussen 10-12 bekende foutmeldingen naar die ene die er niet tussen hoort ;D

Ooit ga ik ze allemaal opgelost hebben... :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

#2033
Nieuwe lampjes voor de V en de XC:

Morgen maar eens monteren op de V70



Een heugelijk moment en tijd om de inloop olie een keer te verversen. De dagteller had ik geplanned, de tijd en de temperatuur niet. Wel moest ik twee minuten wachten tot de tijd goed stond.



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Mooi gedaan. Ik zal eens kijken of ik het binnenkort met allemaal 222222 kan krijgen.

Is de beugel op de V nog wel goed ? Dan is het een kwestie van beugel erop en lampjes erop en je hebt weer licht.

Voor de xc...

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 28-09-2012 16:51:01
Mooi gedaan. Ik zal eens kijken of ik het binnenkort met allemaal 222222 kan krijgen.

Zoiets:


Sbv

yep, alleen dan met een ander dashbord. Voordat de S70 op die stand staat zijn we 5 jaar verder denk ik zo met nog net geen 170000 op de teller momenteel

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 28-09-2012 17:51:49
Zoiets:
http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/volvo/IMG_4843.jpg

Die is ook mooi Tim. :eusa_clap:

Mooi of niet mooi, daar ga ik niet over discussiëren, maar mijn 'lytse famke' is zo nachtblind als een mol, dus: bittere noodzaak. Of ik de andere set ook op de XC ga schroeven, daar ben ik nog niet over uit. :eusa_shhh:

Nu even grof gemonteerd, morgen op m'n gemakje afwerken. Nu: glaasje wijn. Proost!




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Geen Xenon erin ? Heb je weer snel gedaan iwoe

KIM

Ben je met de V70 door de klei geweest?
Hij ziet er al weer zo vies uit...

Die lampies hou ik wel van  :P