Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Valt over te praten allemaal, mits ik het tijdig weet ivm vakantie aanvraag van ons

maruska

waarom heb je de volgorder van de knopjes gewijzigd Ewout ? of was dit noodzakelijk ivm lengte kabels ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 05-10-2012 08:53:50
waarom heb je de volgorder van de knopjes gewijzigd Ewout ? of was dit noodzakelijk ivm lengte kabels ?

Nee hoor, jij bent volledig vrij om de schakelaars daar te plaatsen waar je ze wil hebben. Alle schakelaars hebben een uniek adres waardoor ze vanzelf op de 'bus' herkend worden. Ik was op zoek naar de ideale plaatsing. Volgens mij zitten ze zo goed. Zo heb ik de DSTC, de extra lampen en de parkeersensoren het makkelijkst onder handbereik.

Die andere twee bedien je haast nooit.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: maruska op 05-10-2012 08:53:50
waarom heb je de volgorder van de knopjes gewijzigd Ewout ? of was dit noodzakelijk ivm lengte kabels ?
Het is een print plaatje waar je deze op in klikt. Volgorden maakt niet uit, al wil je vanaf rechts beginnen.

@Ewout, nog 2 te gaan

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 05-10-2012 09:46:26
@Ewout, nog 2 te gaan

Ik zou niet weten wat ik nog nodig heb...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Als je die kabelboom had laten zitten, had je weer met een bordje op je dak kunnen gaan rijden  ;D
Die kan aan en uit met een nieuw schakelaartje  ;D

Bouke

Citaat van: KIM op 05-10-2012 10:55:07
Als je die kabelboom had laten zitten, had je weer met een bordje op je dak kunnen gaan rijden  ;D
Die kan aan en uit met een nieuw schakelaartje  ;D
Kan je gelijk je lampen terug verdienen ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 05-10-2012 10:55:07
Als je die kabelboom had laten zitten, had je weer met een bordje op je dak kunnen gaan rijden  ;D
Die kan aan en uit met een nieuw schakelaartje  ;D

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-10-2012 10:07:26
Citaat van: Sbv op 05-10-2012 09:46:26
@Ewout, nog 2 te gaan

Ik zou niet weten wat ik nog nodig heb...
electrisch inklapbare buitenspiegels ?
schakelaar prive vergrendeling ?

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 05-10-2012 12:39:14
BLIS ?
Te oud. op een MY06 XC70 was dat niet mogelijk. FourC achteraf ook geen optie

maruska

4C misschien wel, maar dan moet je ook de noorse jackpot gewonnen hebben ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-10-2012 08:23:15
Ik hoop eigenlijk wel dat Ronald niet kan vanwege een geweldige nieuwe baan. Dus dan toch december? ;D

Ik hoop het ook :) Aanstaande woensdag heb ik een gesprek waar ik wel goede hoop op heb... En al heb ik iets nieuws, ook dan is een weekje verlof wel mogelijk lijkt me. Keertje echte kou lijkt me wel leuk, goede stok achter de deur om _eindelijk_ die standkachel eens te vervangen. Half/eind februari? :angel: kan ik ff sparen

Citaat van: Sbv op 05-10-2012 12:43:48
Citaat van: maruska op 05-10-2012 12:39:14
BLIS ?
Te oud. op een MY06 XC70 was dat niet mogelijk. FourC achteraf ook geen optie

Het zijn beide opties die je niet wil. BLIS is leuk als het werkt maar je kunt er niet op vertrouwen, FourC is ook leuk als het werkt maar als het naar de sodemieter gaat kun je je portemonnee er achteraan gooien (been there done that en mag het nog eens doen).

maruska

hoor ik daar een intiem bezoekje aan Ewout gepland worden ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 05-10-2012 14:28:25
hoor ik daar een intiem bezoekje aan Ewout gepland worden ? ;D
Ronald en ik moeten wel voor de 4 maal gaan natuurlijk in 1 jaar  :P Kalander jaar zal wat krap worden dek ik zo