Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-10-2012 20:12:28
Daarna ga ik een weekje naast Koert liggen in de zon. :eusa_whistle:

Doe 'm de groeten ;D En alvast een prettige vakantie :)

maruska

al verdere foto's van de 2e badkamer ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 17-10-2012 10:37:16
al verdere foto's van de 2e badkamer ?

Ja doei. Het is eerst jouw beurt om foto's te plaatsen. Ik wacht al een week. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Toch vandaag een kans gezien om het nieuwe rubber er om te laten gooien. Voelt net even wat veiliger dan de oude Michelin's die al best een eindje heen waren. Volgens mijn meting hadden die nog maar zo'n 4mm over, en da's niet geweldig veel.

Zo zag eergisteren een van mijn bezoekadressen eruit. Niet schokkend veel, maar al best vroeg in het jaar.


Nokian is ook dit jaar weer winnaar, nipt voor Michelin, geworden in de NAF winterbanden test.


Dit profiel mag mij, samen met mij, weer de komende zes maanden beschermen. Ik ben benieuwd hoe ze er over 30.000km erbij staan.



Zo, nog twee nachtjes slapen en dan...


...De laatste zonnestralen in Turkije in ons opzuigen.










Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Lekker die sneeuw, ik zit eind oktober geloof ik weer in Norge , weet alleen niet waar.
Maar vanaf hier alvast een prettige vakantie gewenst aan jullie allemaal.


Groet André
Professioneel raddraaier

Chris

De Nokians (WR-G2) zijn mij tot nu toe 2 seizoen perfect bevallen. Ze maken wat herrie maar zijn briljant in de derrie. Welke zijn dit? Kan het net niet zien. Ben benieuwd hoe ze je bevallen. Ik moet volgend jaar aan de nieuwe winterbanden gok ik, dus hoor graag je ervaringen.

Alvast een fijne vakantie en een hoop zon toegewenst ;D! Dat resort ziet er prima uit.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Chris op 17-10-2012 16:44:54
De Nokians (WR-G2) zijn mij tot nu toe 2 seizoen perfect bevallen. Ze maken wat herrie maar zijn briljant in de derrie. Welke zijn dit? Kan het net niet zien. Ben benieuwd hoe ze je bevallen. Ik moet volgend jaar aan de nieuwe winterbanden gok ik, dus hoor graag je ervaringen.

Deze zijn het geworden: (Klik)





Ik zal verslag doen na de winter. Ik verwacht in de 6 winterband maanden zo'n 30.000km te rijden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

gelukkig hebben ze een makkelijk onthoudbare naam  :eusa_doh:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Het zijn echte winterbanden. Ze komen uit de tests als beste eruit.

@Eiwoe..geniet van jullie vakantie

Chris

Citaat van: maruska op 17-10-2012 19:06:26
gelukkig hebben ze een makkelijk onthoudbare naam  :eusa_doh:

Hahaha... dat vond ik ook al. Ik kan de naam nu niet zo oplepelen ;D.

@Ewout: dank voor de info. We horen het oordeel over 6 maanden/30.000 km ;).

Sbv

Had men ze dan Nokian Anna moeten noemen ofzo ? Hakka is mooie afkorting

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 17-10-2012 19:51:42
HakkaR oid ?

Zo worden ze inderdaad ook genoemd. Die 'R' is de snelheidscodering (170km/h) Voorheen had ik Hakka's die 'Q' waren 160km/h.

@Maruska: Heb je m'n eerdere reactie aan jou gelezen?  :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#2173
Kijken of het lukt met m'n iPhone en FTP Upload



Onze eerste, en naar later bleek ook onze laatste mooie, zonsondergang in Turkije
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein