Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

maruska

nee, maar ewout heeft me gedwongen...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 27-10-2012 19:34:52
nee, maar ewout heeft me gedwongen...

Blijkbaar kan ik erg overtuigend zijn.:eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

je gewicht kan het niet zijn ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 27-10-2012 20:02:41
je gewicht kan het niet zijn ;D
Weet je niet na zijn vakantie

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 27-10-2012 20:06:37
Citaat van: maruska op 27-10-2012 20:02:41
je gewicht kan het niet zijn ;D
Weet je niet na zijn vakantie

Morgenochtend wegen. Ik vrees het ergste. :-\
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Ach, je moet ook nog een beetje kunnen genieten, Ewout  ;)

maruska

maar wie riep er ook alweer dat we niet echt boven de 100 waren geweest ???
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Zo, nog een laatste opsomming van wat foto's van de vakantie. De rest is niet voor publicatie geschikt. ;D

Toch wel mooi zo'n heel grote vlaggenmast in het centrum van zo'n durpie.





Of het is naar de kl*te, of ze bouwen het überhaupt niet af, raar volk hoor die Turken...


Zo zag het er veelal uit.


De laatste dag, zagen we het zoals het zou moeten.


Verjaardagstaart en wat fruit.


Moeder en dochter


Serieus gesprek tussen vader en dochter ;D


Niek op het strand.


no words. :P



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 27-10-2012 20:06:37
Citaat van: maruska op 27-10-2012 20:02:41
je gewicht kan het niet zijn ;D
Weet je niet na zijn vakantie

+5 kilo...  :-[


Er wordt gewaarschuwd dat er sneeuw gaat vallen, dus zou ik vandaag in ieder geval de inbouw van de interieurventilator voorbereiden. Ook die is van Defa, dus kabels en koppelingen zijn niet zo'n punt. Alleen waar ik ook zocht, ik zag maar een rubber dop helemaal rechts zitten. die rubber dop zit zo lastig bereikbaar en aan de binnenzijde helemaal achter het kachelventilatorhuis, dat ik het niet zag zitten om die te gebruiken.

Ik heb nu een mooi gat geboord in het bovenste deel van het schutbord net onder de paravaan. Gat netjes gevijld en in de blanke tectyl gezet. De kabel extra versterkt tegen schuren en er doorheen getrokken.

Kabel langs de remleiding gelegd


In de zekeringkast een gat van 20mm geboord, gebraamd en voorzien van een rubberen ring. Daarna de kabel het interieur binnengeleid en alles weer netjes afgewerkt.



Toch kan het handig zijn om een auto te hebben die niet 'full options' is uitgerust. Daardoor blijft er weleens wat ruimte beschikbaar voor andere opties. ;D


Naar aanleiding van het blog van D©©©L heb ik ook maar gelijk een kijkje genomen bij mijn zekeringkast. Gelukkig ziet mijn pluskabel aansluiting er wel fris uit.

Corrosievrije 12volt lijn in zekeringkast


Corrosievrije 12volt lijn in zekeringkast


Oeps momentje... Goed schoongeblazen en terug geplaatst. Deze moet nog tot de volgende beurt mee. ::)


Morgen nog even een stopcontact bestellen voor de ventilator en dan kan Marije met haar V70 2800 Watt per uur 'lurken' om de boel aangenaam voor te verwarmen voor als het echt koud wordt.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Tadaaa. 5cm... ;D





Nu maar hopen dat de winterband goden ons gunstig gezind zijn.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars


Taranis

Yeah! :eusa_dance:

Kom maar op met die winter :D

Leuke vakantiefoto's trouwens! Hopelijk was het ondanks het wat mindere weer toch een geslaagde vakantie! 8)

Netjes weggewerkt trouwens die kabel voor de interieurverwarming. Ik deed het snoer altijd door de deur en gooide de deur dan extra hard dicht ;D

Chris


Sbv

Zo dan ligt er al sneeuw. Hopelijk krijg je een betere winter als die van afgelopen jaar.

Jier mag de sneeuw nog wel even wegblijven, of anders gelijk redelijk wat en niet 3 vlokjes