Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

KIM

Krijg ook wel zin in sneeuw.

Zal gauw de titans eens van een donkerder kleurtje voorzien.

viking_in_shorts

Even wat anders: hoe ver is Skien van jou vandaan?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 29-10-2012 17:38:55
Even wat anders: hoe ver is Skien van jou vandaan?

Drie kwartier max.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 29-10-2012 17:22:33
Krijg ook wel zin in sneeuw.

Zal gauw de titans eens van een donkerder kleurtje voorzien.

Wat heeft dat met de sneeuw te maken? Beter contrast? ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-10-2012 18:14:44
Citaat van: viking_in_shorts op 29-10-2012 17:38:55
Even wat anders: hoe ver is Skien van jou vandaan?

Drie kwartier max.

Ik zit volgende week maandag op dinsdag in Clarion Bryggeparken. Maar ben met 2 collega's dus denk dat ik weinig tijd heb: we rijden maandag avond heen (maandag werken in GBG) , werken dinsdag daar en rijden dinsdagavond terug. Woensdag weer werken in GBG.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 29-10-2012 18:19:04
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-10-2012 18:14:44
Citaat van: viking_in_shorts op 29-10-2012 17:38:55
Even wat anders: hoe ver is Skien van jou vandaan?

Drie kwartier max.

Ik zit volgende week maandag op dinsdag in Clarion Bryggeparken. Maar ben met 2 collega's dus denk dat ik weinig tijd heb: we rijden maandag avond heen (maandag werken in GBG) , werken dinsdag daar en rijden dinsdagavond terug. Woensdag weer werken in GBG.

Tsja, dat gaat um niet worden dus. Andere keer beter.  :laugh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

hendrik32


Bouke

Mooi om te zien jullie huis in de sneeuw :eusa_dance: het ziet erg gezellig uit ;)

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-10-2012 18:15:15
Citaat van: KIM op 29-10-2012 17:22:33
Krijg ook wel zin in sneeuw.

Zal gauw de titans eens van een donkerder kleurtje voorzien.

Wat heeft dat met de sneeuw te maken? Beter contrast? ;D

Haha, nee. Om de Titans zitten de winterbanden. Die Titans zijn zilver en die wilde ik deze winter graag wat donkerder hebben. Tijd voor een spuitbuskuurtje dus.

Sbv


Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 29-10-2012 18:19:04
Ik zit volgende week maandag op dinsdag in Clarion Bryggeparken. Maar ben met 2 collega's dus denk dat ik weinig tijd heb: we rijden maandag avond heen (maandag werken in GBG) , werken dinsdag daar en rijden dinsdagavond terug. Woensdag weer werken in GBG.

Hmm, daar rijd ik wekelijks wel een keer langs. Ik weet alleen nooit welke dag.

Citaat van: hendrik32 op 29-10-2012 19:05:22
Zo jaloers!!☺☺

Hoezo? Liefje in Skien? ;D

Citaat van: KIM op 29-10-2012 19:22:34
Haha, nee. Om de Titans zitten de winterbanden. Die Titans zijn zilver en die wilde ik deze winter graag wat donkerder hebben. Tijd voor een spuitbuskuurtje dus.

Daar zou ik nou ook wel eens een training in willen hebben. M'n zomerwielen (met banden) worden nu maandenlang niet gebruikt en het bobbelt onder de lak bij het velg hart. Hoe zou ik dat nou kunnen aanpakken? Schuren? Grid? spuiten naderhand, hoe? Liefst de banden laten zitten...


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Mocht je dinsdag as in Skien zijn (Hamneveien 80) - laat het dan even weten: doen we fika ..

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-10-2012 20:18:33
Daar zou ik nou ook wel eens een training in willen hebben. M'n zomerwielen (met banden) worden nu maandenlang niet gebruikt en het bobbelt onder de lak bij het velg hart. Hoe zou ik dat nou kunnen aanpakken? Schuren? Grid? spuiten naderhand, hoe? Liefst de banden laten zitten...

Mijn velgen hebben hetzelfde. Ik heb het er op 1 stukje afgehaald en daar is het echt gewoon aan het corroderen. Ze hebben 't bij Protech wel wat bijgewerkt, maar uiteindelijk wordt het dan gewoon stralen en opnieuw spuiten. Als je er geduld voor hebt is dat geweldig. Ik niet, dus als ik het niet meer aan kan zien koop ik wel een setje nieuwe velgen, zo duur zijn ze niet :) Deze verkopen en ik ben voor weinig weer het mannetje :)

Ewout Schalkwijk

Nog een keer een paar plaatjes...

Omdat Niek gisteren echt flinke koorts had en de hele dag ziek in bed heeft gelegen, ben ik dit keer bij hem thuis gebleven. Vandaag koortsvrij, maar nog wel even een dagje bijkomen. (Voor degenen die Niek kennen: hij is gisteren maar een half uurtje wakker geweest, voor de rest was hij de hele dag knock-out).

Bijna de hele dag heeft het gesneeuwd en er is toch zeker zo'n 10cm gevallen. Het blijft vast niet liggen, maar mooi is het wel.





Marije mocht vandaag dan in de XC zodat ik de V70 kan misbruiken om troep naar de stort te brengen. De XC stond om 07:00 uur klaar gestookt voor haar klaar, terwijl ik aan de beurt was met krabben. Het is gisteren eind van de middag '+ 1' (rot woordjes censuur machine :eusa_wall:) graad geweest dus was de V70 ontdooid en de rest van de sneeuw gesmolten, waarna het lekker is gaan vriezen. ::)

Hier was ik al bijna vijf minuten mee bezig.


Vrijdag hadden we nog +28 graden, nu -6. We hebben alweer echt zin in de winter. ;D


En vandaag ziet de wereld er hier weer een stukje mooier uit. Hier zie je de 'Bergerbakken' onze lokale skibaan.


De boeren zijn op dit veld nog maar net klaar met oogsten, en de oogstmachine staat er nog.


'Old Faithful' voor de laatste keer gefotografeerd zonder achterspoiler? :eusa_think:


Triton had me de tip van de spoiler op Marktplaats gegeven ( :eusa_clap:), ik heb de spoiler vanuit Turkije gekocht, Sbv heeft hem voor me voorgeschoten, ontvangen en alvast even gepoetst. ( :eusa_clap:), en Triton rijdt er nu 'ergens' in Noorwegen mee rond. Morgen ga ik de spoiler (en potten sambal) bij hem ophalen in Oslo-Fornebu.  :eusa_dance:


Eindelijk is de V70 dan ook helemaal compleet. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-10-2012 09:30:24
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_5210.jpg

:o
Mooooooi! En best wel een klein beetje boel jaloers :D

Je boom is dood touwens :P

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-10-2012 09:30:24
De boeren zijn op dit veld nog maar net klaar met oogsten, en de oogstmachine staat er nog.

En naar goed Noors gebruik staat ie daar waarschijnlijk volgend voorjaar nog? ::)

Beterschap voor Niek dan! Vandaag al iets langer dan een half uurtje wakker? :)

Waarom heb je trouwens niet gewoon de kachel in de V70 gemikt? Alles beter dan krabben ;D