Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Vandaag heb ik um precies een jaar. :eusa_dance: Wat een geweldige auto is het gebleken. Best een serieus bedrag besteed aan onderhoud en verbeteringetjes, maar dat hoort erbij en ik hoop er nog een poos mee te rijden. Misschien ga ik net als Taranis voor de 500.000km. Het zal bij mij wel iets sneller gaan als er geen rare problemen opduiken.

Kilometerstand bij aanschaf 288.200 km en vandaag: 337.678 km. Da's toch een kleine 50.000 km. En dan ben ik maar een keer in Nederland geweest dit jaar. Meestal is dit twee of drie keer.

Voor z'n verjaardag: vier favoriete, extra grote, foto's.

Knutehytta, 14 november 2011


Thuis, 25 februari 2012


In de buurt van Gaustatoppen, Rjukan. 4 Juni 2012


Volvo meet, Hvittingfoss, 23 september 2012



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Gefeliciteerd dan maar! :D

Als je in dit tempo door blijft gaan met km's maken, zijn we ongeveer tegelijkertijd bij de 500.000 :)

elianmars

50K  :o Ik haal de 20k niet eens in een jaar  :eusa_shifty:

Sbv

Op naar de 500000 km dan maar, moet lukken in iets meer dan 3 jaar toch ? 1-1-2016 ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 05-11-2012 07:30:21
Gefeliciteerd dan maar! :D

Als je in dit tempo door blijft gaan met km's maken, zijn we ongeveer tegelijkertijd bij de 500.000 :)

Jezus Ronald, uit je bed geflikkerd? Zo vroeg.  :o






;D



Citaat van: elianmars op 05-11-2012 08:15:02
50K  :o Ik haal de 20k niet eens in een jaar  :eusa_shifty:

Ach, ten opzichte van vroegah: Toen reed ik 105.000 km per jaar. En dat 10 jaar lang. ;D

Citaat van: Sbv op 05-11-2012 08:28:14
Op naar de 500000 km dan maar, moet lukken in iets meer dan 3 jaar toch ? 1-1-2016 ?

Als de XC het redt, red ik het ook.  :angel:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoopie

Citeer

Citaat van: Taranis op Vandaag om 07:30

Gefeliciteerd dan maar!

Als je in dit tempo door blijft gaan met km's maken, zijn we ongeveer tegelijkertijd bij de 500.000
Jezus Ronald, uit je bed geflikkerd? Zo vroeg. 

Nee Ewout hij moest vanmorgen op de fiets
volgens mij doe jij dat nog te weinig met 50.000km per jaar  :eusa_whistle:

Marcel en ik halen 20.000 km met moeite of ook wel wij fietsen veel   
met zijwieltjes








:eusa_liar:



Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-11-2012 09:36:11
Citaat van: Taranis op 05-11-2012 07:30:21
Gefeliciteerd dan maar! :D

Als je in dit tempo door blijft gaan met km's maken, zijn we ongeveer tegelijkertijd bij de 500.000 :)

Jezus Ronald, uit je bed geflikkerd? Zo vroeg.  :o






;D

Nee soms begin ik gewoon op tijd met werken :P (en als 't zo koud is, loopt de XC harder :evil: )

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-11-2012 09:36:11
Citaat van: Sbv op 05-11-2012 08:28:14
Op naar de 500000 km dan maar, moet lukken in iets meer dan 3 jaar toch ? 1-1-2016 ?

Als de XC het redt, red ik het ook.  :angel:

Niet zo dom lullen, je zorgt maar dat je 't redt :P

Sbv

gaan jullie de competitie aan wie er eerder bij de 5 ton is ?

Taranis

Dan moet ie niet meer 5 weken op een jaar bij Olov staan lanterfanten ::)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 05-11-2012 19:52:47
Niet zo dom lullen, je zorgt maar dat je 't redt :P

Jawohl, mein furhrer.



;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Taranis op 05-11-2012 19:59:27
Dan moet ie niet meer 5 weken op een jaar bij Olov staan lanterfanten ::)
Rij dan ook eens normaal.  ;D

Bouke

Citaat van: Sbv op 05-11-2012 20:04:25
Citaat van: Taranis op 05-11-2012 19:59:27
Dan moet ie niet meer 5 weken op een jaar bij Olov staan lanterfanten ::)
Rij dan ook eens normaal.  ;D
;D ;D

Ewout Schalkwijk

Kleine update over de verbouwing thuis:

De plaats voor de voordeur kan nu naar verwachting een autootje of vier herbergen ipv slechts een. De hele kelder toegang is nog verborgen onder zeil omdat er binnenkort getegeld gaat worden. Daarom moet er geen sneeuw/ijs of andere rommel in komen. Als dat af is maak ik ook nog wel foto's.

Met een aantal vrachtwagen ladingen grind is nu de 'gårdsplass' geëgaliseerd en beter bereidbaar. De v70 heeft alwel een keer vast gestaan omdat het grind nog heel 'wollig' ligt. Dit moet door intensief berijden vanzelf inklinken. De XC heeft vanzelfspreken hier geen moeite mee en ik heb dan ook al wat extra heen en weer gereden om het allemaal beter begaanbaar te maken. Nu het alweer een aantal dagen vriest, ligt de boel er een stuk steviger bij ;D

Hint: Eigenlijk moet André het grind maar eens komen platrijden. :eusa_whistle:









Binnen ruim een uur van -6 graden (Kongsberg) naar +5 graden (Larvik), daar blijft je auto niet schoon van. Bouke: kijk maar even een andere kant op hoor. ;D
Wassen zit er even niet in, daarbij is de auto toch weer binnen 50 kilometer vies.





Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Ach, de D5 ziet er niet heel veel anders uit op dit moment. Gelukkig valt het nog niet zo op op dat beige ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Zo dat is een mooi stuk groter geworden zeg.
Lukt het al wat met de verbouwing beneden, of is het eerst de ingang naar de kelder maken en dan binnen verder ?

Als Andre met de vrachtauto komt dan kan je deze gelijk uitgraven