Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

KIM

Mooi werk hoor, maarreh het lijkt of de spoiler aan de achterkant iets aan de hoge kant staat. Hij hoort helemaal vlak te zijn en in het verlengde van het dak te lopen.

Of vertekenen de foto's de werkelijkheid?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 11-11-2012 14:16:44
Mooi werk hoor, maarreh het lijkt of de spoiler aan de achterkant iets aan de hoge kant staat. Hij hoort helemaal vlak te zijn en in het verlengde van het dak te lopen.

Of vertekenen de foto's de werkelijkheid?

OEPS, je hebt gelijk, meteen naar buiten gerend en gekeken of ik het nog kon corrigeren. Het is goeddeels gelukt, de kit is natuurlijk nog niet hard. Helemaal 100% krijg ik het echter niet. Toch lijkt de holling van de spoiler mooi aan te sluiten op de bolling van de klep. Ik hoop dat het toch mooi wordt. :eusa_wall:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Misschien met een beetje gewicht erop laten drogen?

triton

Dus als ik het goed begrijp krijgt Marije op vaderdag een strijkplank? ;D
Professioneel raddraaier

triton

Maar hij zit er netjes op hoor . :eusa_clap: :eusa_clap:
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 11-11-2012 15:41:09
Dus als ik het goed begrijp krijgt Marije op vaderdag een strijkplank? ;D

;D

Na correctie ziet het er nu zo uit. Volgens mij ziet het er inderdaad beter uit. Nu maar hopen dat de kit door de beweging geen hechtproblemen ondervindt.




Ook nog even de interieur ventilator een plekkie gegeven en aangesloten. Onderaan het schopbord in de passagiersruimte.




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Hehe, eindelijk geen blote-bavianen-billen-achterkant meer ;D

Op de laatste foto's lijkt ie toch wel aardig in de goede positie te zitten?

KIM


Chris

Netjes Ewout! Ziet er goed uit.

Persoonlijk vind ik dat een estate niet zonder spoilert kan. Helemaal goed! :eusa_clap:.

Sbv

Ziet er beter uit zo met de achterspoiler op de V70. Vindt Marije het ook wat ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 11-11-2012 18:09:35
Ziet er beter uit zo met de achterspoiler op de V70. Vindt Marije het ook wat ?


Ja, ook die is er verguld mee. Hoe hard ze ook roept dat het haar allemaal niet zoveel uit maakt, (als het maar rijdt), komt ze wel eerst even kijken in de garage als ze thuiskomt om te zien hoe mooi of dat het is geworden. ;D

Die auto heeft gewoon een facelift ondergaan. Moet je ook horen hoe honderd uit ze anderen vertelt hoe het is als er vijf kerels tegelijk bezig zijn om haar auto helemaal in top staat te krijgen/houden.

Nee, het maakt Marije niks uit. :eusa_liar: :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Gelukkig maar.
Langzaam aan raak je wel door alle klussen heen.

Als ik nog olie moet bestellen, laat maar weten, dan komt het wel met forum transport die kant uit

UserID6342

Over de kit hoef je niet echt bang voor te zijn Ewout, die is flexibel genoeg en kan wel tegen een stootje.  Kijkt netjes zo, stukken beter als de eerste foto's.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 11-11-2012 18:47:24
Gelukkig maar.
Langzaam aan raak je wel door alle klussen heen.

Als ik nog olie moet bestellen, laat maar weten, dan komt het wel met forum transport die kant uit

Ik ga komende week de XC weer van vloeibaar goud voorzien. Daarmee ben ik dan door m'n geimporteerde Deense voorraad heen. Dus een nieuwe voorraad van pak hem beet 12 à 18 liter zou dan wel fijn zijn.  Februari zou ik dan theoretisch moeten redden. Marije heeft vanochtend uitgesproken dat kerst er niet inzit. Ik wil Mac niet meenemen naar Nederland. En iemand vragen om op Mac te passen tijdens de kerst en oud en nieuw vinden we wat bezwaarlijk.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ik wil bij mijn auto binnenkort de 400.000 km beurt doen dus moet toch nog olie bestellen. Kan het dan wel mee bestellen als je wil.

Jammer van de kerst...