Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

maruska

zo zie je maar.. toch wel een snack erbij Marije ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marije

Mark: Neuh, niet zoveel behoefte aan nu. Denk dat het licht straks lekker uitgaat. Ik ben twee weken ziekgemeld, dus nog tijd zat om te snacken  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marije op 19-11-2012 20:26:43
Mark: Neuh, niet zoveel behoefte aan nu. Denk dat het licht straks lekker uitgaat. Ik ben twee weken ziekgemeld, dus nog tijd zat om te snacken  ;D

Welja, maak die liposuctie ook maar weer ongedaan... :eusa_wall:


Vrouwen en Barbie's... ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BBS

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-11-2012 20:29:28

Welja, maak die liposuctie ook maar weer ongedaan... :eusa_wall:


Vrouwen en Barbie's... ;D
Ewøut, als je teveel kosten krijgt aan een wagen ruil je hem ook in... Wordt het nu niet tijd om.... :eusa_shhh: :eusa_think:





;D
Volvoloos....

elianmars

Hou eens op jullie. Ik kom niet meer bij  ;D ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: BBS op 19-11-2012 20:36:37
Ewøut, als je teveel kosten krijgt aan een wagen ruil je hem ook in... Wordt het nu niet tijd om.... :eusa_shhh: :eusa_think:




;D

Jah, lekker zeg. Heb net groot onderhoud gedaan. Nee hoor, nou moet ze wel weer een tonnetje mee. Anders gaat de volgende er met mijn investering aan de haal. :evil:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BBS

Het ligt er natuurlijk aan, hoeveel je rijd. :eusa_think: Anders ben je met een jaartje of 2 weer aan de beurt :eusa_angel:

Toch ff een keer een goede kosten/baten analyse maken ???


;D ;D
Volvoloos....

Marije

He jongens, het is niet van de operatie maar ik lig in een stuip hier. Auw! Mijn motto is altijd al geweest 'als het maar rijdt', Ewout is iets preciezer, dus nu heeft hij zijn bolide weer in goede staat. Over een week of zes is de lak goed uitgehard...  ;)

BBS

Citaat van: Marije op 19-11-2012 20:58:45
He jongens, het is niet van de operatie maar ik lig in een stuip hier. Auw! Mijn motto is altijd al geweest 'als het maar rijdt', Ewout is iets preciezer, dus nu heeft hij zijn bolide weer in goede staat. Over een week of zes is de lak goed uitgehard...  ;)

Wrijf in, wrijf uit.... wrijf in, wrijf uit....

Niet in plaatjes denken, Niet! in plaatjes denken... :eusa_wall:


;D
Volvoloos....

Marije

Nu ophouden hoor, die beeldspraak was niet echt mijn bedoeling...  :eusa_snooty: Sorry BBS, maarruh...kom je iets te kort?  ;) Ik weet dat Ewout ook zo over de Volvo's kan denken...  :eusa_drool:

BBS

Gelukkig getrouwd, alleen moet ik de wagen ook nog broodnodig ff poetsen voor de winter... ;)  ::)
Volvoloos....

Marije

Laat je vrouw dit maar niet lezen!  :eusa_naughty: Of is ze het er roerend mee eens?

Marije


UserID6342

He, dit is nog een even heerlijk wakker worden.  Heb in een deuk gelegen ;D.  Ga vooral zo door ;D ;D

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-11-2012 19:29:25
Citaat van: Marije op 19-11-2012 19:27:46
Dank jullie wel KIM en Dirk :-) Voel me gelijk een heel stuk beter!

Hou je mond en ga slapen, je bent herstellende. En daarbij: je wilt niet dat dat ventiel uit je tiet schiet. ;D

Moet je nu ook regelmatig de bandenspanning controleren? :eusa_think: