Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Chris


Ewout Schalkwijk

Heerlijk, op weg van kantoor naar m'n klanten kom ik altijd langs huis, en daar ligt m'n meissie de komende tijd gewoon in bed op me te wachten. Even de tieten aan de compressor, op juiste druk brengen en daarna even het hoofd vlijen. Moet ik alleen oppassen niet in slaap te vallen. ;D

@Taranis: is dat een antwoord op je vraag?


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ja, maar als je die dingen dagelijks op moet pompen zit er denk ik toch ergens een lekje. Misschien een prop in schieten :eusa_think:

GeertG

Hebben jullie het nu over de zwarte V of de zwarte XC   ::)

Neem aan over de XC (staat toch voor extra cup) ..................... ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

BBS

Volvoloos....

BBS

Citaat van: Marije op 19-11-2012 21:58:40
Laat je vrouw dit maar niet lezen!  :eusa_naughty: Of is ze het er roerend mee eens?

Roerend wel ja. :eusa_shifty: ;D
Volvoloos....

Broabander

Hee maar gaat er in de winter dan ook een beetje extra druk op net zoals je winterbanden?  :eusa_think:
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Sbv

Citaat van: Broabander op 20-11-2012 10:45:09
Hee maar gaat er in de winter dan ook een beetje extra druk op net zoals je winterbanden?  :eusa_think:
Zolang het maar geen spijkerbanden worden

Broabander

;D ;D

Zal ook wel lastig zijn dan zeker als je 'bezig' bent, om die sneeuwkettingen eraf te halen.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Ewout Schalkwijk

Dus: als je wilt dat je blog gelezen wordt dan hoef je alleen maar over dikke tieten te schrijven en de kijkcijfers vliegen door het dak. ;D


Stelletje onvolgroeide pubers met moedermelk syndroom... :eusa_naughty:  Tsssssss...
















;D

Wat is het toch fijn om man te zijn.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BBS

Nee een blog vullen met alleen maar gel*l over auto's en foto's :eusa_wall: :eusa_wall:














Geeft niks, ik lees alles wel, maar niet altijd overal op reageren. Maar ga zo door ;D ;D
Volvoloos....

knoopie



heerlijk zo tegen de winter aan.....
lekker van genieten Ewout!

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-11-2012 22:06:06
Citaat van: Taranis op 18-11-2012 16:36:35
Que? Alles goed daar?

Ja hoor. Marije krijgt gewoon nieuwe tieten (maatje FF), facelift, botox in haar achterste, en iOS 6 geimplanteerd. Als je zoveel in je auto's investeert, dan moet je af en toe ook wat aan je vrouwtje willen uitgeven. :eusa_whistle:


Zag je na zoveel draaiuren nog wel de groeven van het honen zitten of zat er vreselijk veel spelling op de zuiger?

Of was gewoon je geld op?

















;D

Ewøut
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Weekendje weg geweest met vrienden naar de bedrijfshut. Lekker eten, beetje wandelen, wijntje, praatje; afijn alles wat het leven nou zo leuk kan maken.;D

De hut van het bedrijf waar m'n kameraad werkt. In Noorwegen hebben veel bedrijven eigen hutten waar het personeel van gebruik kan maken.


'Uitzicht' over het dal wat volledig in de 'witte watten' ligt. Deze hutten liggen bovenop, bijna aan de top in het skigebied van Vrådal (Kviteseid kommune).


Vooraanzicht van de hut.


De avond valt in. 15:31 uur.



Onze vrienden hebben aangegeven dat ze Mac eigenlijk wel een weekje willen opvangen voor ons, als we maar voor Oud en Nieuw weer terug zijn in Noorwegen. :eusa_dance:
De kans dat we de kerst in Nederland doorbrengen is daarmee een stuk groter geworden. Ik heb al toestemming van m'n werk ook.
Wellicht toch nog ergens een kleine 'meet' in Nederland. ;D Standplaats wordt waarschijnlijk Den Haag.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Wow, wat een uitzicht. Schitterend!