Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Wow, mooie hut en wat een top uitzicht! *jaloers* :eusa_drool:

Leuk dat je wellicht naar NL komt. Zag net ook al dat je waarschijnlijk naar de kerstboommeeting komt. Kan ik jou ook eindelijk eens de hand schudden ;D, of bij de kerstboommeeting of in Den Haag.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Chris op 25-11-2012 17:14:12
Wow, mooie hut en wat een top uitzicht! *jaloers* :eusa_drool:

Leuk dat je wellicht naar NL komt. Zag net ook al dat je waarschijnlijk naar de kerstboommeeting komt. Kan ik jou ook eindelijk eens de hand schudden ;D, of bij de kerstboommeeting of in Den Haag.

Lijkt mij inderdaad ook leuk. We proberen het deze week definitief te krijgen. Marije reageerde ook al erg positief over de kerstboom meet.  :eusa_pray: ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-11-2012 17:20:44
Citaat van: Chris op 25-11-2012 17:14:12
Wow, mooie hut en wat een top uitzicht! *jaloers* :eusa_drool:

Leuk dat je wellicht naar NL komt. Zag net ook al dat je waarschijnlijk naar de kerstboommeeting komt. Kan ik jou ook eindelijk eens de hand schudden ;D, of bij de kerstboommeeting of in Den Haag.

Lijkt mij inderdaad ook leuk. We proberen het deze week definitief te krijgen. Marije reageerde ook al erg positief over de kerstboom meet.  :eusa_pray: ;D

Zou inderdaad leuk zijn om jullie daar eens in levende lijve te ontmoeten :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Mooi huis daar. Mochten jullie met de kerst naar Nederland komen, dan gaan we wel even handen schudden. Jullie zijn welkom

triton

Je hebt dus weer een fantastisch weekend gehad.
Best mooi daar
Professioneel raddraaier

triton

En jullie zijn hier ook welkom ...............als de tijd het toe laat
Professioneel raddraaier

KIM

En...
Met de kerst ben ik wel in Huizen  :eusa_whistle:

Ook bij de kerstboom trouwens...


Mooie plaatjes weer hoor. Om jaloers van te worden  :eusa_drool:

Taranis

Hmmm dan moest ik misschien toch ook maar naar de kerstboommeeting komen ;D

Mooie foto's, vooral die laatste is prachtig! :eusa_pray:

En uiteraard ben je hier ook welkom, maar dat spreekt voor zich :)

maruska

prachtige locatie ! laat weten of je deze kant uitkomt, er is vast wel iets te regelen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

We hebben de boot geboekt. :eusa_dance: Zaterdag 22 december. Enkele reis naar Nederland... :eusa_whistle: :eusa_shifty: (terug rijden we gewoon om de stress met boottijden te voorkomen).

Mag ik wel opletten dat de XC niet harder mag dan 170km/h vanwege de winterbanden. De kerstboom meet zet ik hoog op de prio-lijst. Gelukkig staan de meeste forummers van de laatste Noorse-meet al op de lijst.

Hartelijk dank voor alle warme en open uitnodigingen, we zullen zien welke we kunnen vervullen, maar het zullen natuurlijk ook vooral dagen zijn voor de familie die we netto per jaar maar heel weinig zien. Een aantal van jullie heb ik nu al vaker gezien dan m'n familie in twee jaar tijd. :P

@Taranis: Helaas weet ik nu al dat ik je niet kom bezoeken, dat natuurlijk omdat ik heel graag in het voorjaar een aparte sessie aan Zeeland wil besteden en dan heel graag een aantal nachten bij je wil blijven logeren. en jij komt ook nog in februari hier. Met de kerst wordt dat toch wel heel krap allemaal. Ik hoop dat je me dat vergeeft. :eusa_whistle: Neemt niet weg dat ik het zeer op prijs zou stellen als je naar de kerstboom meet komt.

T minus 27 days...



Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Dan komen we je misschien nog wel tegen onderweg ;D Wij gaan de 21e weg naar Zweden.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-11-2012 22:00:25
We hebben de boot geboekt. :eusa_dance: Zaterdag 22 december. Enkele reis naar Nederland... :eusa_whistle: :eusa_shifty: (terug rijden we gewoon om de stress met boottijden te voorkomen).

Mag ik wel opletten dat de XC niet harder mag dan 170km/h vanwege de winterbanden. De kerstboom meet zet ik hoog op de prio-lijst. Gelukkig staan de meeste forummers van de laatste Noorse-meet al op de lijst.

Hartelijk dank voor alle warme en open uitnodigingen, we zullen zien welke we kunnen vervullen, maar het zullen natuurlijk ook vooral dagen zijn voor de familie die we netto per jaar maar heel weinig zien. Een aantal van jullie heb ik nu al vaker gezien dan m'n familie in twee jaar tijd. :P

@Taranis: Helaas weet ik nu al dat ik je niet kom bezoeken, dat natuurlijk omdat ik heel graag in het voorjaar een aparte sessie aan Zeeland wil besteden en dan heel graag een aantal nachten bij je wil blijven logeren. en jij komt ook nog in februari hier. Met de kerst wordt dat toch wel heel krap allemaal. Ik hoop dat je me dat vergeeft. :eusa_whistle: Neemt niet weg dat ik het zeer op prijs zou stellen als je naar de kerstboom meet komt.

T minus 27 days...




Super dat jullie komen. Kerstboommeeting zou erg leuk zijn als jullie kunnen komen

KIM

Zie je bij de kerstboom Ewout!

Marjolein zal vast uitkijken naar een ontmoeting met Marije.