Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

BBS

tsssk, nieuwe manier van ruimtebesparend parkeren :eusa_think: ;D




Mooi dat het weer goed afgelopen is :eusa_clap: :eusa_clap:
Volvoloos....

KIM

Zo'n blokkeerpin is nog best sterk hoor...
Beter dan die waardeloze handrem van Volvo.

Taranis

Citaat van: KIM op 26-11-2012 20:13:02
Zo'n blokkeerpin is nog best sterk hoor...
Beter dan die waardeloze handrem van Volvo.

;D

Toen een vriend van me een half jaar geleden z'n eerste Volvo kocht (na een aantal Alfa's) meteen ook maar verteld dat Volvo standaard waardeloze handremmen monteert die sowieso stuk gaan. Of je ze nu gebruikt of niet. Dat moet ik nog elke keer aanhoren ;D

Die handrem is trouwens best sterk op het moment dat je het niet wil: als ie vastgeroest zit na de auto gewassen te hebben en de auto staat met z'n neus tegen het huis geparkeerd (anders steekt de kont op straat). 's Morgens in R volgas moeten geven om de auto van z'n plek te krijgen :eusa_wall:
Gelukkig heeft Ewout nu Noorse handremschoenen voor me gekocht dus die gaan in het milde Nederlandse klimaat vast jaaaaaren mee :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 26-11-2012 20:17:47
Gelukkig heeft Ewout nu Noorse handremschoenen voor me gekocht dus die gaan in het milde Nederlandse klimaat vast jaaaaaren mee :eusa_whistle:

En zolang je die handrem maar zeer regelmatig gebruikt, kun je je Volvo bijna verticaal tegen een berg op parkeren. Dat ding staat echt megavast op z'n plek. Die van de V70 meer dan een jaar geleden van nieuwe kabels en remschoenen voorzien en ook die staat als een huis.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BBS

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-11-2012 20:34:35
Citaat van: Taranis op 26-11-2012 20:17:47
Gelukkig heeft Ewout nu Noorse handremschoenen voor me gekocht dus die gaan in het milde Nederlandse klimaat vast jaaaaaren mee :eusa_whistle:

En zolang je die handrem maar zeer regelmatig gebruikt, kun je je Volvo bijna verticaal tegen een berg op parkeren. Dat ding staat echt megavast op z'n plek. Die van de V70 meer dan een jaar geleden van nieuwe kabels en remschoenen voorzien en ook die staat als een huis.


Ewøut
Ik voel een group Buy opkomen voor Noorse handremschoenen ;D

Wie wil ze hebben?

1:) ik,
2:)....


;D ;D ;D
Volvoloos....

UserID6342

Beter een groepsbuy doen en een paar paaltjes met een solarlampje erop doen voor Ewout ;D ;D.  Lijkt me iets veiliger ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Dirk342 op 26-11-2012 22:41:06
Beter een groepsbuy doen en een paar paaltjes met een solarlampje erop doen voor Ewout ;D ;D.  Lijkt me iets veiliger ;D

:angel:











:-*

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

solarlampjes ? het is daar nu al donker ;D
gewoon wat flinke led/halo spots.. stroom kost toch geen reet daar..
ennuh eten maken ? dat laat je de vrouw toch doen bij zo'n gevaarlijk en hachelijk avontuur..

:-*
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Broabander

'Schat, bak mij eens even een goeie elandbiefstuk tegen de schrik'
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

triton

En jij denkt dat ik dat grote witte ding daar ga parkeren.
Alhoewel je kan rijden of je kan het niet........... :eusa_whistle:
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 27-11-2012 19:49:47
En jij denkt dat ik dat grote witte ding daar ga parkeren.
Alhoewel je kan rijden of je kan het niet........... :eusa_whistle:

Over jouw parkeer / rij talenten maak ik me geen zorgen hoor. Lukt je best.  ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-11-2012 20:20:52
Citaat van: triton op 27-11-2012 19:49:47
En jij denkt dat ik dat grote witte ding daar ga parkeren.
Alhoewel je kan rijden of je kan het niet........... :eusa_whistle:

Over jouw parkeer / rij talenten maak ik me geen zorgen hoor. Lukt je best.  ;D

Maar dat grind moet ook nog blijven liggen
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Gewoon een halve meter van de kant afblijven, dat had ik ook moeten doen. Daar heeft recent ook een volle betonauto gestaan.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: triton op 27-11-2012 19:49:47
En jij denkt dat ik dat grote witte ding daar ga parkeren.
Alhoewel je kan rijden of je kan het niet........... :eusa_whistle:
Kan je het pad mooi aanrijden. Mocht je omvallen, dan valt Ewout de volgende keer wat minder diep  ;D

Ewout Schalkwijk

Niet iedereen vindt het wat, maar ik ben er blij mee. Een lijkkist voor op de XC en in nagenoeg dezelfde glanzend zwarte kleur. :eusa_dance: Ik had het afgelopen weekend een auto afgeladen met hond en wat slaapzakken, kussens, kinderen en vrouw. Gelukkig wilde schoonmoeder niet mee, want toen had ik nog geen kist voor haar. :angel: Da's nu opgelost. :evil:

Het is zo'n laagprofiel koffer. Helemaal van glasfiber met twee gasveren. Kan ik weer lekker boodschapjes doen in Nederland binnenkort. :P









Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein