Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Na wat heen en weer gePB, ben ik er van overtuigd dat het probleem in eerste instantie bij de elektrische aansluitingen op de verstuivers moet worden aangepakt. Er is een trend zichtbaar aan het worden bij de D5's van (onder andere?) mijn generatie. Een soort van bruine aanslag die de ontsteking soms willen verstoren. Reinigen is hier het devies! ;D (Maar niet bij -13. :eusa_naughty:)

Verstuivers met aan de achterkant de, vermoedelijk, vervuilde aansluitingen (groen clipje).


De komende week ziet het er lekker winters uit, dus eens kijken of het volgend weekend gaat lukken. Zolang de motor gewoon lekker en regelmatig 'rond' op vijf pitten loopt, schijnt het allemaal wel mee te vallen.

Hier het weersoverzicht voor de komende week: (klikkerdeklik)



Dus toen zijn we maar eens binnen flink aan de gang gegaan met stoffen, zuigen, erwtensoep maken en buiten weer heel snel terugkoelen, Mega Koningskrab poten ontdooien voor vanavond etc.

Ook de kleine vriezer boven kon wel eens een ontdooi ronde gebruiken en bij deze temperaturen gaat het prima om de spullen even buiten te zetten. Binnen drie kwartier staat dat ding alweer op 'vriezen' ingesteld.

Even de bakken buiten stapelen terwijl binnen de vriezer ontdooit.



Nu ga ik met de kinderen naar het onsteken van de kerstboom kijken en dus een uur koubekken. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Alleen om het bovenstaande af te maken. Het was weer smullen. Lekker met een wijntje, whiskysaus en een stokbroodje...

Even voorstellen voor wie ons niet kent:

De klauwen van schoonma. (Die rode  :-[) ;D


Marije en Claire


Niek


Claire



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Bak wat vies

Er gaat niets boven vleesch.  ;D

Marc O.

Citaat van: Sbv op 02-12-2012 21:15:11
Bak wat vies

Er gaat niets boven vleesch.  ;D

In die poten zit het lekkerst denkbare vlees, Sander ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 02-12-2012 21:17:55
Citaat van: Sbv op 02-12-2012 21:15:11
Bak wat vies

Er gaat niets boven vleesch.  ;D

In die poten zit het lekkerst denkbare vlees, Sander ;D
Nee dat zit aan bijv aan een koe. Deze dingen horen in het water en moeten daar ook vooral blijven  ;D

de geneRaal

is dat nou echt net zo lekker als het eruit ziet?
Blackstone under construction

Taranis

Citaat van: Marc O. op 02-12-2012 21:17:55
Citaat van: Sbv op 02-12-2012 21:15:11
Bak wat vies

Er gaat niets boven vleesch.  ;D

In die poten zit het lekkerst denkbare vlees, Sander ;D

Voor 1x ben ik het met Sander eens. Ik ben een visliefhebber, maar die zooi hoef zelfs ik niet ;D

viking_in_shorts

Heb trouwens eindelijk de rekening binnen van het weekend bij jullie. Nok 66, sek 86 via Duitsland en een Engels bedrijf, met een bijna volledig zwarte foto bijgevoegd. Snel zijn ze niet daar bij de bompengeselskap.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2012 21:42:06
Heb trouwens eindelijk de rekening binnen van het weekend bij jullie. Nok 66, sek 86 via Duitsland en een Engels bedrijf, met een bijna volledig zwarte foto bijgevoegd. Snel zijn ze niet daar bij de bompengeselskap.

Ik las toevallig vandaag dat ook buitenlandse auto vanaf dit jaar de rekening thuis krijgen. De tijd totdat de rekening op de mat valt is c.a. drie maanden. Netjes dus. Betaal jij niet via een zweeds systeem dan? Ik betaal alles in heel Scandinavië met mijn 'brikke'.

Citaat van: Taranis op 02-12-2012 21:34:18
Voor 1x ben ik het met Sander eens. Ik ben een visliefhebber, maar die zooi hoef zelfs ik niet ;D

Als je van garnalen en kreeft houdt, vind je dit super geweldig lekker. Wij eten i.t.t. de Noren alleen de poten en scharen leeg. Die maffe Vikingen pleuren alles bij elkaar in de blender (dus ook de ingewanden) en blenderen dat tot een beige mousse die ze vervolgens terug lepelen in de krab. En dat vinden ze heerlijk.

Echt, die Noren zijn op etensgebied net zo ontwikkeld als de Neanderthalers.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Nee joh. Wij hebben in Zweden niet van die domme tolwegen. Staat trouwens wel in de brief dat ze een kassie aanraden omdat het dan goedkoper is.

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2012 21:53:02
Nee joh. Wij hebben in Zweden niet van die domme tolwegen. Staat trouwens wel in de brief dat ze een kassie aanraden omdat het dan goedkoper is.
Ik kreeg een paar maanden geleden wat van Euro Parking Collection plc die de tol ging innen. Nu zaten er geen extra kosten aan, maar gewoon dat wat het gekost heeft.
Je kan de gok nemen om het niet te betalen, echter denk ik nog wel eens in Noorwegen te komen en geen zin heb in discussie dan

arjen850


pwberg

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-12-2012 21:49:18
Als je van garnalen en kreeft houdt, vind je dit super geweldig lekker. Wij eten i.t.t. de Noren alleen de poten en scharen leeg. Die maffe Vikingen pleuren alles bij elkaar in de blender (dus ook de ingewanden) en blenderen dat tot een beige mousse die ze vervolgens terug lepelen in de krab. En dat vinden ze heerlijk.

:eusa_sick:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 02-12-2012 21:56:04
Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2012 21:53:02
Nee joh. Wij hebben in Zweden niet van die domme tolwegen. Staat trouwens wel in de brief dat ze een kassie aanraden omdat het dan goedkoper is.
Ik kreeg een paar maanden geleden wat van Euro Parking Collection plc die de tol ging innen. Nu zaten er geen extra kosten aan, maar gewoon dat wat het gekost heeft.
Je kan de gok nemen om het niet te betalen, echter denk ik nog wel eens in Noorwegen te komen en geen zin heb in discussie dan

Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt. Ik betaal gewoon - ik ben gewend om bij dit soort spelletjes te verliezen. En dat geld heb ik liever voor andere dingen....

elianmars

Citaat van: Taranis op 02-12-2012 21:34:18
Citaat van: Marc O. op 02-12-2012 21:17:55
Citaat van: Sbv op 02-12-2012 21:15:11
Bak wat vies

Er gaat niets boven vleesch.  ;D

In die poten zit het lekkerst denkbare vlees, Sander ;D

Voor 1x ben ik het met Sander eens. Ik ben een visliefhebber, maar die zooi hoef zelfs ik niet ;D

Idem  :eusa_shifty: