Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Hiker

CiteerKan ze toch een beetje liggen/slapen?

daar zat ik ook aan te denken.....ik herinner mezelf nog toe ik m'n sleutelbeen in tween had....overdag geen punt: schouder naar achter en geen punt...

Maar 's nachts in je slaap draai je wel eens......en dat voelde je dan wel....

wens haar veel sterkte vannacht....beetje paracetamol doet wellicht wonderen...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

De eerste dag thuis is redelijk verlopen. Claire heeft toch best wel veel pijn gehad. Vooral het strakke verband wat tot maandag moet blijven zitten zorgt ervoor dat de pijn af en toe in golven komt.
We hopen dat de pijn in de komende dagen snel zal afnemen. Maandag moet ze weer naar het ziekenhuis.

Omdat de V70 nog wel even is uitgeschakeld vanwege een 'overleden' contactslot, zitten we nu een beetje knijp met maar één auto en ik die de hele dag rondrijd. Nou wil het geval dat we in ieder geval maandag een rode 740 Estate mogen lenen van kennissen zodat Marije met Claire naar het ziekenhuis kan. Zondag even ophalen, en misschien mogen we hem wel een paar dagen lenen.

'Old Faithful is op z'n vroegst woensdagmiddag klaar volgens de garage. Contactslot moet speciaal in Zweden bij Volvo worden besteld en schijnt geen 'voorraadwaar' te zijn. Daarna moet de boel nog ingeleerd worden. Dit allemaal omdat ik niet verschillende sleutels wil hebben. :eusa_shifty:

Morgen is er veel sneeuw gemeld en zondag gaan de temperaturen voor een aantal dagen boven 0 komen. :eusa_wall: Wordt natuurlijk weer levensgevaarlijjk op de wegen.

Ewøut

@Dirk342: Simpel. Als m'n gezinnetje het goed heeft, heb ik het ook goed. Dus dan kan ik ook mooie kabeltjes maken. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Wens Claire beterschap en tot de kerstboom meeting
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

#2658
Gisteren had ik een 'papa-dag' thuis met Claire en toen konden we leuk met onze, tijdens de vorige 'meet' gekregen, kristal experimenten doos spelen. Het gaat allemaal wat langzaam omdat Claire veel last heeft van een stijve nek. Het experiment van vandaag moet weer twee dagen 'rusten', dus er is ook tijd voor andere spelletjes...




... zoals voor op de akker bijvoorbeeld :eusa_whistle:

Uhhhh, leuk plaatje, maar ik sta ook vast. :eusa_wall:


32cm nieuwe sneeuw tot nu toe, en het sneeuwt vrolijk door.



Marije heeft nog staan filmen terwijl ik de 'september meet' in m'n eentje naspeelde, zij voorziet jullie van wat commentaar.

Tijd voor een filmpje:
http://youtu.be/K6uUlBarLGk


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,16736.new.html#new

Had beter dit gekocht voor dat soort werk  ;D

Kun je hem btw uploaden met iets anders? China en youtube... werk niet niet helemaal  :eusa_wall:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Hiker

CiteerUhhhh, leuk plaatje,maar iksta ook vast.

Hoe kwam je weer los?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 15-12-2012 21:30:00
CiteerUhhhh, leuk plaatje,maar iksta ook vast.

Hoe kwam je weer los?

Morgen met de traktor. Heb ik nu geen zin meer in. We moeten morgen ook weer heftig sneeuw frezen. Kijk maar hoe dat eerder dit jaar ging:

Bij 0:15 seconden rijdt de buurman het zelfde akker in. :eusa_whistle:
http://www.youtube.com/watch?v=i63ybBfrYJQ


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-12-2012 22:30:44
Morgen met de traktor. Heb ik nu geen zin meer in.

Je begint wel een echte Noor te worden he? (Zweden kunnen er ook wat van)

Je laat iets gewoon staan waar je 't voor 't laatst gebruikt hebt :P

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 15-12-2012 22:36:59
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-12-2012 22:30:44
Morgen met de traktor. Heb ik nu geen zin meer in.

Je begint wel een echte Noor te worden he? (Zweden kunnen er ook wat van)

Je laat iets gewoon staan waar je 't voor 't laatst gebruikt hebt :P

Weet je deze nog? (30 oktober)


Die oogstmachine staat er nog, en op exact de zelfde plaats. :eusa_whistle:

Die XC haal ik morgen echt wel weg hoor. ::)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ja, daar moest ik ook aan denken ;D

En ook aan het gescheld van pa op fruittelers die hun machines in het najaar laten staan op de plaats waar ze ze voor het laatst gebruikt hebben en in het voorjaar ontdekken ze ze weer als de sneeuw verdwenen is ;D (of in de winter als er een groene XC60 op een 'vergeten' maaidek knalt :eusa_whistle: )

KIM

Ewout, Marjolein en ik hebben even kostelijk zitten lachen om het filmpje  ;D

Die laatste opmerking van Marije  :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 16-12-2012 00:03:12
Ewout, Marjolein en ik hebben even kostelijk zitten lachen om het filmpje  ;D

Die laatste opmerking van Marije  :eusa_clap:

Toch leuk als ik kan bijdragen tot wat extra vreugde op een zaterdagavond. Ben ik dan ook weer blij mee. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM


Sbv

Leuk filmpje. Tja..ook met een XC70 kan je vast komen zitten, ondanks je echte winterbanden.