Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Noord DLD is een ijsbaan. Tientallen ongelukken en nu staan we helemaal stil. Brandweer kwam langs en moet naar verwachting wat mensen bevrijden. Vooral gecrashte Denen en Duitsers.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Doe rustig aan, Ewout...  :eusa_pray:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-12-2012 16:39:16
Noord DLD is een ijsbaan. Tientallen ongelukken en nu staan we helemaal stil. Brandweer kwam langs en moet naar verwachting wat mensen bevrijden. Vooral gecrashte Denen en Duitsers.
Doe kalm aan, we willen jullie graag met de kbm zien

Bouke

Ja doe aub voorzichtig  :eusa_pray:want op ijs rijden doet je XC niet zo goed heb ik wel is ergens voorbij zien komen :eusa_whistle:

Taranis

Citaat van: Bouke op 22-12-2012 17:20:17
want op ijs rijden doet je XC niet zo goed heb ik wel is ergens voorbij zien komen :eusa_whistle:

Wat ben jij gemeen ;D ;D ;D

@ Ewout en fam: goede reis dan nog en doe voorzichtig, maar dat komt vast goed.

Als dat schema trouwens 'rustig aan' is, wil ik niet weten hoe een druk schema eruit ziet  :eusa_shifty:

Forumsticker is trouwens mooi!

triton

Professioneel raddraaier

Taranis

The eagle has landed...... of...... ? :eusa_shifty:

triton

Inmiddels al een beetje meer richting het mooie natte Nederland gereden?
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Alles goed gegaan. Slechts een paar uur vertraging. Chinees gegeten en veel lekkere biertjes en wijntjes. Nu maar naar bed. Marije slaapt al. Truste allemaal.

Oh ja, al twee keer onverklaarbaar vals alarm gehad. Van de week maar eens uitlezen. Auto heeft het verder prima gedaan. Is ineens wat feller met optrekken. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

He, je bent wakker  ;D





Sorry!  :eusa_shifty:  :-[  ;)

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-12-2012 10:20:48
Alles goed gegaan. Slechts een paar uur vertraging. Chinees gegeten en veel lekkere biertjes en wijntjes. Nu maar naar bed. Marije slaapt al. Truste allemaal.

Zit jij in een andere tijdzone dan wij? :eusa_think:

elianmars

Citaat van: Taranis op 23-12-2012 10:40:04
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-12-2012 10:20:48
Alles goed gegaan. Slechts een paar uur vertraging. Chinees gegeten en veel lekkere biertjes en wijntjes. Nu maar naar bed. Marije slaapt al. Truste allemaal.

Zit jij in een andere tijdzone dan wij? :eusa_think:

Internet deed niet wat Ewout wilde ;D


Ewout Schalkwijk

Ik kreeg dit vannacht om 3 uur niet verstuurd. KPN bliefde mij niet op het netwerk. Elianmars Whatsappte me wakker om half elf. Binnen 24 uur van -18 naar +12 graden. Heftig. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Ja, dat is best wel effe wennen ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

triton

Mooi he dat klimaat verschil , maar goed jullie zijn veilig aangekomen :eusa_clap: :eusa_clap:
Professioneel raddraaier