Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Chris

Welkom in NL Ewout! Mooi dat de reis goed is verlopen :). Tot donderdag ;).

Ewout Schalkwijk

Zo, de kerst zit er alweer bijna op. De tijd vliegt. De randstad is alweer een aantal keren doorkruist. Het valt me op dat hier zo ontzettend weinig XC's rijden. In Hvittingfoss zie ik er dagelijks meer rijden, dan in de laatste dagen in de hele Randstad.

M'n bestelde CFE lag keurig op me te wachten in Den Haag, dus die heb ik de 24e gelijk maar even geplaatst. Niet echt een fotoverslag van kunnen maken omdat het zo ontzettend Plug&Play is. Koppelen en gaan.

Dit is alles, hier getoond is de 'RTI' versie. Ik had geen AEM kabel liggen.


Even koppelen aan de achterkant van de DVD speller met een 'Piggyback cable'.


Welkomstekst, vrij definieerbaar


Gaugesweep


Afscheidstekst.


Ik heb nu de volgende uitbreidingen 'aan' staan: Standkachel op afstandsbediening, uitbreiding 'approachlightning' met achteruitrijlichten, 'auto' ramen neer en op via afstandsbediening, Gaugesweep. Ik hoop dat er gauw nog meer 'feature's' komen.


Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Kan dit ook op onze N zonder RTI?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-12-2012 12:36:30
Het valt me op dat hier zo ontzettend weinig XC's rijden. In Hvittingfoss zie ik er dagelijks meer rijden, dan in de laatste dagen in de hele Randstad.

- Relatief duur in aanschaf en onderhoud
- Onhandig in de stad
- Niet bijtellingsvriendelijk
- Geen groene eco-meuk (behalve de NN Drive), dus verkeerde imago (autorijden mag vooral niet leuk zijn)

Je zit gewoon in het verkeerde deel van Nederland, alleen hier in de wijk rijden er al 4 ;)

elianmars

Ewout, Marije, Claire en Niek, heel fijn om jullie vanavond weer gezien en gesproken te hebben! De jongens vonden het ook leuk om jullie weer te zien. Jammer dat Elianne moest werken  :-\

Toch maar weer eens een keertje jullie kant op komen, denk ik  ;D

maruska

Citaat van: elianmars op 27-12-2012 23:49:01
Ewout, Marije, Claire en Niek, heel fijn om jullie vanavond weer gezien en gesproken te hebben! De jongens vonden het ook leuk om jullie weer te zien. Jammer dat Elianne moest werken  :-\

Toch maar weer eens een keertje jullie kant op komen, denk ik  ;D
Wat dacht je van mzn ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 27-12-2012 23:54:58
Citaat van: elianmars op 27-12-2012 23:49:01
Ewout, Marije, Claire en Niek, heel fijn om jullie vanavond weer gezien en gesproken te hebben! De jongens vonden het ook leuk om jullie weer te zien. Jammer dat Elianne moest werken  :-\

Toch maar weer eens een keertje jullie kant op komen, denk ik  ;D
Wat dacht je van mzn ? ;D

Valt niet in een vakantie, zeker?  :eusa_shifty:

Hiker

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-12-2012 12:36:30
Zo, de kerst zit er alweer bijna op. De tijd vliegt. De randstad is alweer een aantal keren doorkruist. Het valt me op dat hier zo ontzettend weinig XC's rijden. In Hvittingfoss zie ik er dagelijks meer rijden, dan in de laatste dagen in de hele Randstad.

M'n bestelde CFE lag keurig op me te wachten in Den Haag, dus die heb ik de 24e gelijk maar even geplaatst. Niet echt een fotoverslag van kunnen maken omdat het zo ontzettend Plug&Play is. Koppelen en gaan.

Dit is alles, hier getoond is de 'RTI' versie. Ik had geen AEM kabel liggen.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/cfe01.jpg

Even koppelen aan de achterkant van de DVD speller met een 'Piggyback cable'.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/cfe02.jpg

Welkomstekst, vrij definieerbaar
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/cfe03.jpg

Gaugesweep
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/cfe04.jpg

Afscheidstekst.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/cfe05.jpg

Ik heb nu de volgende uitbreidingen 'aan' staan: Standkachel op afstandsbediening, uitbreiding 'approachlightning' met achteruitrijlichten, 'auto' ramen neer en op via afstandsbediening, Gaugesweep. Ik hoop dat er gauw nog meer 'feature's' komen.


Ewout


Dit moet mijn vrouwlief toch ook leuk vinden...al heeft haar xv geen standkachel...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

UserID6342

Leuk om je vandaag dan eens eindelijk de hand te hebben kunnen schudden Ewout  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Dirk342 op 28-12-2012 00:08:33
Leuk om je vandaag dan eens eindelijk de hand te hebben kunnen schudden Ewout  ;D

Eensgelijk Dirk. Leuk hoe iemand totaal niet aan het gevormde beeld kan voldoen.  ::)

;D

@alle Volvo vriendjes: bedankt voor een superleuke avond. We hebben er van genoten. Tot later in 2013.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Net als de rest vond ik het hartstikke leuk om jullie weer te zien en leuk ff gegeten te hebben met het cluppie. Nathalie en Rens vonden het ook erg leuk om met jullie eindelijk ;D  te kunnen ontmoeten na alle verhalen. Tot snel zullen we maar zeggen ;)

Ewout Schalkwijk

Klaar voor vertrek naar huis. Het stomme stangetje is in tweeen gebroken. We zien het wel.

Dag Nederland. Het was erg gezellig.

Route: Coevorden - Puttgarden - København - Gøteborg - Hvittingfoss
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein