Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Claudia

 8)

Anders zouden die magazijnen toch veuls te vol liggen! :P

@ Ewout..lauw water!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Sbv

Ik hoorde vanavond al wat over een leuk klusje over een paar weken.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 18-01-2013 20:57:08
Ik hoorde vanavond al wat over een leuk klusje over een paar weken.

;D ;D ;D

Ik ben benieuwd wat en hoeveel er in de XC meekomt. Spannond... nog 21 nachtjes slapen. :eusa_angel:
Hoeveel kilo mag die XC belast worden?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Wij zijn al aan het aftellen. Morgenavond kan ik meer vertellen. Mooi interieur ?

Ewout Schalkwijk

Ik moest vandaag m'n auto eens wassen. Ik heb hem al meer dan twee maanden niet meer schoon gezien. Ik vind hem zo mooi zoals die er nu bijstaat. :eusa_drool:






Maar dat zal geen 20 kilometer duren ben ik bang en dan is die weer grijs/wit van het zout.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Hoe was je je auto en zorg je ervoor dat niet alles vast vriest?

fpede


Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 18-01-2013 21:02:48
Wij zijn al aan het aftellen. Morgenavond kan ik meer vertellen. Mooi interieur ?

Kijk dat is de spirit. Anders zou ik de enige zijn die zit af te tellen...

Interieurtje? Ach, als je het nou in de verpakking laat zitten, dan haal ik het er hier wel uit. ;D



Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: StefanCJ op 18-01-2013 21:06:53
Hoe was je je auto en zorg je ervoor dat niet alles vast vriest?

Morgenochtend de standkachel laten loeien, en dan komt het vast goed. Wordt maar -17 oid vannacht.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-01-2013 21:08:51
Citaat van: StefanCJ op 18-01-2013 21:06:53
Hoe was je je auto en zorg je ervoor dat niet alles vast vriest?

Morgenochtend de standkachel laten loeien, en dan komt het vast goed. Wordt maar -17 oid vannacht.
Wij willen nu wel wat koude en sneeuw. Vorig jaar iets later zaten we in t-shirt in Oslo aan de haven te eten met +18 graden

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-01-2013 21:01:00
Citaat van: Sbv op 18-01-2013 20:57:08
Ik hoorde vanavond al wat over een leuk klusje over een paar weken.

;D ;D ;D

Ik ben benieuwd wat en hoeveel er in de XC meekomt. Spannond... nog 21 nachtjes slapen. :eusa_angel:
Hoeveel kilo mag die XC belast worden?



Bestuurder: 80 kg
Rotzooi in dashboardkastje: 10 kg
Olie: 30 kg
Onderdelen tot nu toe: 5 kg
Bagage bestuurder: 10 kg
Drank: 7 kg

De rest: eat your heart out ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-01-2013 21:07:57
Kijk dat is de spirit. Anders zou ik de enige zijn die zit af te tellen...

Nee hoor, ik ook :D :eusa_dance:

Sbv

Mooi, dan mag jij alles meenemen, neem ik de bagage wel mee

Taranis

Is goed, anders rij ik je toch maar kwijt.

Ewout Schalkwijk

Gelukkig komt Arjen met het vliegtuig vanuit Sinaa. Scheelt zomaar een paar carroserie delen ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Aangezien er een duidelijke trend sinds nieuwjaar aan de gang is van 'nieuw' aangeschafte auto's, heb ik besloten daar aan mee te doen. Ik heb al langer de wens voor een derde auto.

Dit wordt hem: ;D





Gelukkig betalen wij weinig wegenbelasting. :eusa_sick:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein