Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

fpede

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 18-01-2013 21:02:48
Wij zijn al aan het aftellen. Morgenavond kan ik meer vertellen. Mooi interieur ?

Kijk dat is de spirit. Anders zou ik de enige zijn die zit af te tellen...

Interieurtje? Ach, als je het nou in de verpakking laat zitten, dan haal ik het er hier wel uit. ;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: StefanCJ op 18-01-2013 21:06:53
Hoe was je je auto en zorg je ervoor dat niet alles vast vriest?

Morgenochtend de standkachel laten loeien, en dan komt het vast goed. Wordt maar -17 oid vannacht.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-01-2013 21:08:51
Citaat van: StefanCJ op 18-01-2013 21:06:53
Hoe was je je auto en zorg je ervoor dat niet alles vast vriest?

Morgenochtend de standkachel laten loeien, en dan komt het vast goed. Wordt maar -17 oid vannacht.
Wij willen nu wel wat koude en sneeuw. Vorig jaar iets later zaten we in t-shirt in Oslo aan de haven te eten met +18 graden

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-01-2013 21:01:00
Citaat van: Sbv op 18-01-2013 20:57:08
Ik hoorde vanavond al wat over een leuk klusje over een paar weken.

;D ;D ;D

Ik ben benieuwd wat en hoeveel er in de XC meekomt. Spannond... nog 21 nachtjes slapen. :eusa_angel:
Hoeveel kilo mag die XC belast worden?

Bestuurder: 80 kg
Rotzooi in dashboardkastje: 10 kg
Olie: 30 kg
Onderdelen tot nu toe: 5 kg
Bagage bestuurder: 10 kg
Drank: 7 kg

De rest: eat your heart out ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-01-2013 21:07:57
Kijk dat is de spirit. Anders zou ik de enige zijn die zit af te tellen...

Nee hoor, ik ook :D :eusa_dance:

Sbv

Mooi, dan mag jij alles meenemen, neem ik de bagage wel mee

Taranis

Is goed, anders rij ik je toch maar kwijt.

Ewout Schalkwijk

Gelukkig komt Arjen met het vliegtuig vanuit Sinaa. Scheelt zomaar een paar carroserie delen ;D

Ewout Schalkwijk

Aangezien er een duidelijke trend sinds nieuwjaar aan de gang is van 'nieuw' aangeschafte auto's, heb ik besloten daar aan mee te doen. Ik heb al langer de wens voor een derde auto.

Dit wordt hem: ;D

Gelukkig betalen wij weinig wegenbelasting. :eusa_sick:

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-01-2013 12:34:26
Aangezien er een duidelijke trend sinds nieuwjaar aan de gang is van 'nieuw' aangeschafte auto's, heb ik besloten daar aan mee te doen. Ik heb al langer de wens voor een derde auto.

Dit wordt hem: ;D

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/offroad.jpg

Gelukkig betalen wij weinig wegenbelasting. :eusa_sick:

Ik zeg doen
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

viking_in_shorts

Hier is het ondertussen ook fris aan het worden. Nu is het -13 en ik geloof dat het rond de -17 gaat stoppen vannacht. Hoe zit het dan bij jullie? Volgens mij komen jullie dan wel voorbij de 30 of ... ?

Chris

Mooie bak Ewout ;D.. daar kan zo'n MB van de landmacht niet tegenop :P.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 19-01-2013 18:03:24
Hier is het ondertussen ook fris aan het worden. Nu is het -13 en ik geloof dat het rond de -17 gaat stoppen vannacht. Hoe zit het dan bij jullie? Volgens mij komen jullie dan wel voorbij de 30 of ... ?

Is nu -15, zal bij -18 à -20 wel zo'n beetje gebeurd zijn. Morgen tijdelijk iets milder en dan een beetje 'etalage sneeuw'.

Ewøut

Sbv

Ik dacht dat Marije afgevallen was  ;D
Mooi bak, zullen we over paar weken eens de akker omploegen. Niet meer klagen dat de xc zo een grote draaicirkel heeft