Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Ik heb ook nog een meneer Nobeltje in mijn werklaarzen gestopt voor na het klussen ;) :eusa_drool:

Taranis

#2941
Citaat van: Bouke op 06-02-2013 17:31:57
Nee hoor wees maar niet bang :P het meeste zit in 1 koffer incl slaapzak

Uuuuuuuh oh ja. Slaapzak. Bijna vergeten ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2013 17:32:46
Ja, daar was ik ook behoorlijk van onder de indruk, maar jij stuurde me naar Koert, dus ga ik ervan uit dat dat met reden is. :eusa_whistle:

Ja die ontbrekende 20% korting is voor mij natuurlijk! :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2013 17:32:46
Nouja, ik zal het Marije laten lezen. Dan weet ze tenminste dat ik wel heeeeel veeeeeel van haar houd. :eusa_whistle: :angel:

;D
Misschien heb ik het al verdrongen, maar ik dacht eigenlijk dat de veren van mijn XC goedkoper waren.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2013 17:32:46
Ja, dat is wel heel erg gaaf van hem aangeboden. Extra stuk vlees voor Sander. ;D

Slecht voor de lijn :P

Citaat van: Bouke op 06-02-2013 17:47:08
Ik heb ook nog een meneer Nobeltje in mijn werklaarzen gestopt voor na het klussen ;) :eusa_drool:

Ik kan niet zo goed tellen dus we hebben ook iets teveel bier bij (wat straks nog met special delivery wordt bezorgd ;D )

De XC trilt trouwens een stuk minder met die zware zooi (olie en andere troep) achterin :D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 06-02-2013 17:52:52
De XC trilt trouwens een stuk minder met die zware zooi (olie en andere troep) achterin :D

Graag gedaan.  :eusa_whistle:









;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Morgenvroeg de V70 even afladen met zooi en boodschappen waarvan we niet eens het bestaan afwisten.
tijger safari vlokken ?....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:42:08
Morgenvroeg de V70 even afladen met zooi en boodschappen waarvan we niet eens het bestaan afwisten.
tijger safari vlokken ?....

;D Tsja, kinderen he? De eerste vijf jaar hebben we maar heel beperkt van die zooi in Nederland gekocht. Maar nu had ik zoiets van: WTF, waarom ook niet. Kost geen drol en je maakt ze er blij mee. :angel:

Vriendjes en vriendinnetjes vinden die lekkere Nederlandse dingen ook wel spannend. Eerder moesten we altijd zeggen: niet meer dan een boterham hoor :eusa_naughty:, want we weten niet wanneer we weer nieuwe kunnen kopen. Probleem is nu opgelost. ;D

Rij je voorzichtig morgen? Ik vind het wel fijn om die D5 van jou als 'backup' te hebben... ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

 :-*

We doen ons best om heel over te komen

Bouke

Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:52:58
:-*

We doen ons best om heel over te komen
Als Wouter niet tegen ons aan vaart met zijn sloep ;D

Sbv

Citaat van: Bouke op 06-02-2013 18:58:00
Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:52:58
:-*

We doen ons best om heel over te komen
Als Wouter niet tegen ons aan vaart met zijn sloep ;D
Wij zijn groter en sneller.
Met wat geluk zitten we gelijk weer vooraan en kunnen we zwaaien naar Wouter

Taranis

Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:42:08
Morgenvroeg de V70 even afladen met zooi en boodschappen waarvan we niet eens het bestaan afwisten.
tijger safari vlokken ?....

;D ;D ;D

Proest :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2013 18:49:02
Rij je voorzichtig morgen? Ik vind het wel fijn om die D5 van jou als 'backup' te hebben... ;D

Die D5 krijgt het wel vaker voor z'n kiezen, dat ritje naar Noorwegen is relaxen voor 'm :P

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2013 18:49:02
Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:42:08
Morgenvroeg de V70 even afladen met zooi en boodschappen waarvan we niet eens het bestaan afwisten.
tijger safari vlokken ?....

;D Tsja, kinderen he? De eerste vijf jaar hebben we maar heel beperkt van die zooi in Nederland gekocht. Maar nu had ik zoiets van: WTF, waarom ook niet. Kost geen drol en je maakt ze er blij mee. :angel:


Bij ons merken we de laatste tijd dat stroopwafels erg goed werken. Hoe zit dat bij jullie? Wat vinden de Noren ervan?

Veel plezier!

Ewout Schalkwijk

Stroopwafels zijn tegenwoordig (laatste jaar) goed verkrijgbaar, anderhalf jaar geleden moest ik nog 10 pakjes voor m'n collega meenemen.  :angel:

Hagelslag kennen ze in van die kleine potjes van bijvoorbeeld Baukje, speciaal voor taartversiering. Zo'n half kilo pak hebben ze nog nooit gezien. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ewout, ze zijn je drank net af komen leveren:



;D

Ik zal nog even zien of ik alles meeneem. Er zat nog een extraatje bij, maar alles bij elkaar is 't best wel een beetje teveel...

elianmars

Volgende keer maar een aanhanger meenemen?  ;D

Mannen, alvast een heel goede reis gewenst. Doe voorzichtig en heel veel plezier!

Hopelijk ben ik er de volgende keer bij  :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 06-02-2013 21:07:39
Ewout, ze zijn je drank net af komen leveren:

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/drank.jpg

;D

Ik zal nog even zien of ik alles meeneem. Er zat nog een extraatje bij, maar alles bij elkaar is 't best wel een beetje teveel...

En dan te bedenken dat je naar Sovjet-Norge gaat met de strengste alcoholnorm in europa. :eusa_whistle:
Ik denk zomaar dat 98% van die bus leeg was. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Pfffffffffff..... maak je op verzoek een foto van de bus, gaat ie zeuren dat die bus vast leeg was  :eusa_naughty:
Volgende keer maak ik een foto van het laadruim van de bus :eusa_wall:

@ Marcel: tnx :) Tot volgende keer dan :D