Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:52:58
:-*

We doen ons best om heel over te komen
Als Wouter niet tegen ons aan vaart met zijn sloep ;D

Sbv

Citaat van: Bouke op 06-02-2013 18:58:00
Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:52:58
:-*

We doen ons best om heel over te komen
Als Wouter niet tegen ons aan vaart met zijn sloep ;D
Wij zijn groter en sneller.
Met wat geluk zitten we gelijk weer vooraan en kunnen we zwaaien naar Wouter

Taranis

Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:42:08
Morgenvroeg de V70 even afladen met zooi en boodschappen waarvan we niet eens het bestaan afwisten.
tijger safari vlokken ?....

;D ;D ;D

Proest :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2013 18:49:02
Rij je voorzichtig morgen? Ik vind het wel fijn om die D5 van jou als 'backup' te hebben... ;D

Die D5 krijgt het wel vaker voor z'n kiezen, dat ritje naar Noorwegen is relaxen voor 'm :P

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2013 18:49:02
Citaat van: Sbv op 06-02-2013 18:42:08
Morgenvroeg de V70 even afladen met zooi en boodschappen waarvan we niet eens het bestaan afwisten.
tijger safari vlokken ?....

;D Tsja, kinderen he? De eerste vijf jaar hebben we maar heel beperkt van die zooi in Nederland gekocht. Maar nu had ik zoiets van: WTF, waarom ook niet. Kost geen drol en je maakt ze er blij mee. :angel:

Bij ons merken we de laatste tijd dat stroopwafels erg goed werken. Hoe zit dat bij jullie? Wat vinden de Noren ervan?

Veel plezier!

Ewout Schalkwijk

Stroopwafels zijn tegenwoordig (laatste jaar) goed verkrijgbaar, anderhalf jaar geleden moest ik nog 10 pakjes voor m'n collega meenemen.  :angel:

Hagelslag kennen ze in van die kleine potjes van bijvoorbeeld Baukje, speciaal voor taartversiering. Zo'n half kilo pak hebben ze nog nooit gezien. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ewout, ze zijn je drank net af komen leveren:

;D

Ik zal nog even zien of ik alles meeneem. Er zat nog een extraatje bij, maar alles bij elkaar is 't best wel een beetje teveel...

elianmars

Volgende keer maar een aanhanger meenemen?  ;D

Mannen, alvast een heel goede reis gewenst. Doe voorzichtig en heel veel plezier!

Hopelijk ben ik er de volgende keer bij  :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 06-02-2013 21:07:39
Ewout, ze zijn je drank net af komen leveren:

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/drank.jpg

;D

Ik zal nog even zien of ik alles meeneem. Er zat nog een extraatje bij, maar alles bij elkaar is 't best wel een beetje teveel...

En dan te bedenken dat je naar Sovjet-Norge gaat met de strengste alcoholnorm in europa. :eusa_whistle:
Ik denk zomaar dat 98% van die bus leeg was. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Pfffffffffff..... maak je op verzoek een foto van de bus, gaat ie zeuren dat die bus vast leeg was  :eusa_naughty:
Volgende keer maak ik een foto van het laadruim van de bus :eusa_wall:

@ Marcel: tnx :) Tot volgende keer dan :D

Bouke

Je moet toch wat om de spanning er in te houden aan de grens ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 06-02-2013 21:24:09
Pfffffffffff..... maak je op verzoek een foto van de bus, gaat ie zeuren dat die bus vast leeg was  :eusa_naughty:
Volgende keer maak ik een foto van het laadruim van de bus :eusa_wall:

@ Marcel: tnx :) Tot volgende keer dan :D

Is geen klacht... maar ik weet dat je naar Noorwegen komt en niet naar Zweden. ;D

triton

Daar gaat je lijn schema weer , het wordt gewoon in een paar dagen om zeep geholpen. :eusa_whistle:
Professioneel raddraaier

KIM

Volgens mij houdt Ewout wel een beetje van die golfbeweiging in zijn lijnschema; het is waarschijnlijk zelfs onderdeel van zijn lijnschema  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 07-02-2013 16:12:05
Daar gaat je lijn schema weer , het wordt gewoon in een paar dagen om zeep geholpen. :eusa_whistle:

Nee, ik ga er voor knokken om niet aan te komen, ben nog maar een haartje verwijderd van het grote moment: -25 kilo. :angel:

Alsjeblieft geef me de kracht om de alcoholische en vreetbare verleidingen te weerstaan... :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Ewøut

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 07-02-2013 16:13:56
Volgens mij houdt Ewout wel een beetje van die golfbeweiging in zijn lijnschema; het is waarschijnlijk zelfs onderdeel van zijn lijnschema  ;D

Toch heeft KIM stiekem een beetje een hekel aan me... :eusa_think: :eusa_shhh: