Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Je moet toch wat om de spanning er in te houden aan de grens ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 06-02-2013 21:24:09
Pfffffffffff..... maak je op verzoek een foto van de bus, gaat ie zeuren dat die bus vast leeg was  :eusa_naughty:
Volgende keer maak ik een foto van het laadruim van de bus :eusa_wall:

@ Marcel: tnx :) Tot volgende keer dan :D

Is geen klacht... maar ik weet dat je naar Noorwegen komt en niet naar Zweden. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Daar gaat je lijn schema weer , het wordt gewoon in een paar dagen om zeep geholpen. :eusa_whistle:
Professioneel raddraaier

KIM

Volgens mij houdt Ewout wel een beetje van die golfbeweiging in zijn lijnschema; het is waarschijnlijk zelfs onderdeel van zijn lijnschema  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 07-02-2013 16:12:05
Daar gaat je lijn schema weer , het wordt gewoon in een paar dagen om zeep geholpen. :eusa_whistle:

Nee, ik ga er voor knokken om niet aan te komen, ben nog maar een haartje verwijderd van het grote moment: -25 kilo. :angel:



Alsjeblieft geef me de kracht om de alcoholische en vreetbare verleidingen te weerstaan... :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 07-02-2013 16:13:56
Volgens mij houdt Ewout wel een beetje van die golfbeweiging in zijn lijnschema; het is waarschijnlijk zelfs onderdeel van zijn lijnschema  ;D

Toch heeft KIM stiekem een beetje een hekel aan me... :eusa_think: :eusa_shhh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

 :-*

Gewoon jaloers dat ik er van het weekend niet bij ben joh

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 07-02-2013 16:17:37
:-*

Gewoon jaloers dat ik er van het weekend niet bij ben joh


:eusa_snooty: Je had toestemming van je vrouwtje om naar Noorwegen te komen hoor. :-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM


triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-02-2013 16:14:51
Citaat van: triton op 07-02-2013 16:12:05
Daar gaat je lijn schema weer , het wordt gewoon in een paar dagen om zeep geholpen. :eusa_whistle:

Nee, ik ga er voor knokken om niet aan te komen, ben nog maar een haartje verwijderd van het grote moment: -25 kilo. :angel:



Alsjeblieft geef me de kracht om de alcoholische en vreetbare verleidingen te weerstaan... :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:


Ewøut

De jongens gooien het nu het raam uit , dan hoef je ook de verleiding niet te weerstaan...
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 07-02-2013 16:39:03
De jongens gooien het nu het raam uit , dan hoef je ook de verleiding niet te weerstaan...

:eusa_snooty: Dat hoefde nou ook weer niet hoor. Er komt een tijd dat ik me weer volvreet. ;D


Citaat van: KIM op 07-02-2013 16:31:33
Niet echt...

... is niet hetzelfde als echt niet. :evil:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoopie

heb je al wat vernomen van die wegpiraten Ewout?

Ewout Schalkwijk

Alleen maar dat ze 70,64 liter konden tanken in een 68 liter tank.  :angel:

Op m'n vraag of ze al in Flensburg zijn aangekomen, wordt ontwijkend geantwoord. Zou dus zo maar kunnen dat ze dadelijk hier voor de deur staan. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Pino143

Doe die piraatjes de groeten. Hoop zelf ook nog naar Noorwegen te komen, maar wat later dit jaar.
Succes dit weekend!

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-02-2013 17:37:39
Alleen maar dat ze 70,64 liter konden tanken in een 68 liter tank.  :angel:

Op m'n vraag of ze al in Flensburg zijn aangekomen, wordt ontwijkend geantwoord. Zou dus zo maar kunnen dat ze dadelijk hier voor de deur staan. ;D
Ik zit met IriKro in Flensburg. Bouke in de kamer naast ons en Ronald tegenover. Tenzij ze net weg gereden zijn