Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Hee Tim,


Hoe laat kom jij nou? Of kunnen die ruggetuffers hun gang gaan?



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Pff die ouwe mannen kunnen ook niet tegen een biertje. Ze liggen te snurken als een stel varkens :eusa_wall: (en morgen maar zeuren dat de rest zo laat wakker is :P )

beunmaat

Zou je ook moeten doen Ronald, ik verwacht de eerste foto's morgenochtend om 10 uur op het forum ;D

Sbv

Citaat van: Taranis op 09-02-2013 02:12:58
Pff die ouwe mannen kunnen ook niet tegen een biertje. Ze liggen te snurken als een stel varkens :eusa_wall: (en morgen maar zeuren dat de rest zo laat wakker is :P )
Niets van gemerkt, ik heb prima geslapen  :evil:

Bouke

Citaat van: Sbv op 09-02-2013 09:18:03
Citaat van: Taranis op 09-02-2013 02:12:58
Pff die ouwe mannen kunnen ook niet tegen een biertje. Ze liggen te snurken als een stel varkens :eusa_wall: (en morgen maar zeuren dat de rest zo laat wakker is :P )
Niets van gemerkt, ik heb prima geslapen  :evil:
Ook hier prima geslapen  ;D

KIM

Het wordt onderhand wel eens tijd voor foto's is het niet?

Taranis

Citaat van: KIM op 09-02-2013 10:08:03
Het wordt onderhand wel eens tijd voor foto's is het niet?

Helaas, de fotograaf mocht niet echt mee van z'n vrouw :P

In Boukes boekje van de camera zat mogelijk drugs volgens de douane, mijn camera was toch wel erg nieuw en zo hadden ze overal wel wat op te zeiken (als eerste de auto natuurlijk). Na een wat verhoogde bloeddruk en hartslag over dergelijke pesterij (KIM heeft gelijk, Noorwegen is een rotland ;) ) gisteren een warm welkom gehad bij de familie Schalkwijk en zo de garage in om de XC te demonteren :)

KIM

Citaat van: Taranis op 09-02-2013 10:17:42
Citaat van: KIM op 09-02-2013 10:08:03
Het wordt onderhand wel eens tijd voor foto's is het niet?

Helaas, de fotograaf mocht niet echt mee van z'n vrouw :P



Eens kijken of zijn vrouw wel te overtuigen is voor de midzomermeet. Ik weet uit betrouwbare bron dat hij daar de eerste tactische zetten nu al voor aan het zetten is  ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-02-2013 00:17:01
Hee Tim,


Hoe laat kom jij nou? Of kunnen die ruggetuffers hun gang gaan?



Ewøut


Nee joh, ik kom niet. Laat het me de volgende keer weten als er een feestje is en dan kijk ik of er tijd is ...

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

watdan oeps? of was het niet de bedoeling?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

viking_in_shorts

Ik weet te weinig van auto's om deze opmerking (=oeps) op zijn waarde te waarderen :eusa_shifty:

KIM

#3012
Need more info...

Claudia

Ziet er niet goed uit. :eusa_snooty:








Vast...denk ik....of? 8)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

UserID6342