Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-02-2013 11:22:56
We hebben de ABS fout toch gereset?
Eh ja....das war ook, dat was met jouw kabel en mijn laptop

Ewout Schalkwijk

Old Faithful: Achterwisser weer gangbaar gemaakt. Stuurpomp lekt weer... :eusa_wall:

Compleet aangetast door het zout op de wegen.



De 'bus' is ook helemaal vol gerot, opmerkelijk dat de wisser, zij het heel traag, toch nog heen en weer ging.


As weer helemaal schoon en glad geschuurd.


De bus ook weer helemaal schoon en goed in het lithium vet gezet. Hoeft die ook niet depressief te worden. :P


De dader, nummer zien te vinden en dan bestellen.





Helaas heeft de stuurpomp van Dirk342 het maar vijf maanden volgehouden en is ook deze weer lek. :eusa_wall:







De wisser gaat weer als de brandweer en voor de pomp moet ik een nieuwe oplossing zoeken.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Als je zin hebt, mag je die wisser-reparatie in maart nog een keer uitvoeren denk ik. De V70 heeft precies hetzelfde probleem.

Die stuurpomp zit vast nog in de garantie :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: Taranis op 17-02-2013 19:54:47
Als je zin hebt, mag je die wisser-reparatie in maart nog een keer uitvoeren denk ik. De V70 heeft precies hetzelfde probleem.

Die stuurpomp zit vast nog in de garantie :eusa_whistle:
Heb nog wel een wissermotor etc liggen in mijn magazijn denk ik zo maar

Ewout Schalkwijk

Tenzij die verbrand is, is het geen probleem van de motor. Tuuuuurlijk wil ik die voor je repareren. Kunnen jullie ff het nummer van die rubber bus vinden? :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

ewout,

Zoek even naar 6817844 of eventueel 9483187


Ewout Schalkwijk

Nou is de wisserarm zelf ook niet meer helemaal lekker. Was dat niet dat je daar een Peugeot of Renault arm op kon schroeven? Zou het er ook nog beter uit zien.

Of is dit iets met klok en klepel...  :eusa_whistle:

Thanx Sbv. Mag Marije morgen gelijk even bestellen terwijl ze met haar charme's de Volvo monteur verleidt om haar lichtje te laten resetten. :eusa_whistle:

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-02-2013 20:06:46
Nou is de wisserarm zelf ook niet meer helemaal lekker. Was dat niet dat je daar een Peugeot of Renault arm op kon schroeven? Zou het er ook nog beter uit zien.

Of is dit iets met klok en klepel...  :eusa_whistle:

Nee, aap en gouden ring :P

Een Clio-wisserarm dacht ik, maar waarom zou je?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 17-02-2013 20:08:47
Een Clio-wisserarm dacht ik, maar waarom zou je?

Mooier dan origineel? En als je het dan toch vervangt... :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

KIM rijdt ermee. Ik (nog) niet. Arm komt van Clio af, wisserblad van Peugeot 106

BBS

Ik heb zelf ook de clio wisserarm op de achterkant liggen. Het ding "kijkt" gewoon een stuk mooier als de standaard Volvo wisserarm. ;)
Optisch gezien is het imho een waardevolle upgrade en echt de moeite waard :D
Als je wilt, kan ik er bij daglicht wel een keer een fotootje van schieten :)
Volvoloos....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: BBS op 17-02-2013 20:17:25
Ik heb zelf ook de clio wisserarm op de achterkant liggen. Het ding "kijkt" gewoon een stuk mooier als de standaard Volvo wisserarm. ;)
Optisch gezien is het imho een waardevolle upgrade en echt de moeite waard :D
Als je wilt, kan ik er bij daglicht wel een keer een fotootje van schieten :)

Als ik weet welke Clio, dan kan ik het gewoon betellen. Peugeot 106 ook nog een bepaald bouwjaar?

Typische basiskennis voor iemand bij Indumij ;D :eusa_whistle:

Citaat van: BBS op 17-02-2013 20:17:25
Ik heb zelf ook de clio wisserarm op de achterkant liggen. Het ding "kijkt" gewoon een stuk mooier als de standaard Volvo wisserarm. ;)
Optisch gezien is het imho een waardevolle upgrade en echt de moeite waard :D
Als je wilt, kan ik er bij daglicht wel een keer een fotootje van schieten :)

Fotootje is altijd leuk. Heb je die dan nog niet?


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

TonV70R

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

BBS

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-02-2013 20:21:05

Fotootje is altijd leuk. Heb je die dan nog niet?


Ewøut

Ik heb er nog 1, is niet je van het maar beter is er niet:



Ik zit nu wel even te twijfelen of het een Clio wisser is of een V90 exemplaar.
Hij komt van de klep af van PWaes en volgens mij was dat diegene die op de link hierboven staat
Volvoloos....

Ewout Schalkwijk

Twee upgrades vandaag:

Old Faithful:

Nieuw hulsje voor de achterwisser. Zo blijft die hopenlijk weer een paar jaar functioneren. Een mooie Clio wisserarm komt in maart. Is als het goed is besteld. :eusa_whistle:

Hulsje


Tadaaaaa. Als nieuw. :angel:



Voor het meissie:

Omdat ze zo goed voor me zorgt. :eusa_whistle:


Een witte aaifoon 5 32gb.




Heb vandaag even m'n 'struisvogel' vermomming af gedaan, en even gekeken naar m'n verstuivers en kleppendekselpakking: Alles droog.  :eusa_dance: :D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein