Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-02-2013 20:06:46
Nou is de wisserarm zelf ook niet meer helemaal lekker. Was dat niet dat je daar een Peugeot of Renault arm op kon schroeven? Zou het er ook nog beter uit zien.

Of is dit iets met klok en klepel...  :eusa_whistle:

Nee, aap en gouden ring :P

Een Clio-wisserarm dacht ik, maar waarom zou je?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 17-02-2013 20:08:47
Een Clio-wisserarm dacht ik, maar waarom zou je?

Mooier dan origineel? En als je het dan toch vervangt... :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

KIM rijdt ermee. Ik (nog) niet. Arm komt van Clio af, wisserblad van Peugeot 106

BBS

Ik heb zelf ook de clio wisserarm op de achterkant liggen. Het ding "kijkt" gewoon een stuk mooier als de standaard Volvo wisserarm. ;)
Optisch gezien is het imho een waardevolle upgrade en echt de moeite waard :D
Als je wilt, kan ik er bij daglicht wel een keer een fotootje van schieten :)
Volvoloos....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: BBS op 17-02-2013 20:17:25
Ik heb zelf ook de clio wisserarm op de achterkant liggen. Het ding "kijkt" gewoon een stuk mooier als de standaard Volvo wisserarm. ;)

Als ik weet welke Clio, dan kan ik het gewoon betellen. Peugeot 106 ook nog een bepaald bouwjaar?

Typische basiskennis voor iemand bij Indumij ;D :eusa_whistle:

Citaat van: BBS op 17-02-2013 20:17:25

Fotootje is altijd leuk. Heb je die dan nog niet?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

TonV70R

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

BBS

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-02-2013 20:21:05

Fotootje is altijd leuk. Heb je die dan nog niet?

Ewøut

Ik heb er nog 1, is niet je van het maar beter is er niet:

Ik zit nu wel even te twijfelen of het een Clio wisser is of een V90 exemplaar.
Hij komt van de klep af van PWaes en volgens mij was dat diegene die op de link hierboven staat
Volvoloos....

Ewout Schalkwijk

Twee upgrades vandaag:

Old Faithful:

Nieuw hulsje voor de achterwisser. Zo blijft die hopenlijk weer een paar jaar functioneren. Een mooie Clio wisserarm komt in maart. Is als het goed is besteld. :eusa_whistle:

Hulsje

Tadaaaaa. Als nieuw. :angel:

Voor het meissie:

Omdat ze zo goed voor me zorgt. :eusa_whistle:

Een witte aaifoon 5 32gb.

Heb vandaag even m'n 'struisvogel' vermomming af gedaan, en even gekeken naar m'n verstuivers en kleppendekselpakking: Alles droog.  :eusa_dance: :D

Ewøut

Broabander

Hee, zo'n doossie kreeg ik vandaag ook in de post, maar dan zwart ;D Door T-Mobile omgeruild nadat degene die ik sinds oktober had nu al kapot was.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

KIM

Haal ook even een Peugeot 106 wapper voor op die wisserarm, want die zal er wellicht niet bij zitten. Dat maakt het mooi af.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 20-02-2013 07:48:04
Haal ook even een Peugeot 106 wapper voor op die wisserarm, want die zal er wellicht niet bij zitten. Dat maakt het mooi af.

Komt goed, Sbv is er achter aan. Ook gelijk voor zijn banaan.

Stapje voor stapje wordt de V70 steeds beter en mooier. :eusa_dance:

Ewøut

dbs1

Bij mij zit er een complete Peugeot 106 arm en blad op. De wisser gaat bij gebruik mooi door het gat tussen spoiler en klep door. Levert een lekker groot wisoppervlak op, maar je moet het wel mooi vinden natuurlijk.

Overigens was het bij de bevestiging noodzakelijk enige gastape te gebruiken om te zorgen dat de arm niet te ver over de as gaat bij aandraaien van de moer. Wellicht dat de Clio wisser beter past.
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

Sbv

Clio wisser past meteen. Bestellen is zo gedaan. Wisserblad zal ik even bij de buren halen als ik in Breda ben

Ewout Schalkwijk

Citaat van: dbs1 op 20-02-2013 15:48:27
Overigens was het bij de bevestiging noodzakelijk enige gastape te gebruiken om te zorgen dat de arm niet te ver over de as gaat bij aandraaien van de moer. Wellicht dat de Clio wisser beter past.

Kijk, dat vind ik niet fijn. Of het past, of het past niet, maar dan wil ik het niet hebben. Net als die wisser van een V90. Ook mooi, maar moeten boren om het passend te krijgen... :eusa_think:

Ewøut

Jalle

Had je wat goed te maken? :D Leuke update!