Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Broabander

Hee, zo'n doossie kreeg ik vandaag ook in de post, maar dan zwart ;D Door T-Mobile omgeruild nadat degene die ik sinds oktober had nu al kapot was.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

KIM

Haal ook even een Peugeot 106 wapper voor op die wisserarm, want die zal er wellicht niet bij zitten. Dat maakt het mooi af.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 20-02-2013 07:48:04
Haal ook even een Peugeot 106 wapper voor op die wisserarm, want die zal er wellicht niet bij zitten. Dat maakt het mooi af.

Komt goed, Sbv is er achter aan. Ook gelijk voor zijn banaan.

Stapje voor stapje wordt de V70 steeds beter en mooier. :eusa_dance:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

dbs1

Bij mij zit er een complete Peugeot 106 arm en blad op. De wisser gaat bij gebruik mooi door het gat tussen spoiler en klep door. Levert een lekker groot wisoppervlak op, maar je moet het wel mooi vinden natuurlijk.

Overigens was het bij de bevestiging noodzakelijk enige gastape te gebruiken om te zorgen dat de arm niet te ver over de as gaat bij aandraaien van de moer. Wellicht dat de Clio wisser beter past.
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

Sbv

Clio wisser past meteen. Bestellen is zo gedaan. Wisserblad zal ik even bij de buren halen als ik in Breda ben

Ewout Schalkwijk

Citaat van: dbs1 op 20-02-2013 15:48:27
Overigens was het bij de bevestiging noodzakelijk enige gastape te gebruiken om te zorgen dat de arm niet te ver over de as gaat bij aandraaien van de moer. Wellicht dat de Clio wisser beter past.

Kijk, dat vind ik niet fijn. Of het past, of het past niet, maar dan wil ik het niet hebben. Net als die wisser van een V90. Ook mooi, maar moeten boren om het passend te krijgen... :eusa_think:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jalle

Had je wat goed te maken? :D Leuke update!

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

dbs1

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-02-2013 17:57:23
Citaat van: dbs1 op 20-02-2013 15:48:27
Overigens was het bij de bevestiging noodzakelijk enige gastape te gebruiken om te zorgen dat de arm niet te ver over de as gaat bij aandraaien van de moer. Wellicht dat de Clio wisser beter past.

Kijk, dat vind ik niet fijn. Of het past, of het past niet, maar dan wil ik het niet hebben. Net als die wisser van een V90. Ook mooi, maar moeten boren om het passend te krijgen... :eusa_think:

Ewøut

Je hebt natuurlijk gelijk, maar één keer tapen en al 2,5 jaar prima vast (en regelmatig gebruikt) kan ik mee leven. Overigens heb ik die revisie van de as ook al eens gedaan, inclusief gescheurde huls, ze krijgen ook allemaal dezelfde kwalen  8)
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

Ewout Schalkwijk



Gewoon. Omdat het een geile bak is. :angel:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Eens!


En ik ben jaloers op de sneeuw......  :eusa_shifty:

Taranis

Alweer gewassen?? ;D


Hier zit het zout uit Noorwegen er nog op  :eusa_shifty:

elianmars

Liggen er nou van die smalle bandjes onder, of lijkt dat maar zo?  :eusa_think:

Taranis

215/65R16 als 't goed is... of dat breed of smal is laat ik aan jou over ;D

Bouke

Vervelend zeg zo'n schone wagen  :eusa_liar: ik vind hier steeds te koud of ik heb wat anders :eusa_wall: mooi hoor je XC  :eusa_drool: :eusa_drool: