Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 21-02-2013 21:13:28
215/65R16 als 't goed is... of dat breed of smal is laat ik aan jou over ;D

Ik geloof het ook. Die maat dan. Smal? Wat wil je dan? Smal (in mijn geval gewoon standaard maat) is altijd beter in de winter dan breed.

Daarbij heb ik, tot nu toe, nog nooit geld uit gegeven aan mooie velgen of speciale banden. Wel aan de 'beste' banden voor m'n auto.

Ik geef toe dan 'breder' er mooier uit ziet.  :eusa_shifty:  beauty is only skin deep.  :angel:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Dan lijkt het maar zo. Ik rijd op 225 winterbanden, dat scheelt maar een centimetertje.

Ewout Schalkwijk

#3182
Citaat van: elianmars op 21-02-2013 21:58:42
Dan lijkt het maar zo. Ik rijd op 225 winterbanden, dat scheelt maar een centimetertje.

Soms telt elke centimeter.  :eusa_whistle:






;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Taranis op 21-02-2013 21:07:17
Alweer gewassen?? ;D


Hier zit het zout uit Noorwegen er nog op  :eusa_shifty:
Bij mij ook. Auto is alweer een stuk schoner dan tijdens rijden in Noorwegen. Ding maakt zichzelf netjes schoon, scheelt mij werk

Ewout Schalkwijk

#3184
Citaat van: Sbv op 21-02-2013 23:12:39
Citaat van: Taranis op 21-02-2013 21:07:17
Alweer gewassen?? ;D


Hier zit het zout uit Noorwegen er nog op  :eusa_shifty:
Bij mij ook. Auto is alweer een stuk schoner dan tijdens rijden in Noorwegen. Ding maakt zichzelf netjes schoon, scheelt mij werk



Ik probeer de auto minstens maandelijks te wassen. Daarna is die een paar dagen zo mooi... :D

Vanochtend werden we wakker met -16 graden en het mooiste weer van de wereld. Strakblauwe lucht, kurkdroog asfalt. Na 235 kilometer rijden was de XC nog net zo schoon als vanochtend. Dat gebeurt hier niet vaak.

Hoewel ik dit iedere dag zie, vond ik het vandaag de moeite waard om even te stoppen.


en nog eentje.



Ewøut


Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

de geneRaal

Tssss  :eusa_snooty:  beetje ons lekker maken met die foto's.......
En dan te bedenken dat ik over 4 maandjes naar norge op vakantie ga,kan nu niet meer wachten   ;D
Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

Citaat van: de geneRaal op 22-02-2013 07:10:40
Tssss  :eusa_snooty:  beetje ons lekker maken met die foto's.......
En dan te bedenken dat ik over 4 maandjes naar norge op vakantie ga,kan nu niet meer wachten   ;D

Ik ben bang (ik hoop eigenlijk) dat de sneeuw en het ijs dan wel weg is. :eusa_whistle:



;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Leuk om te zien hoe het vordert!  :)

Taranis

Je hebt er inderdaad lekker de vaart in, netjes!

Al bericht hoe die knuppels je akkefietje met de trapverwarming op gaan lossen?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 22-02-2013 16:30:10
Je hebt er inderdaad lekker de vaart in, netjes!

Al bericht hoe die knuppels je akkefietje met de trapverwarming op gaan lossen?

In het ergste geval gaan de tegels er weer uit... :eusa_wall:

Als het maar opgelost wordt. Ik moet zeggen dat Marije het in het blog weer ietwat te zwart/wit heeft opgeschreven, want de trap is al een week sneeuwvrij bij temperaturen tot wel -16 toe. Er is een 'fout' uit de schakeling gehaald en sindsdien ontdooit de trap wel. Er wordt maar 850Watt getrokken ipv de verwachte > 2000Watt, maar of dat per definitie 'slecht' is...

Het zal wat langer duren, maar volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit. 8 uur * 2000W= 16000Watt of 19 uur * 850W= 16000Watt.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

't Is dus nu eigenlijk wachten op de eerste flinke sneeuwbui om te testen of 't afdoende werkt zo? :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 22-02-2013 20:44:27
't Is dus nu eigenlijk wachten op de eerste flinke sneeuwbui om te testen of 't afdoende werkt zo? :)

Die sneeuw die je op de trap zag liggen is er gewoon afgedooid, alleen het duurde een half dagje langer dan verwacht.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ja duuuuh, het was dan ook +2 toen we weg reden :eusa_doh:







:P

Jalle

Waar in Noorwegen zit jij? Ik ga met Pasen even naar mijn ouders in Trysil... Zonder XC daarintegen :(