Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

triton

Ziet er netjes uit die verbouwing, wordt tijd dat ik weer eens die kant op kom .
Maar als er geen ritjes zijn kan ik ze ook niet maken........
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Jalle op 23-02-2013 08:15:51
Waar in Noorwegen zit jij? Ik ga met Pasen even naar mijn ouders in Trysil... Zonder XC daarintegen :(

Hvittingfoss in de Kongsberg kommune. http://goo.gl/maps/72pFQ
Dat is nog zo'n 3,5 uur van Trysil af hoor. Maar misschien is de midzomernacht meet iets voor je?

Citaat van: triton op 23-02-2013 09:29:07
Ziet er netjes uit die verbouwing, wordt tijd dat ik weer eens die kant op kom .
Maar als er geen ritjes zijn kan ik ze ook niet maken........

Ja, dat is echt jammer. Ook vreemd dat die verhuizingen volledig op z'n gat liggen. Nou ja, niet echt vreemd met die crisis bij 'jullie'. :eusa_think:
Maar ik ga er nu vanuit dat je er in juni bij bent. :eusa_whistle:


Het sneeuwt :eusa_dance: :eusa_dance:


Ik blijf verse tekenfilm sneeuw (die mooie grote statig vallende vlokken) echt schitterend vinden. Het is ook maar -1 graad nu.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jalle

Dat is inderdaad wel een stuk er vandaan. Midzomernacht meet? Ik denk dat we dan gewoon hier in Stockholm zitten maar wie weet.

Sbv

Wij zijn weg en er valt weer sneeuw.....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 23-02-2013 15:18:26
Wij zijn weg en er valt weer sneeuw.....

... en nu is het in eens +5 graden. :eusa_wall:

Ik weet niet wat de weergoden aan het doen zijn, maar dit slaat helemaal nergens op. Donderdag wordt er zelfs +8 graden voorspeld.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jalle

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-02-2013 15:43:45
Citaat van: Sbv op 23-02-2013 15:18:26
Wij zijn weg en er valt weer sneeuw.....

... en nu is het in eens +5 graden. :eusa_wall:

Ik weet niet wat de weergoden aan het doen zijn, maar dit slaat helemaal nergens op. Donderdag wordt er zelfs +8 graden voorspeld.



Heerlijk toch eindelijk die sneeuw weg en de zomerbanden er weer onder ;)

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-02-2013 15:43:45
Citaat van: Sbv op 23-02-2013 15:18:26
Wij zijn weg en er valt weer sneeuw.....

... en nu is het in eens +5 graden. :eusa_wall:

Ik weet niet wat de weergoden aan het doen zijn, maar dit slaat helemaal nergens op. Donderdag wordt er zelfs +8 graden voorspeld.



Hier momenteel -5 en de rest van de week ca 3 tot 5 overdag en -2 tot -6 's nachts. Lijkt me typisch lenteweer.
Grappig trouwens dat wij het voor de verandering kouder hebben dan jullie. Alhoewel - de kundigheid van de zweedse weersdeskundige laat ook te wensen over ...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Jalle op 23-02-2013 15:48:26
Heerlijk toch eindelijk die sneeuw weg en de zomerbanden er weer onder ;)

Nu al dan? Tot en met Pasen is het winter...(volgens de Noren dan. :eusa_whistle:)
Maar eind februari is wel heel vroeg.

Citaat van: viking_in_shorts op 23-02-2013 16:14:15
Hier momenteel -5 en de rest van de week ca 3 tot 5 overdag en -2 tot -6 's nachts. Lijkt me typisch lenteweer.
Grappig trouwens dat wij het voor de verandering kouder hebben dan jullie. Alhoewel - de kundigheid van de zweedse weersdeskundige laat ook te wensen over ...

Gebeurt niet vaak inderdaad.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#3203
Vanochtend: -14 graden. Vanmiddag: +11 graden. 25 graden verschil. :o Het voorjaar komt er echt aan.



Gisteren lag er een pakje uit Zweden op de mat. Originele instructieboekjes in het Nederlands. :eusa_dance:


Old Faithful had een Duits boekje en de XC een Zweeds. Beide talen zijn prima te begrijpen, maar Nederlands blijft toch je moerstaal. Als er Noorse boekjes bestonden dan had ik zeker die besteld, maar die Zweden blijven het bestaan van Noorwegen ontkennen. :eusa_wall:


Beide auto's rijden heerlijk en ik verheug me echt op m'n 'vrijgezellen weekje naar Nederland. Heerlijk met Old Faithful rijden, distributie laten vervangen en de Roetmeeuw ff repareren... :eusa_whistle:

Ben ook nog van plan even bij KIM langs te gaan, maar ik ben er nog niet uit wanneer ik dat kan inpassen. Eerst kijken of hij dat wel leuk vindt.


Ewøut

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-02-2013 21:18:23
maar die Zweden blijven het bestaan van Noorwegen maar ontkennen. :eusa_wall:

En gelijk hebben ze. Stelletje wereldvreemde nazi's :evil:

Ik heb Arjen en Wouter alvast voorbereid op het inferno wat komen gaat ;D

Ewout Schalkwijk

Het is voorjaar, en er hangt iets moois in de lucht... :eusa_dance:


Meer mag ik niet zeggen. :-X :-X :-X

m.o.e.i.l.i.j.k. o.m. m.'n m.o.n.d. t.e. h.o.u.d.e.n. :'(



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-02-2013 21:18:23
Ben ook nog van plan even bij KIM langs te gaan, maar ik ben er nog niet uit wanneer ik dat kan inpassen. Eerst kijken of hij dat wel leuk vindt.


Ewøut



Enorm leuk!

Ik verveel op dag 1 thuis al en baal van al die mooie sleutelverhaaltjes hier waar ik niet aan mee kan doen...

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-03-2013 10:38:10
Het is voorjaar, en er hangt iets moois in de lucht... :eusa_dance:


Meer mag ik niet zeggen. :-X :-X :-X

m.o.e.i.l.i.j.k. o.m. m.'n m.o.n.d. t.e. h.o.u.d.e.n. :'(



Ewøut
Ik zal ook niets zeggen......Denk leuk projectje

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-03-2013 10:38:10
Het is voorjaar, en er hangt iets moois in de lucht... :eusa_dance:


Meer mag ik niet zeggen. :-X :-X :-X

m.o.e.i.l.i.j.k. o.m. m.'n m.o.n.d. t.e. h.o.u.d.e.n. :'(



Ewøut


Zeg dan niks  :eusa_snooty:

grijzev70tdi

Eensch.... Dit is niet eerlijk :eusa_snooty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder