Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 14-03-2013 19:03:04
Gaat die 019 nu mee naar Zweden?

:eusa_snooty:

Noorwegen, waarde vriend :eusa_whistle:

Project 019 begint een week later aan z'n laatste reis. Verwachte aankomsttijd: Påskeaften (avond/nacht voor Pasen).


Citaat van: Jalle op 14-03-2013 19:11:28
LMFAO, is het zo erg? ;D

If you only knew. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jalle


Hiker

Dat heb je als je net een topic van tim leest.......

Tip ik het goed dat ronald en sander  019's laatste reis begeleijden  :'(
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Citaat van: Hiker op 14-03-2013 19:34:14
Dat heb je als je net een topic van tim leest.......

Tip ik het goed dat ronald en sander  019's laatste reis begeleijden  :'(
Voor alsnog ben ik reserve bezem wagen. Plan was er eerst wel, maar met het oog op werk ellende vrees ik dat ik niet de hele tijd vrij kan zijn. Mocht Ronald stranden ergens voor de boot naar Noorwegen dan sjees ik wel die kant uit

Taranis

Citaat van: Sbv op 14-03-2013 20:25:47
Mocht Ronald stranden ergens voor de boot naar Noorwegen dan sjees ik wel die kant uit

Dat gaat niet gebeuren, maar 't is wel handig om iets achter de hand te hebben ja. Vooralsnog toont de 019 zich een prima betrouwbare auto :)

@ Ewout: goede reis en geniet er van! Tot dinsdag :D

StefanCJ

Maken jullie er ook een reisverslag ala TopGear van? Dan wel gewoon gaan rijden zonder eerst de halve auto te verbouwen hoor, ik hoorde alweer dingen als draagarmen, remmen, banden etc., dan is het allemaal toch wat minder spannend  ;D.

:)

Taranis

Ik vond het ritje vanaf Heiligerlee naar huis en het warmstookritje voor de APK achteraf gezien al spannend genoeg eigenlijk  :eusa_think:

Maar ik wil best onderweg een boomstam door het achterraam keilen of een stuk uit de deur zagen hoor :evil: ;D

StefanCJ

En uiteraard de 019 verbouwen tot kampeerwagen met volwaardig bed, klusruimte en keukentje

Veel plezier!

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 15-03-2013 14:22:00
Ik vond het ritje vanaf Heiligerlee naar huis en het warmstookritje voor de APK achteraf gezien al spannend genoeg eigenlijk  :eusa_think:

Maar ik wil best onderweg een boomstam door het achterraam keilen of een stuk uit de deur zagen hoor :evil: ;D

Vergeet dan ook niet even de achteras er onder vandaan te rijden. :angel:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Maar dan wel de laatste paar honderd meter, anders moet de bezemwagen er weer achteraan rijden.

Ewout Schalkwijk

Zo, nog even de laatste spulletjes bij elkaar harken, bordje met eten naar binnen molenwieken, en dan over een uurtje in de auto richting boot. 19:00 uur afvaart vanaf Larvik. Het heeft best wat gesneeuwd vandaag en de wegen zijn glad. Heel rustig aan om het lijntje niet te breken.

Hopelijk heeft het niet gesneeuwd in Denemarken en Duitsland.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Het sneeuwt zelfs hier nu dus....

Sbv

Er is reserve plaatwerk op voorraad hoor  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 15-03-2013 15:45:36
Er is reserve plaatwerk op voorraad hoor  ;D

Dat heb ik vanmiddag al bijna nodig gehad. Ik reed heel rustig een bochtje naar beneden met negatieve verkanting, toen Old Faithful ineens begon te glijden... Daar wordt je niet vrolijk van, en dus komen er volgend jaar de beste Nokian's onder die ik kan kopen. :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

widebody

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-03-2013 15:54:22
Citaat van: Sbv op 15-03-2013 15:45:36
Er is reserve plaatwerk op voorraad hoor  ;D

Dat heb ik vanmiddag al bijna nodig gehad. Ik reed heel rustig een bochtje naar beneden met negatieve verkanting, toen Old Faithful ineens begon te glijden... Daar wordt je niet vrolijk van, en dus komen er volgend jaar de beste Nokian's onder die ik kan kopen. :eusa_whistle:


Ewøut

Tja als je awd gewend bent is fwd opeens heel erg wennen.

Goeie reis!!