Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Marije

Ewout is van boord en gaat NU rijden  :eusa_dance:

Sbv

Citaat van: Marije op 15-03-2013 23:09:04
Ewout is van boord en gaat NU rijden  :eusa_dance:
Mooi, dan moet het wel goed komen denk ik zo.
Ben je nu blij dat hij eindelijk het land uit is ?  ;D

Marije

Citaat van: Sbv op 15-03-2013 23:12:39
Citaat van: Marije op 15-03-2013 23:09:04
Ewout is van boord en gaat NU rijden  :eusa_dance:
Mooi, dan moet het wel goed komen denk ik zo.
Ben je nu blij dat hij eindelijk het land uit is ?  ;D

Eindelijk een weekje rust, Sander  ;) Nee hoor, ik ga hem best missen, maar ik gun hem dit zo! Eind april mag ik een weekje  :eusa_clap:

Taranis


knoopie

Citeer« Antwoord #3474 Gepost op: Vandaag om 03:51 »

Slaappilletje uitgewerkt of had je nachtdienst?

;D

Bouke

Ben je al in Friesland aangekomen en heb je een goede reis gehad :)

Sbv

Citaat van: Bouke op 16-03-2013 11:01:20
Ben je al in Friesland aangekomen en heb je een goede reis gehad :)
Hij is alweer op doorreis geloof ik

Taranis

Citaat van: knoopie op 16-03-2013 10:32:31
Citeer« Antwoord #3474 Gepost op: Vandaag om 03:51 »

Slaappilletje uitgewerkt of had je nachtdienst?

;D

Nachtdienst, in de kroeg met de Zeeuwse forumdelegatie ;D

knoopie

Citaat van: Taranis op 16-03-2013 13:07:58
Citaat van: knoopie op 16-03-2013 10:32:31
Citeer« Antwoord #3474 Gepost op: Vandaag om 03:51 »

Slaappilletje uitgewerkt of had je nachtdienst?

;D

Nachtdienst, in de kroeg met de Zeeuwse forumdelegatie ;D

Dan zal je hem wel lekker geraakt hebben...
en met Jan de hamer wakker geworden vanmiddag....


Taranis

Nee hoor, 10 uur vanmorgen wakker en nergens last van. De logeerkamer opgeruimd voor die gekke Noor :) (lees: troep die ik er tijdens verhuizing neer gegooid heb wat efficiënter opgestapeld en de kliko zit nu vol ;D )

Ewout Schalkwijk

Zo, ff een berichtje van 'de gekke Noor' en Old Faithful.

Vannacht een keer geprobeerd te slapen op de achterbank, maar het was -5 graden buiten, dus na drie kwartier werd ik stijf en rillend van de kou wakker. Toch maar weer doorgereden.

Om 08:45 was ik bij Hiker en hebben we gezellig koffie gedronken. Daarna stelde Hiker voor om de dakrails als vast te verwisselen. Omdat hij die klus bij zijn V70 net gedaan had wist Hiker nog precies hoe het moest. Het was stervenskoud buiten met die vochtige lucht en gure wind, dus Hiker heeft het meeste gedaan terwijl ik vooral bezig was om m'n handen warm te houden. Haiko, super bedankt voor je montagehulp en de lekkere koffie. Als je weer eens zin hebt om een ritje te maken, dan weet je welke kant op.

Daarna heerlijk geluncht met vrienden in m'n oude woonplaats. Lunch bestond uit een patatje oorlog, broodje kroket en een frikandel speciaal. H E E R L I J K. ;D Gezellig een paar uur zitten ouwehoeren en toen op weg naar het 'westen'. Elianmars een Whatsappje gestuurd of die het leuk vond als ik een bakkie kwam doen en dat was zo. :eusa_clap: Gezellig zitten kletsen en toen door naar Den Haag naar m'n broer. Vanavond heerlijk chinees gegeten, dus ik heb m'n lievelingshapjes weer even erin zitten. Dinsdag nog een keer.  :eusa_dance:


Morgen de verjaardag van m'n nichtje vieren die vijf wordt. Dit is de eerste keer dat ik erbij ben. Wellicht in de middag nog zin in een ritje in de omgeving. Iemand ideeën? :eusa_whistle:


Old Faithful heeft het prima gedaan. Niet hard gereden, zo'n beetje 140km/h op de teller. lekker gangetje en ik had geen zin om zes 's-morgens al bijna Hiker op de stoep te staan.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars


Ewout Schalkwijk

Pannekoeken?  :eusa_whistle:



Babi pangang met nasi. ;D

Ik ga plat. Ben helemaal stuk.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-03-2013 22:50:46
Pannekoeken?  :eusa_whistle:



Babi pangang met nasi. ;D

Ik ga plat. Ben helemaal stuk.


Biefstuk met bloccoli. En witte lijst. Lekkel lekkel!  :eusa_drool:

Slaap lekkel!  :)

triton

Koffie staat klaar hoor als je zin hebt.
Professioneel raddraaier