Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

En uiteraard de 019 verbouwen tot kampeerwagen met volwaardig bed, klusruimte en keukentje

Veel plezier!

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 15-03-2013 14:22:00
Ik vond het ritje vanaf Heiligerlee naar huis en het warmstookritje voor de APK achteraf gezien al spannend genoeg eigenlijk  :eusa_think:

Maar ik wil best onderweg een boomstam door het achterraam keilen of een stuk uit de deur zagen hoor :evil: ;D

Vergeet dan ook niet even de achteras er onder vandaan te rijden. :angel:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Maar dan wel de laatste paar honderd meter, anders moet de bezemwagen er weer achteraan rijden.

Ewout Schalkwijk

Zo, nog even de laatste spulletjes bij elkaar harken, bordje met eten naar binnen molenwieken, en dan over een uurtje in de auto richting boot. 19:00 uur afvaart vanaf Larvik. Het heeft best wat gesneeuwd vandaag en de wegen zijn glad. Heel rustig aan om het lijntje niet te breken.

Hopelijk heeft het niet gesneeuwd in Denemarken en Duitsland.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Het sneeuwt zelfs hier nu dus....

Sbv

Er is reserve plaatwerk op voorraad hoor  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 15-03-2013 15:45:36

Dat heb ik vanmiddag al bijna nodig gehad. Ik reed heel rustig een bochtje naar beneden met negatieve verkanting, toen Old Faithful ineens begon te glijden... Daar wordt je niet vrolijk van, en dus komen er volgend jaar de beste Nokian's onder die ik kan kopen. :eusa_whistle:

Ewøut

widebody

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-03-2013 15:54:22
Citaat van: Sbv op 15-03-2013 15:45:36

Dat heb ik vanmiddag al bijna nodig gehad. Ik reed heel rustig een bochtje naar beneden met negatieve verkanting, toen Old Faithful ineens begon te glijden... Daar wordt je niet vrolijk van, en dus komen er volgend jaar de beste Nokian's onder die ik kan kopen. :eusa_whistle:

Ewøut

Tja als je awd gewend bent is fwd opeens heel erg wennen.

Goeie reis!!

Marije

Ewout is van boord en gaat NU rijden  :eusa_dance:

Sbv

Citaat van: Marije op 15-03-2013 23:09:04
Mooi, dan moet het wel goed komen denk ik zo.
Ben je nu blij dat hij eindelijk het land uit is ?  ;D

Marije

Citaat van: Sbv op 15-03-2013 23:12:39
Citaat van: Marije op 15-03-2013 23:09:04
Mooi, dan moet het wel goed komen denk ik zo.
Ben je nu blij dat hij eindelijk het land uit is ?  ;D

Eindelijk een weekje rust, Sander  ;) Nee hoor, ik ga hem best missen, maar ik gun hem dit zo! Eind april mag ik een weekje  :eusa_clap:

Taranis

knoopie

Citeer« Antwoord #3474 Gepost op: Vandaag om 03:51 »

Slaappilletje uitgewerkt of had je nachtdienst?

;D

Bouke

Ben je al in Friesland aangekomen en heb je een goede reis gehad :)

Sbv

Citaat van: Bouke op 16-03-2013 11:01:20
Ben je al in Friesland aangekomen en heb je een goede reis gehad :)
Hij is alweer op doorreis geloof ik