Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Marije

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-03-2013 23:42:41
De politie: http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/goes/ietstehard.jpg


:angel: :eusa_whistle:



Zo, je bent weer lekker bezig... Die 'goedkope' onderdelenauto wordt zo toch een stukje duurder als je niet uit gaat kijken...  :-\

Ewout Schalkwijk

#3496
Citaat van: Marije op 19-03-2013 23:46:13
Zo, je bent weer lekker bezig... Die 'goedkope' onderdelenauto wordt zo toch een stukje duurder als je niet uit gaat kijken...  :-\

;D

Hou ook van jou. De zomervakantie wordt toch dichterbij huis dit jaar. ;D

:-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marije

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-03-2013 23:48:50

De zomervakantie wordt toch dichterbij huis dit jaar. ;D


Dat geldt dan zeker alleen voor jou...   :eusa_dance:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marije op 19-03-2013 23:52:46
Dat geldt dan zeker alleen voor jou...   :eusa_dance:


For better and for worse??? Of stelde dat niks voor?  :eusa_whistle: je betaalt gewoon 50% mee. ;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marije

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-03-2013 23:55:12

For better and for worse??? Of stelde dat niks voor?  :eusa_whistle: je betaalt gewoon 50% mee. ;D


Mag ik je er even heel fijntjes aan herinneren dat JIJ niet in gemeenschap van goederen wilde trouwen? Je mag van mij op de blaren zitten, terwijl IK van de zomer lekker de hort op ga!  :evil:

Taranis

Wel grappig dat de bekeuring waarschijnlijk duurder is dan wat project 019 in aanschaf kostte :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marije op 20-03-2013 00:15:47
Mag ik je er even heel fijntjes aan herinneren dat JIJ niet in gemeenschap van goederen wilde trouwen? Je mag van mij op de blaren zitten, terwijl IK van de zomer lekker de hort op ga!  :evil:

Sorry.  :-[


N*uken?  :evil:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marije

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-03-2013 00:18:44
Citaat van: Marije op 20-03-2013 00:15:47
Mag ik je er even heel fijntjes aan herinneren dat JIJ niet in gemeenschap van goederen wilde trouwen? Je mag van mij op de blaren zitten, terwijl IK van de zomer lekker de hort op ga!  :evil:

Sorry.  :-[


N*uken?  :evil:

Meen je geen donder van, je wilt gewoon niet alleen thuisblijven.  >:(

Ga je mond spoelen, zo kan je niet praten op het forum!  :eusa_silenced:

Ewout Schalkwijk

Nog even een paar andere foto's:

Zaterdag: aankomst bij Hiker. Even lekker koffiedrinken en kennismaken. Nadat ik de nacht heb geprobeerd door te brengen langs de Duitse autocbahn bij -5 graden en een uptime van ruim 26 uur, kreeg ik het niet echt meer lekker warm. Bij + 1 graad in de gierende wind kreeg ik m'n handen niet echt meer uit m'n zakken. Hiker schroefde onverschrokken de nieuwe dakrails op Old Faithful.



Daarna m'n reis via een super lunch in Ouwsterhaule naar Den Haag vervolgd.

Maandag ben ik bij KIM gaan kijken en een paar uurtjes heerlijk geouwehoerd. Marjolein had ondertussen een heerlijke hutspot in elkaar getoverd die zeer soepeltjes naar binnen gleed.

Naderhand heeft KIM me ern rondleiding gegeven in z'n klushok en z'n blok laten zien die al klaar hing/stond voor revisie.

Nog even twee plaatjes met de rode R en de V70.




Vanavond in Goes bij Taranis geland en voor mij de eerste kennismaking met 'Project 019'.

Die kennismaking eindigde bijna in een bekeuring wegens het rijden als een mongeaul door ondergetekende. Toen ik de strijd opgaf en netjes de berm in manouvreerde, spoot de Transporter van de politie ons voorbij en verdween al snel in de richting van de MacD. De adrealine spoot nog even door m'n aorta heen.  :angel:

In Middelburg heeft Ronald me mee genomen naar de stamkroeg van Pascal, die helaas niet aanwezig was. Na twee La Chouffe's bij Brooklyn zijn we doorgewandeld naar Cafe de Mug waar de Chimay blauw zich van z'n beste kant liet zien.

Op de terugweg hebben we de 019 even laten werken. Het 'geintje' met m'n Chickie was dan ook niet echt. ;D

Nu lekker pitten want over vijfeneenhalf uur tremt Ronald me weer m'n nest uit.


Truste allemaal


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Hahahaha, slaap ze en geniet der van ;D ;D

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Marije


KIM

Lekker... Diesel aan de handjes  :eusa_snooty:

Veel sleutelplezier mannen!

Bouke


Sbv

Veel succes vandaag. We horen het vanavond wel.