Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

widebody

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-03-2013 07:12:56
Vandaag weer op pad naar huis. Eerst even de schone moeder ophalen en reisklaar maken.  :eusa_whistle:

Goes- Huizen- hamburg- gøteborg- hvittingfoss.

Ewøut

Goeie reis!

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Sbv

Goede reis, waarschijnlijk zit je ondertussen al ergens in Denemarken

Hiker

Citaat van: Taranis op 23-03-2013 08:08:51
En het is weer stil in Goes...

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/IMG_3839.jpg

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/IMG_3842.jpg

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/IMG_3847.jpg

Goede reis en tot volgende week! :D

Goeie en mooie reis....


Zie ik daar nou onwijs mooie dakrails?? Tsjeeee wat zijn die mooi zeg ;D Ik wou dat ik zulke mooie had    :eusa_think:  :eusa_doh:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

UserID6342

Citaat van: Hiker op 23-03-2013 19:17:12

Zie ik daar nou onwijs mooie dakrails?? Tsjeeee wat zijn die mooi zeg ;D Ik wou dat ik zulke mooie had    :eusa_think:  :eusa_doh:
;D ;D.  Mocht je er nachtmerries van krijgen omdat je ze aan Ewout hebt verkocht, we hebben er nog genoeg liggen hoor als vervanger ;D.

Ewout goede reis, je zult wel bekant thuis zijn onderhand

Ewout Schalkwijk

Bijna thuis. Zit op het laatste pontje. De enorme wind heeft ons tot bij Kopenhagen begeleid en toen nam die eindelijk af. Nu weer lekker -7 zonder wind. Veel beter.


Het was echt een superweek. Foto's volgen in de loop van morgen zowel hier als in het Roetmeeuw blog van Beunald. ;D

Nog een half uurtje sturen en dan neem ik een groot glas wijn.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marije

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-03-2013 23:14:23
Bijna thuis. Zit op het laatste pontje. De enorme wind heeft ons tot bij Kopenhagen begeleid en toen nam die eindelijk af. Nu weer lekker -7 zonder wind. Veel beter.
Het was echt een superweek. Foto's volgen in de loop van morgen zowel hier als in het Roetmeeuw blog van Beunald. ;D
Nog een half uurtje sturen en dan neem ik een groot glas wijn.
Ewøut

Grappig, ik wilde net even gaan melden dat je er bijna was...heb je het zelf al gedaan! Zo zie je maar weer...twee zielen...  :eusa_dance:

Bouke

Je zal wel lekker slapen met een glaasje wijn😴

Sbv


Marije

Citaat van: Sbv op 24-03-2013 00:28:57
Slaap lekker alvast en proost

Dank je dat gaat vast lukken. Ze zijn nu net een kwartiertje thuis  :)  Het is hier nu -12...

KIM

Welkom thuis weer Ewout; dank voor je bezoek.

Hier voelt het momenteel kouder Zegt Marjolein.

Taranis

Vrijdag ben ik met Ewout gaan lunchen bij de Westkaap, waar over iets meer dan een weekje de rode R meet gehouden wordt. Hopelijk hebben jullie het dan warmer dan wij het hadden:






















Sbv


StefanCJ

Het ziet er allemaal behoorlijk fris uit daar!

Ewout Schalkwijk

Hele leuke foto's. Zegt eigenlijk meer over degene die ze maakt dan over het onderwerp. :D

Mijn aanvulling komt eraan.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein