Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-03-2013 19:20:00
Hele leuke foto's. Zegt eigenlijk meer over degene die ze maakt dan over het onderwerp. :D

:-*

KIM

Vorige week was het iig wel warmer.

Ewout Schalkwijk

Aankomst in Goes. Old Faithful meets Project 019. Ronald was nog onderweg, dus ik kon alvast een eerste rondje rond de 019 maken. De 019 ziet er echt boven verwachting goed uit en rijdt heerlijk.



Proefrijden met de 019 en proberen het gerammel te vinden. Snel gevonden maar na vier dagen nog niet opgelost. @Beunald: Als je de klep open doet en onder de rubber nokken aan de zijkant zo'n half IKEA viltje plakt, dan is het over. Je weet dat Old Faithful heel weinig rammelt. :eusa_whistle:


'S-avonds een biertje drinken in 'Brooklyn' in Middelburg. De stamkroeg van Pascal, maar (voor mij helaas), hij was er niet.




Lekkor, maar niet de beste. De Chimay blauw was de allerlekkerste samen met de Erdinger.


Etentje met een deel van de club. Was heel gezellig en echt lekker eten.





Nieuwe draagarmen die eerst de 019 aan een APK keuring moesten helpen en daarna op Old Faithful worden overgezet.


APK keuring in Kapelle. Nadat de beide achterklauwen die compleet vastzaten tijdelijk gereviseerd waren, werd de 019 alsnog goedgekeurd.


M'n nieuwe Comets, met twee nieuwe Nokian banden erop.


WTF? Wat heb ik nou aan m'n trekhaak hangen? Foto sessie en lekker eten bij de Westkaap in Westkapelle


Old Faithful. Zucht, wat een heerlijke auto. ;D


Cafe de Mug in Middelburg, de enige plek waar we twee keer zijn geweest. Leuke plek, en daar kom ik zeker terug. Die Notenwijn is echt heel vreselijk smerig, maar verkoopt als....notenwijn. Je snapt er niks van.  :eusa_silenced:


De allerlekkerste. :eusa_clap:


Het klusteam aan de bar.


En nog twee hele geyle ratels gekocht nadat ik er bij Arjen mee had mogen werken. Die zijn echt helemaal top in kleine ruimte's doordat je het handvat kan laten draaien.


De afgelopen week weer ruim 3000 kilometer getoerd en ik wil langs deze wijze iedereen heel hartelijk bedanken voor de getoonde gastvrijheid. Ik heb er in ieder geval met volle teugen van genoten.

Nog een paar daagjes en dan gaat Beunald a.k.a. Taranis het avontuur aan met de 019 op weg naar Noorwegen. Ik heb namelijk ook op de valreep nog even een veerpootlager aan str*nt gereden.  :eusa_whistle:


Ewøut

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoopie

Leuke reportage en zo bekend voor me. De Mug in Middelburg mijn oude stamkroeg
we hebben er ook heel wat gezellige uurtjes gedronken. Ronald werkt Hans er ook nog steeds achter de bar, en Barent leeft hij nog?


Westkapelle was nu nog rustig zal volgend weekend wel een beetje anders zijn.
Flink gewerkt zo met elkaar leuk om te lezen.....

;)

elianmars


Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 25-03-2013 13:38:18
Al op de weegschaal gestaan?  :eusa_whistle:

+5 kilo... >:( Maar niet getreurd (dat had ik Marije beloofd) gewoon even een paar dagen 'balansen' en dan komt Ronald weer. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Achterwisser tuning:

Origineel Vulva:



Combi Renault og Peugeot:



Soms is Frans beter. :angel:




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

rogerV701998

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2013 11:16:48

De allerlekkerste. :eusa_clap:



Die kocht ik in mijn studententijd regelmatig toen ik weinig tot geen geld had. 2 van die flesje gaf hetzelfde effect als een halve krat bier. ;D

Ewout Schalkwijk

Nou kan ik vijf euro voor een flesje niet echt een koopje noemen, dat kost het hier ook in de staatswinkel.

Ik had er zes op en heb daarna heeeeerlijk geslapen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2013 17:00:01
Achterwisser tuning:

Origineel Vulva:

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_6728.jpg

Combi Renault og Peugeot:

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_6729.jpg

Soms is Frans beter. :angel:

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_6730.jpg


Ewøut
Mooie tjoening E.

Staat een stuk mooier dan de standaard wisserarm

en.... ik heb hem zelf ook  (op de 850)

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2013 11:16:48
@Beunald: Als je de klep open doet en onder de rubber nokken aan de zijkant zo'n half IKEA viltje plakt, dan is het over. Je weet dat Old Faithful heel weinig rammelt. :eusa_whistle:

Ik heb er nu siliconendoppen op geplakt, morgenochtend de test of 't nu opgelost is. Gelukkig rammelt het kapotte veerpootlager harder, dus hoor ik de klep niet meer zo goed ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2013 11:16:48
Cafe de Mug in Middelburg, de enige plek waar we twee keer zijn geweest. Leuke plek, en daar kom ik zeker terug. Die Notenwijn is echt heel vreselijk smerig, maar verkoopt als....notenwijn. Je snapt er niks van.  :eusa_silenced:
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/Project019/IMG_6701.jpg

En je hebt de verkoop van notenwijn die avond aardig gestimuleerd :eusa_clap:

Daarna loop je met Ewout terug naar de 019 en komt ie een paar voor hem wildvreemden tegen die ie notenwijn in café de Mug aan gaat smeren. Dat waren mijn manager en wat andere kencentrale-pipo's ;D (gelukkig waren ze er vandaag niet :P )

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2013 11:16:48
Het klusteam aan de bar.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/Project019/IMG_6708.jpg

Waar is de foto van haar eigenlijk?

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2013 11:16:48
Nog een paar daagjes en dan gaat Beunald a.k.a. Taranis het avontuur aan met de 019 op weg naar Noorwegen. Ik heb namelijk ook op de valreep nog even een veerpootlager aan str*nt gereden.  :eusa_whistle:

Ik weet niet of bezemwagen Sbv dat op kan lossen onderweg, dus ik zal wel een beetje voorzichtig doen :P
De 019 loopt overigens een stuk minder hard met de 17" banden eronder....

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2013 17:00:01
Achterwisser tuning:

Het lijkt wel een beetje op de wisserarm van de XC :eusa_think:

Voor wat betreft de Chimay: ik krijg binnenkort een prijsje voor een kratje... moeten we 't alleen nog in Noorwegen zien te krijgen :P (of je komt 'm hier opdrinken)

Broabander

Beginnen met een Chimay blauw of twee, daarna een paar (mijn persoonlijke favoriet, nét boven de Chimay en de Grand Prestige) Rochefort 10, en je gaat zingend/slaapwandelend naar huis, been there done that :eusa_whistle:
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

#3569
Etter ;D

Ga jij je nou maar zorgen maken dat je een stuk glas op je harses krijgt omdat het een klein beetje waait :P