Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Tnx voor alle goede reizen! In Duitsland anderhalf uur vertraging opgelopen maar die goeddeels weer ingehaald. Nog even 197 op 't GPS gehad, maar sindsdien brandt het lambda lampje weer. Met 180-185 op de cruise loopt ie 't lekkerst.

Inmiddels sta ik op het veerplein in Hirtshals, straks aan boord een glas wijn en dan lekker de oogjes dicht. De 019 doet het prima, het ding wekt echt de indruk dat ie met wat onderhoud zo nog 3 ton zou lopen. Wel trilt de achterkant de laatste paar uur, misschien een plakloodje kwijt.

Ewout tot straks!

Sbv

Slaap lekker voor zo als het lukt

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 29-03-2013 22:53:20
En, al over die plas water?

Nog twee uurtjes op het water en dan nog een 45 minuten sturen. Mits Ronald niet weer met die dounaniere gaat vozen. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-03-2013 00:14:09
Citaat van: Marc O. op 29-03-2013 22:53:20
En, al over die plas water?

Nog twee uurtjes op het water en dan nog een 45 minuten sturen. Mits Ronald niet weer met die dounaniere gaat vozen. ;D

Ja, dat duurde de laatste keer ook al een uur of twee voordat ie 'klaar' was ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

1,5 uur bij die stazie douane :-\ vorige keer ,ik ben benieuwd Ronald ,als ik er niet bij zit of dat wat uit maakt :P

Ewout Schalkwijk

#3606
Nog een uurtje... :eusa_dance:


Update 02:12 uur: na een korte vrijage met de douane mocht Ron toch het land in. :eusa_clap:


Velkommen og God Påske.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv



Jalle


StefanCJ

Mooi zo, en met alleen wat getril achter en een brandend lambdalampje is het toch best netjes.

Marc O.

Dat biertje zal wel lekker gesmaakt hebben na zo'n lange rit :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Mooi dat het allemaal goed is gegaan!

Ik blijf het super vinden dat Ronald zomaar 'even' een auto komt bengen!  :eusa_clap:


Nog veel plezier aldaar.

Ewout Schalkwijk

T A D A A ;D








Die ontzettend geweldige supergave 019 heeft de tocht gewoon keurig afgemaakt. Eigenlijk helemaal niet vreemd, want: Volvo.
Ronald ook helemaal in orde en moest toch nog even aan de douane uitleggen wat hij nu weer kwam doen. Daarna nog even tot 05:00 uur Chimay en Erdinger zitten kantelen en even de rest van de dag 'doorgenomen'. ;D




Citaat van: StefanCJ op 30-03-2013 07:56:22
Mooi zo, en met alleen wat getril achter en een brandend lambdalampje is het toch best netjes.

Waarvan beide 'storingen' waarschijnlijk maar weinig om het lijf hebben.

Citaat van: elianmars op 30-03-2013 09:18:23
Mooi dat het allemaal goed is gegaan!

Ik blijf het super vinden dat Ronald zomaar 'even' een auto komt bengen!  :eusa_clap:

:eusa_clap:



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoopie

Ja, het blijft alles bij elkaar toch een aardig tripje. hij staat er mooi bij vieze auto's hebben ook wel weer wat dat zie je maar weer.

Lekker uitrusten en heb het goed daar!

;)