Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

maruska

Mooi dat alles gedaan wordt voordat we afzakken naar Noorwegen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Update-tje badkamer













Bijna klaar. Nog een handdoek radiator en wat aan de muur. Na zes jaar eindelijk twee WC's ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM


elianmars

Da's wel even wat anders dan boven!  :eusa_clap:

Ik zou persoonlijk een aparte douche hebben gemaakt, in plaats van douchen in bad, maar da's mijn mening ;)

Er komt een elektrische radiator, zo te zien?

Sbv


Taranis

Zo, dat is wel even een ander gezicht dan laatste keer dat ik bij jullie in de kelder keek :D Netjes hoor!

Citaat van: elianmars op 24-04-2013 00:28:37
Ik zou persoonlijk een aparte douche hebben gemaakt, in plaats van douchen in bad, maar da's mijn mening ;)

+ 1, maar dat is persoonlijk.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

big ben



Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 24-04-2013 06:15:57
Zo, dat is wel even een ander gezicht dan laatste keer dat ik bij jullie in de kelder keek :D Netjes hoor!

Citaat van: elianmars op 24-04-2013 00:28:37
Ik zou persoonlijk een aparte douche hebben gemaakt, in plaats van douchen in bad, maar da's mijn mening ;)

+ 1, maar dat is persoonlijk.

We hebben boven nu een echte douche cabine en beneden komt er nog zo'n glazen wand. Dan zagen wij niet de noodzaak voor een aparte douche. Daarbij is de ruimte toch niet zo heel groot. Het raam zorgde er mede voor dat een aparte douche wat lastiger te maken viel.

Ach, we zijn er superblij mee, dus dat komt helemaal goed. Ook de boiler is vergroot van 200 naar 300 liter.

Vanochtend was het nog steeds maar 16 graden in de badkamer dus de 'elektriker' is gebeld en komt ergens op de dag kijken.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

jaaaa, niet meer wachten tot de zeeuwen uutgekakt zijn ! ;D

erg netjes, ben benieuwd in Juni !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2013 08:18:00
Citaat van: Taranis op 24-04-2013 06:15:57
Zo, dat is wel even een ander gezicht dan laatste keer dat ik bij jullie in de kelder keek :D Netjes hoor!

Citaat van: elianmars op 24-04-2013 00:28:37
Ik zou persoonlijk een aparte douche hebben gemaakt, in plaats van douchen in bad, maar da's mijn mening ;)

+ 1, maar dat is persoonlijk.

We hebben boven nu een echte douche cabine en beneden komt er nog zo'n glazen wand. Dan zagen wij niet de noodzaak voor een aparte douche. Daarbij is de ruimte toch niet zo heel groot. Het raam zorgde er mede voor dat een aparte douche wat lastiger te maken viel.

Ach, we zijn er superblij mee, dus dat komt helemaal goed. Ook de boiler is vergroot van 200 naar 300 liter.

Vanochtend was het nog steeds maar 16 graden in de badkamer dus de 'elektriker' is gebeld en komt ergens op de dag kijken.

Ewøut

Als je boven nu een douchecabine hebt, is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht dat je daar ook een bad zou laten staan.
We hebben zelf ook een badkamer met douche en een badkamer met bad.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 24-04-2013 10:51:56
Als je boven nu een douchecabine hebt, is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht dat je daar ook een bad zou laten staan.
We hebben zelf ook een badkamer met douche en een badkamer met bad.

Precies, daarom hoefde ik er niet nog een douche bij. Net telefoontje gekregen van de electricien dat alles naar behoren werkt nu. Iets met voelertje in de vloer. We zullen het zien. Kan Marije eindelijk uitgebreid in bad met 300 kaarsjes voor ze overmorgen naar Nederland vertrekt. :eusa_dance:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

GeertG

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2013 11:47:14
Citaat van: elianmars op 24-04-2013 10:51:56
Als je boven nu een douchecabine hebt, is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht dat je daar ook een bad zou laten staan.
We hebben zelf ook een badkamer met douche en een badkamer met bad.

Precies, daarom hoefde ik er niet nog een douche bij. Net telefoontje gekregen van de electricien dat alles naar behoren werkt nu. Iets met voelertje in de vloer. We zullen het zien. Kan Marije eindelijk uitgebreid in bad met 300 kaarsjes voor ze overmorgen naar Nederland vertrekt. :eusa_dance:

Is die ' :eusa_dance: ' nu omdat zij lekker in bad kan of omdat jij blij bent dat ze vertrekt ?   :eusa_think:

;D


Mooie badkamer trouwens!  :eusa_clap:
Helemaal zelf gedaan?   ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Ewout Schalkwijk

#3809
Citaat van: GeertG op 24-04-2013 11:55:58
Is die ' :eusa_dance: ' nu omdat zij lekker in bad kan of omdat jij blij bent dat ze vertrekt ?   :eusa_think:

;D

Als dat zo zou zijn, dan zou ik dat hier niet beantwoorden. Marije leest mee. :eusa_whistle:

Nee hoor, maar ze verheugt zich er al zo lang op, dat we even bang waren dat het niet meer ging lukken voor ze een weekje weg gaat.

;D

Citaat van: GeertG op 24-04-2013 11:55:58
Mooie badkamer trouwens!  :eusa_clap:
Helemaal zelf gedaan?   ::)

Nop, ik heb alleen maar alles uitgebroken en de vloer opengehakt voor de afvoeren. Rest is gedaan.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein