Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

KIM

Oh, ja.

Wat schreef je ook al weer in je whattsapje?


Eikel!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars


Ewout Schalkwijk

Kreeg net toch een kleine klacht van Marije dat er wel erg weinig gebeurde in m'n blog, of het wel goed me me gaat... :eusa_shifty:

Ja, ik heb een paar dingetjes gedaan deze week en ik zal er een klein verslagje van maken, maar dan wel morgen. Zit nu met een steenkoude Limochello dit te tikken en ga dan naar bedje toe. Erg vroeg voor een keer, maar da's ook wel eens lekker.

Marije stuurde me dit plaatje via de Whatsapp. Oooooohhh, wat heb ik daar een zin in.... :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Babi pangang met nasi. My favourite food.



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Zullen we in juni wat meenemen in de koelbox dan voor je ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 02-05-2013 22:49:59
Zullen we in juni wat meenemen in de koelbox dan voor je ?

Als het te vervoeren zou zijn.... :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Mocht ik met de auto komen (nog geen idee), dan wil ik 't best meenemen in de koelbox hoor.

Sbv

Citaat van: Taranis op 03-05-2013 07:45:57
Mocht ik met de auto komen (nog geen idee), dan wil ik 't best meenemen in de koelbox hoor.
anders hier wel hoor. in koelbox blijft het wel goed. Het wandelende vlees is toch ook goed gegaan ?

Taranis

Citaat van: Sbv op 03-05-2013 07:57:55
Het wandelende vlees is toch ook goed gegaan ?

Lust Claire dat nog? ;D

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 03-05-2013 07:57:55
Citaat van: Taranis op 03-05-2013 07:45:57
Mocht ik met de auto komen (nog geen idee), dan wil ik 't best meenemen in de koelbox hoor.
anders hier wel hoor. in koelbox blijft het wel goed. Het wandelende vlees is toch ook goed gegaan ?

Spannend, nasi in Noorwegen. Is wel heel bijzonder ;D

Citaat van: Sbv op 03-05-2013 07:57:55
Citaat van: Taranis op 03-05-2013 07:45:57
Mocht ik met de auto komen (nog geen idee), dan wil ik 't best meenemen in de koelbox hoor.
anders hier wel hoor. in koelbox blijft het wel goed. Het wandelende vlees is toch ook goed gegaan ?

Ging inderdaad prima, maar was ook wel heel goed verpakt. Krantenpapier werkt ook heel goed als isolator.

Claire eet het nog steeds (met lange tanden ;D)


Citaat van: maruska op 03-05-2013 08:19:13
ik zal wijko meenemen :)

Altijd een paar grote potten op voorraad, maar een kleine aanvulling is altijd goed. En... die heerlijke kazen van je kaasboer. :eusa_drool:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

die kazen komen helemaal goed, laat bijtijds weten wat voor smaakjes
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Update Old Faithful

Laatste dagen tussen de bedrijven door een beetje gerommeld aan Old Faithful. Beetje roestbestrijding gedaan aan de rechterkant achter/onder de dorpels. Rechtsachter zat roest en ik heb zover dat ik iets van roestbestrijding weet het gepoogd te behandelen. Meestal ruim ik een auto gewoon op als er roest aan komt. Zo niet met Old Faithful. :angel:
Linkerkant moet nog.

Gelukkig is de roest 'alleen' onder de lak en nog niet echt in het metaal gevreten. Het blogje van Jasper had me wakker geschud. :eusa_whistle:


Krabbelen, schuren.


Blank gemaakt, althans zover als ik dat zonder hulpmiddelen voor elkaar kreeg.


Daarna alles rijkelijk ingesmeerd met de eerder al aangeschafte Owatrol olie. Ik hou het de komende tijd goed in de gaten. 'Helaas' is nu het 'zoutseizoen' voorbij.

Omdat ik het na bijna acht maanden spuugzat was op naar die rotzooi op de akker te kijken, heb ik afgelopen zondag voordat ik Marije ging halen op Torp, eerst maar even de akker voor de deur geploegd. Na afloop zag het er een stuk prettiger uit. ;D

Wie troep maakt, ruimt het ook weer op.


OK, het heeft dan wel een paar maanden geduurd.


Na een dagje 'drogen' heeft buurman Jan het netjes afgemaakt.






Her en der worden er ook nog wat onderdelen verkocht en de aanschafprijs van de 019 is er al bijna uit. Terwijl er nog maar weinig onderdelen zijn verkocht. Dageloijks komen er wel telefoontjes binnen, maar niet meer dan 5% van de beller is echt serieus. Of m'n prijzen kloppen niet, maar dat denk ik niet. Prijzen zo veel mogelijk vergeleken met demontagebedrijven, en dan wat eraf gehaald.

Voorschermen staan verpakken bij het postagentschap. Er is geen verpakkingsmateriaal kant en klaar aanwezig, dus brouw je maar wat met de aanwezige kartonnen dozen. Hier gaan de voorschermen op de post naar Trondheim.



Ook de uit Nederland meegebrachte tellerringen en Grom audio interface dinges hebben hun weg naar Old Faithful gevonden

Origineel


Ringen plaatsen


Eindresultaat. Ik ben er blij mee.


Van de inbouw van de 'Grom' adapter heb ik geen foto's, dit was een klusje van twee en een halve minuut. Verder heeft Old Faithful nog een nieuw wiellager rechtsvoor, nieuwe dorpels, nieuwe passagiersdeur en een nieuwe rechterachterdeur gekregen. Gewoon omdat het kan. :eusa_shifty:

Achterbank, hondenerk e.d. staan nog op de lijst om over te zetten.



Gisteren heb ik weer eens 270km in de XC gereden en dan trakteert hij me gelijk om een melding dat die aandacht wil hebben. Wat een 'aandachtshoer' zeg... ;D Donderdag maar weer even olie en filtertje verversen. Ook gelijk de achterbumper eraf trekken om de linker parkeersensor met Tec7 vast te kitten. Nu lijkt het Ronald z'n Crossmeeuw wel. Iedere keer als je de 'achteruit' inschakel egint dat ding te piepen.






Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein